۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۲۵ اردیبهشت ماه

فال روزانه 25 اردیبهشت ماه
متولدین فروردین:اگر امروز یكی از دوستان و همكاران حرف های بی خودی می زند، تنها لبخند بزنید و اجازه دهید كه حرف بزند. خودتان را درگیر كاری كه مورد علاقه تان نیست نكنید. دنبال كردن روش های دیگران روش معمول شما نیست. لازم است كه به دنبال افكار غریزی خودتان بروید
متولدین اردیبهشت: اگر جواب خیلی از فداکاریها و محبت ها به شما برنگشته است ولی فضائی از خوش نامی و محبوبیت و یادآوری های دلنشین می تواند آینده ای زیبا برای این گروه ترسیم کند. در حالیکه بعضی متولدین این ماه سعی دارند از عشق و دردسرهایش فرار کنند و خود را در زندگی معمولی و آدم های نرمال غرق نمایند.
متولدین خرداد: همه میدانند که شما قلب بزرگی دارید، و امروز این امر واضحتر است. شما در حالتی هستید که بسیار سخاوتمندید و با خوشحالی و رضایت از خودتان میگذرید تا به دیگران کمک کنید. اگر کسی محتاج یک فنجان چای و کمی همدردی است، در یک چشم به هم زدن شما آن جا خواهید بود.
متولدین تیر :لجبازی در کارها عواقب خوب و سودمندی نخواهد داشت. با نرمش و گفتگو بهتر می توان معظلات و مشکلات موجود را بر طرف کرد . تعصب و لجاجت مسایل را پیچیده و بحرانی تر می کند.
متولدین مرداد : آنچه اينروزها سبب هيجانات و شلوغي هائي در زندگي خيلي از متولدين اين ماه شده، در اصل مقدمه حوادث آينده است که خوشبختانه بيشتر آن مثبت و سازنده خواهد بود. اگر از ريشه به حوادث زندگي اين ماه نگاه کنيم مي بينيم که اکثريت آنها هيچگاه زندگي آرام و بدون سر و صدائي نداشته اند، يعني در واقع با چنان شيوه ای عادت ندارند، همين مسئله بروی روحيه آنها تاثير مثبت داشته، درصد بالائي از آنها از رويدادهای منفي و شکست ها نيز برای خود مسائل مثبت ميسازند.
متولدین شهریور: احساس می کنید آن طور که باید از زحمتتان قدردانی نمی شود. خواستار این هستید که دیگران پی به ارزش های شما برده و برایتان احترام قایل بشوند. امروز خبرهای خوشی از سوی همراهان زندگیتان در برقراری رابطه عاطفی خواهید داشت.
متولدین مهر :تعدادی از متولدین تقریبا دنیا دیده این ماه با بی محبتی و بی توجهی برخی از عزیزان روبرو شده اند و همین مسئله آنها را غمگین و گوشه گیر ساخته است. ضمن اینکه به این عده توصیه می شود با مشغولیات مختلف از جمله مطالعه سرزدن به دوستان، انجام کارهای سبک و دوری از فکر کردن بسیار خود را از انزوا خارج سازند و در تغییر فضای زندگی خود نیز بکوشند.
متولدین آبان :از همدردی دیگران احساس رضایت خاطر می کنید. احساس می کنید بار سنگینی از مشکلات را بر دوش می کشید. با این حال شما از آرمان ها و اهداف خود دست نمی کشید و با انعطاف پذیری و سازگاری کامل بر دشواری ها غلبه خواهید کرد. نگرانی که بابت مشکلات یکی از دوستانتان دارید به مرور زمان برطرف خواهد شد. در اطراف شما چشمانی هستند که مواظب اعمال و رفتارتان هستند و از شما غافل نمی شوند.
متولدین آذر :دوستانی دور شما را گرفته اند که هیچ شباهتی به دوست ندارند. اما امروز با شخصی آشنا خواهید شد که تحولی عظیم در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. صحبتهایش به مذاق شما خوش نمی آید اما حقایق را بازگو میکند و راهگشاست بهتر است گوش فرادهید.
متولدین دی :تعدادی از متولدین تقریبا دنیا دیده این ماه با بی محبتی و بی توجهی برخی از عزیزان روبرو شده اند و همین مسئله آنها را غمگین و گوشه گیر ساخته است. ضمن اینکه به این عده توصیه می شود با مشغولیات مختلف از جمله مطالعه سرزدن به دوستان، انجام کارهای سبک و دوری از فکر کردن بسیار خود را از انزوا خارج سازند و در تغییر فضای زندگی خود نیز بکوشند.
متولدین بهمن: امروز همه دور هم جمع هستند ولی علی رغم این جمع دوستان شما باز هم مایلید كه كارها را به روش خودتان انجام دهید. البته كه شما می توانید هر كاری را به تنهایی انجام دهید ولی آیا احساس تنهایی نمی كنید؟ ریسكی نكنید كه وضعیت را ناهنجار و ناخشنود سازد. برای جلب مشاركت دیگران در درجه ی اول باید به نیازها و تمایلات آنها پی برد و سلیقه ی هر كدام را شناخت ودر یك برنامه ی مشترك هر كدام از آنها را به یاری فرا خواند.
متولدین اسفند:فرصت های احساسی و عشقی زیادی دارید. اما باید با سیاست تر باشید و صبر بیشتری داشته باشید البته اگر می خواهید رابطه عشقی خوبی پیدا کنید . برای قدم اول برداشتن عجله نکنید.این قسمت از چارت شما به امنیت مالی تان مربوط می شود.تمام کارهای مالی به خوبی پیش می روند.اضافه حقوق خواهید داشت.
فال روزانه 25 اردیبهشت ماه