۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۲۴ اردیبهشت ماه

فال روزانه 24 اردیبهشت ماه

متولدین فروردین: زمانی که سیاره کیوان برج فلکی را ترک کند فشارها از روی شما برداشته میشود. از فصل نوینی که در زندگی شما اتفاق افتاده لذت ببرید. به زود یک ملاقات مهم خواهید داشت و شادی مضاعفی برای شما به همراه خواهد داشت.

متولدین اردیبهشت: پیروزی تازه شما با آن تاثیر شگرف، خلاف انتظار همگان بود. شما تغییری ۱۸۰ درجه ای به وجود آورده اید و باید این همه تحول را جشن گرفت. اکنون همه چیز برای شما متفاوت است و این به منزله ی نوشدن است. امروز روز زیبای شماست.

متولدین خرداد : شما مسر خود را از پایه دگرگون ساخته اید و این کار آسانی نیست. به کار بزرگ خود ادامه دهید و آدم های کوچک و شرور را نادیده بگیرید. امروز به مسائل کاری خود عمیقتر نگاه کنید چرا که در پی این جستجو، به یافته جدید از پیشرفت دست خواهید یافت.

متولدین تیر: اینک کدام مسیر ممنوعه شما را وسوسه میکند، به دنبال کاوش و جستجو باشید. شما از دیرباز بر ستاره ی کنونی خود کنترل داشتید. کاوش، آموزش، سفر، بارور کردن، رسیدن به فرهنگ دور دست، کاریست که امروز شما را روشن میسازد، این فرصت را از دست ندهید.

متولدین مرداد : آراستگی به شما در این روز شانس میبخشد. هنگامی که در خانه احساس خوبی ندارید، بیرون از آن بروید. هنوز هم در بیرون از خانه به شما و توانایی های شما نیاز هست. هر چه پیش آید شما همیشه ستاره خواهید بود.

متولدین شهریور: عشق شما را تنها نگذاشته است بلکه کاملا برعکس، مدتی سحت کار کرده اید، زیادی بخشیده اید و اکنون زمان استراحت شماست. استراحت واقعی و روز آرامش برای شما رقم خورده است. از زندگیتان لذت ببرید و از تجربه هایتان برای ارج نهادن به روی آن بهره بگیرید.

متولدین مهر: به خودتان توجه بیشتری داشته باشید. همراهان کنونی خود را فراموش نکنید. کسانی که در گذشته میشناختید سر راهتان دوباره قرار میگیرند. شما همیشه ویژگی فوق العاده ای برای دوست یابی داشتین و امروز این فرصت بیشتر برای شما خواهد بود.

متولدین آبان: امروز برای شما عجیب و دگرگون است. رنگ امروز برای شما حتی خاکستری هم نیست یا سفید سفید است یا سیاه سیاه. افکار گذشته و امیدهای آینده به سوی ذهن شما هجوم آورده و تجربه ای مغشوش کننده برای شما می آفریند. به خودتان مسلط باشید و خود را به طوفان حوادث مسپارید. با منطق پیش روید تا رنگ امروز کاملا برای شما سفید باشد.

متولدین آذر: برای ضمیر ناخودآگاه شما ایده های خلاق و خوش شانسی به ارمغان میآورد. و شما برای نسلهای آینده میتوانید در امروز خلق بزرگی را انجام دهید. تنها و تنها اگر بخواهید. بتر است کنار تخت خود یک دفترچه ی اشت بگذارید و هر آنچه به ذهنتان میرسد در آن ی اشت کنید.

متولدین دی: امروز به استراحت بیشتری بپردازید. به مسافرت و یا پیک نیک بروید. شما حتی با چشمان بسته هم کار میکنید. در خلال این استراحت شما میتوانید به فکر پروژه ی بزرگی که مدتهاست از آن دور افتاده اید، باشید. این پروژه نه تنها موفقیت شما را تضمین میکند بلکه پاداش پیش بینی نشده ای برایتان به ارمغان می آورد.

متولدین بهمن: امروز هوشیار باشید. ممکن است رئیستان بخواهد مسئولیت سنگین تری را به دوش شما واگذار کند در پاسخ وی مودبانه بگویید «لطفا» زمان بیشتری برای انجام این کار به من بدهید. مراقب شریکتان و همراهان و قرار ها باشید.

متولدین اسفند: خبر خوش، کسی که در گذشته شما را بسیار دوست داشت، به دیدارتان میآید و باعث شادمانی شما میشود. و این امکان وجود دارد که عمق این رابطه بیشتر شود. امروز روز شماست به راحتی میتوانید از نظر کاری قرار ببندید و یا سرمایه گذاری کنید.