۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

فال روزانه 16 مرداد ماه

فال روزانه ۱۶ مرداد ماه

متولدین فروردین:دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینكه شما واقعاً درحال كند و كاو كردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید كه از افراد دیگری هم كمك بگیرید، برای اینكه باید با یك مشاور و روان شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی كه دوست دارید دور نخواهد كرد.

متولدین اردیبهشت:امروز دوستان شما خیلی دور و برتان می چرخند، اما آنها نمی خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مكالمه را به موضوعات مورد علاقه خودتان بكشانید نباید میدان را خالی كنید. در عین حال كه نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها كاملاً صادق باشید.

متولدین خرداد: امروز شما می ترسید كه سفره دل خود را باز كنید، برای اینكه ممكن است یكی از دوستی های قبلی تان را به یاد بیاورید كه این موضوع ناراحتتان می كند. اما خیلی هم سعی نكنیدكه آسیب پذیریتان را پوشیده نگه دارید. صحبت كردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت كننده است ولی شما را آرام می كند. پس به یكی از دوستانتان كه خیلی بهش اطمینان دارید بگویید كه دقیقاً چه احساسی دارید.ملایم تر كند.

متولدین تیر : امروز شما طرز فكر خود را عوض كرده اید و برای همین كارهای شما نسبت به دیگران متفاوت تر است، شما همچنین قوانینی كه دیگران آنها در زندگیشان به صورت پایه و الگو قرار داده اند را اصلاح می كنید. متأسفانه امروز این طرز فكر شما باعث شادی و خوشبختی شما نمی شود

متولدین مرداد :اغلب مجردهای اين ماه در آستانه تصميم گيری برای ادامه تحصيل، گذراندن دوره تخصصي و يا آغاز زندگي زناشوئي هستند، در ميان آنها بعضي نيز گرفتار عشق پرشور ولي هنوز نامعلومي شده اند که اگر بموقع در سروسامان ن به آن همت نکنند مسلما" با بن بست ها و دردسرهائي روبرو ميشوند.

متولدین شهریور:در اواخر امروز با تغییر ناگهانی شخصیت مواجهه خواهید شد، پس از لحظه لحظه فرصتها نهایت لذت را ببرید. با فرا رسیدن شب، احساس عجیبی به شما دست میدهد. شما همیشه عاشق خانه و خانواده هستید. حتی المقدور، برای انجام وظایف تان، اوقات خاصی را در نظر بگیرید.

متولدین مهر : امروز ناگهان متوجه یک موج فکری جدید میشوید که بایستی فورا به آن عمل کرده و یا متوجه شوید که چگونه از آن بهره مند شوید. هم اکنون شما بسیار تیزبینانه و هوشیارانه به فکر باشید که در حال حاضر بهترین موقعیت را در اختیار دارید.

متولدین آبان : احساسات شما ممکن است بعضی ها را آزار دهند و اما از نظر همسر و خانواده بسیار بجا و دوست داشتنی هستید. هر کاری ممکن است مورد پسند بعضیها و نارضایتی دیگران قرار گیرد این امر بسیار برای امروز شما طبیعی است.

متولدین آذر :پس از یک دوره دربدری و آوارگی باید پناهگاه امنی جست و در آن آرامش را تجربه کرد. احتیاج به خلوت خود دارید تا بتوانید در مورد سرنوشت خود تاملی نمایید. این خلوت را فراهم کنید به نفع شما خواهد بود.

متولدین دی :آیا اصلا" امکان دارد که دوست داشتنی تر از موقعیتی باشید که اکنون هستید؟! امروز از نظر همه زیبا و باعظمت جلوه میکنید و از این بابت به خود میبالید. برگزاری یک جشن باشکوه و بزرگ علاقه تان را به همه طرفداران و دوستداران خود نشان دهید.

متولدین بهمن: امروز صبر و طاقت شما را یکی از اعضای خانواده امتحان میکند. مدام نظرشان عوض میشود و خستگی ناپذیر و خیلی هم نامرتب هستند. چیزی که شما را واقعا عصبانی میکند شلختگی است. اما صبر پیشه کنید تا به مشکل بر نخورید.

متولدین اسفند:باید کمی صبر کرد تا این گرد و خاک از بین برود در یک فضای روشن و شفاف باید تصمیم گیری کرد و از شتابزدگی پرهیز نمود آهسته آهسته رقیبان مشت خود را یکی پس از دیگری باز خواهند کرد.

فال روزانه ۱۶ مرداد ماه