۱۳۸۹ شهریور ۱۹, جمعه

همه چيز درباره ی گوگل

درباره ی گوگل

ماموريت گوگل ارائه بهترين تجربه جستجو دراينترنت بوسيله در دسترس و مورد استفاده قراردادن عمومي اطلاعات جهان است. گوگل، ايجادكننده بزرگترين ماشين جستجوي جهان، سريعترين و آسانترين راه پيدا كردن اطلاعات روي اينترنت راارائه مي كند. با دستيابي به بيش از 1.3 ميليارد صفحه گوگل نتايج را در ظرف كمتر از يك دوم ثانيه به كاربران در سراسر جهان ارائه مي كند. اكنون، گوگل روزانه به بيش از 100 ميليون تقاضاي جستجو پاسخ مي دهد.

دو دانشجوى دكتراى دانشگاه Stanford، يعنى لرى پيج و سرجى برين، گوگل را در سال 1998 تاسيس كردند. اين شركت خصوصى در ماه جون 1999 / تير 1379 رسما با سرمايه تاسيس 25 ميليون دلار معرفى شد. اين شركت همراهانى را چون كلاينر پركينز كاوفيلد و سيكوال كپيتال را پيدا كرد. گوگل سرويس و خدمات عمومى اصلى خود را در وب سايت خود در www.google.com ارايه ميدهد. اين شركت همچنين سرويس جستجوى پيشرفته را براى فراهم سازى اطلاعات محتوايى نيز ارايه ميدهد.

درباره تکنولوژی گوگل

تكنولوژى متحول جستجوى گوگل و طراحى اينترفيس مطلوب براى كاربران، گوگل را به به عنوان بخش از ماشينهاى جستجوى نسل جديد تبديل كرده است. فراتر از استفاده از تكنولوژى كلمات كليدى، گوگل براساس تكنولوژى PageRank™ نيز پايه گذارى شده، كه اين تكنولوژى باعث ميشود تا نتايج مهمتر در يك جستجو اولتر ديده شوند.

PageRank يك سنجش معقولى را براى اعتبار صفحات وبى كه بر اساس معادله برابرى 500 ميليون متغيير و بيش از 2 بيليون شرايط محاسبه شدند را ايفا ميكند. PageRank از ساختار لينك عظيم وب به عنوان ابزار سازماندهى استفاده ميكند. وجودا، گوگل تفسير ميكند يك لينك را از صفحه A تا صفحه B به عنوان يك vote توسط صفحه A براى صفحه B. دبوسيله اين، گوگل تشخيص ميدهد توسط vote كه كدام صفحه مهمتر است. همچنين گوگل اين صفحات را تجزيه و تحليل ميكند.

مجتمع گوگل، روشهاى جستجوى خودكار انسداد اينترفيس دستى است. برخلاف ماشينهاى جستجوى ديگر، گوگل ساختار بندى شده تا نتايج جستجوى را به بهترين شكل براى تجارت ارايه دهد. يك جستجوى گوگل راهى است براى جستجوى وب سايتى با كيفيت مطلوب و بالا.

معنى گوگل

گوگل بر گرفته شده از كلمه Googlo كه به معنى "يك عدد يك و صد صفر جلوى آن" است كه توسط ميلتون سيروتا پسر خواهذ ادوارد كاسنر رياضيدان آمريكايى اختراع شده است. اين موضوع كه "يك عدد يك و صد صفر جلوى آن" در واقع نوعى شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدين معنى كه گوگل قصد دارد تا سرويس ها، اهداف و اطلاع رسانى و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.

برگرفته شده از سایت دیماز

۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

عکس هایی از علی‌ کریمی‌

عکس‌های فوتبالی
عکس‌های فوتبالی عکس‌های فوتبالی عکس‌های فوتبالی
عکس‌های فوتبالی
عکس‌های فوتبالی عکس‌های فوتبالی عکس‌های فوتبالی
عکس‌های فوتبالی
عکس‌های فوتبالی عکس‌های فوتبالی
عکس‌های فوتبالی

خاصیت انگور

فیزیولوژی رشد و نمو انگور
تعریق این عمل عبارت است از تبخیر مقدار فراوانی از آب بطور روزانه توسط برگهای انگور. عوامل محیطی موثر در میزان تبخیر از سطح برگ عبارتند از: شدت نور ، دما ، رطوبت و باد. نور و دما باعث افزایش تبخیر ولی رطوبت باعث پایین آمدن میزان تبخیر از سطح برگ می‌شود. جریان هوا و باد میزان تبخیر را افزایش می‌دهد.
جذب آب تبخیر آب از سطح برگها ، باعث غلیظ‌تر شدن شیره یاخته‌ای شده و این غلظت شیرابه که از بالا به سوی ریشه ادامه می‌یابد، بوجود آورنده نیروی کشش است که باعث جذب آب به درون ریشه می‌شود. آب جذب شده، درون آوند چوبی به حرکت درآمده و از طریق آن به تمام یاخته‌ها می‌رسد. در مواردی که رطوبت هوا زیاد باشد آب بوسیله فشار اسمزی وارد ریشه می‌شود که با حالت اول یعنی کشش تبخیری تفاوت اندکی دارد.
اشک مو فرایندی است که نحوه عمل آن ، کاملا شناخته نشده است. این فرایند غالبا بر براثر دیر هرس کردن در اوایل بهار روی می‌دهد. ریزش اشک مو تا چندین ادامه می‌یابد. در اشک مو ، هورمونهای گیاهی مانند سیتوکینین ، جیبرلین و به میزان اندکی قند و مواد کانی دیده می‌شود. ریزش اشک مو به دلیل فعالیت شدید ریشه می‌باشد.
جذب مواد کانی تمام موادی که توسط گیاه از طریق ریشه جذب می‌شوند، ابتدا در آب به صورت محلول درمی‌آیند. جذب این مواد ، بوسیله تارهای کشنده‌ای که در انتهای ریشه قرار دارند صورت می‌گیرد. که پس از ورود یونهای مختلف ، از طریق ریشه به نقطه مصرف می‌رسد.

فتوسنتز یکی از مهمترین پدیده فیزیولوژیکی در گیاه روی می‌دهد فرایند فتوسنتز است که طی آن مواد قندی در برگهای گیاه ساخته می‌شود. این مواد قندی هم مستقیما به مصرف گیاه می‌رسند. و هم برای تهیه موادی دیگر در داخل گیاه بکار می‌روند.
تنفس در فرایند تنفس مواد قندی ، چربیها ، پروتئینها ، اسیدهای آلی و اسیدهای آمینه می‌سوزند و گاز کربنیک و انرژی تولید می‌کنند. به عنوان مثال هنگام رسیدن میوه انگور بر اثر عمل تنفس مقدار فراوانی از اسید مالیک و اسید تارتاریک می‌سوزد و از ترشی انگور کاسته می‌شود.
رشد عمل رشد ناشی از تولید یاخته‌های جدید و بزرگ شدن آنها است. ناحیه تولید یاخته‌های جدید ، انتهای شاخه و ریشه است. آشکارترین شکل رشد ، طویل شدن شاخه‌ها است. به شکل بزرگ شدن یاخته ، رشد متفاوت بوده و بعضی از آنها فقط رشد طولی دارند و پاره‌ای دیگر رشد قطری. پس از رشد کامل ، یاخته‌ها از یکدیگر تمایز یافته و انواع بافتها را بوجود می‌آورند.
ارزش غذایی انگور انگور از نظر ارزش غذایی و خواص بهداشتی ، دارای سودمندیهای بسیاری است. از مهمترین مواد قندی موجود در حبه‌های انگور تازه ، ساکارز ، گلوکز و دکستروز می‌باشد. از اسیدهای آلی اسید فرمیک ، اسید مالیک ، اسید سیتریک و اسید تارتاریک را می‌توان نام برد. نمک‌های کانی مانند آهک ، منیزیم ، آهن ، منگنز ، سیلیس وجود دارد. مقدار انرژی موجود در هر 100 گرم انگور تازه 67 کیلوکالری است.
مشخصات انواع انگور انگورها را به 2 گروه می‌توان تقسیم کرد. یکی انگورهای کشمشی که برای تهیه سبزه و دیگر کشمش مورد استفاده قرار می‌گیرند. دیگری انگورهایی که غالبا دانه‌دار بوده و برای تهیه آب انگور به مصرف می‌رسند.

آفات و بیماریهای مو
سفیدک حقیقی و یا سطحی مو این بیماری ، یکی از خطرناک‌ترین بیماریهای قارچی انگور در دنیا به شمار آمده و خسارات فراوانی را به بار آورد. مبدا اصلی آن آمریکا بوده و در حدودسال 1845 به اروپا و سپس کشورهای آسیایی سرایت کرده است.
سفیدک دروغین و یا داخلی مو این بیماری در بیشتر کشورهای دنیا ، بویژه در مناطق مرطوب شیوع داشته و خسارات فراوانی را به بار می‌آورد.
بیماری لکه سیاه برگ مو این بیماری بیشتر در مناطق آذربایجان شرقی و غربی ، کرج ، قزوین و نواحی مرطوب کشور شیوع داشته و هر ساله باعث وارد آمدن خسارات فراوانی به موکاران می‌شود.
بیماری پوسیدگی سفید ریشه مو این بیماری بیشتر در مناطق موخیز نواحی نسبتا مرطوب که دارای خاکهای رسی غیرقابل نفوذ هستند به صورت ناحیه‌ای دیده می‌شوند. در ایران ، این بیماری در کرج ، قزوین و اصفهان دیده شده است.
خواص انگور میوه بسیار مفیدی است که خاصیت قلیایی دارد و باعث قلیایی شدن خون می‌شود. و از این لحاظ هر کیلوی آن معادل یک لیتر آب معدنی است. به علت وجود مواد قندی زیاد انرژی‌زا است و حرارت بدن را تامین می‌کند. به علت داشتن پتاسیم مقوی قلب و یک داروی موثر برای کم خونی است زیرا دارای آهن ، منگنز و منزیم است. آب انگور در رژیم غذایی افراد چاق که بخواهند لاغر شوند زیاد مصرف می‌شود و به علت کم داشتن مواد چربی مانع افزایش وزن می‌شود.

سيب، معجزه طبيعت

سيب ، معجزه طبيعت
در طب چيني اعتقاد براين است که سيب حرارت را مي زدايد واثر خنک کننده درريه ها دارد. " اسيد ماليک " و" تار تاريک " درسيب سبب مهار رشد باکتريهاي بيماريزا درلوله گوارش مي شود.
در هندوستان ،خوردن ميوه سيب براي جلوگيري از يبوست ،متداول مي باشد. سيب مانع تشکيل اسيد اوريک در بدن مي شود وخوردن آن براي نقرس، روماتيسم وتصلب شريانها مفيد است. ويتامينهاي سيب ، بيشتر در پوست آن قرار دارد،بنابراين اگر سيب با پوست خورده شود (البته براي اشخاصي که ازلحاظ وضع معده، اجازه خوردن پوست سيب خام را داشته باشند) مفيدتر است. درمناطق خاور دور در جوشانده هاي برگ سيب از پوست ميوه سيب به صورت خشک شده يا تازه نيز مي ريزند تا آنرا مطبوع سازد.
مصرف سيب رسيده آبدار تازه براي ورم حاد روده اطفال، اسهال خوني وتبهاي حصبه اي مفيد است.
پوست سيب خشک شده بهصورت جوشانده براي رفع ورم مفاصل، روماتيسم وناراحتيهاي کليه که منجر به کاهش ادرارمي شود بسيار مفيد است ،زيرا مدر بوده ودفع اسيد اوريک را تسهيل نموده وفعاليت دستگاه گوارش را تنظيم مي کند .
براي تهيه جوشانده پوست خشک ميوه سيب ،10گرم پوست براي 100گرم آب که در15دقيقه جوشيده شود، مصرف مي شود.
خوردن سيب پس از صرف غذا، براي تقويت لثه ها مفيد است.
- مصارف ويژه:
- بيماري قلبي:تعداد زيادي از مطالعات نشان داده است که غذاهاي حاوي مقادير زياد(کوئرستين) از قبيل سيب ، سبب بهبود فالعيت آنتي اکسيداني خون وکاهش ميزان تخريب کلسترولLDL به علت اکسيداسيون مي گردند. اين تحقيقات همچنين ثابت نموده اند که افراد داراي مصرف بالاي کوئرستين، کمتر درخطر ابتلا به بيماري قلبي وسکته مغزي قرار دارند.اين مشاهدات به اثرات ضد تصلب شرايين وضدلختگي خون درکوئرستين سيب تصريح نموده است.
- بالا بودن کسترول خون:سيب حاوي مقادير خوبي از نوعي فيبر به نام (پکتين) است پکتين ازدسته فيبرهاي محلول است. يعني زماني که مرطوب مي شود، چسبنده وغليظ ميگردد. مطالعات کنترل شده مختلف نشان داده است که افزودن پکتين به رژيم غذايي منجر به کاهش متوسطي در سطح کلسترول خون مي شود. علت اين امر ممکن است اتصال يافتن پکتين سيب به اسيدهاي صفراوي باشد که به کاهش کلسترول خون کمک مي کند.البته بايد توجه شود که تنها پکتين نمايانگر قدرت کاهش کلسترول سيب نيست وسيب صرف نظر از داشتن پکتين،با سايرموادي که دارد،خود يک کاهنده نيرومند کلسترول است وحتي نيروي کلسترول زدايي آن ، ازتمام پکتيني که از يک سيب خارج مي شود بيشتر است.
- سرطان:مطالعات تجربي بر روي نمونه هاي سلول تومور انساني چنين پيشنهاد مي کند که مقادير نسبتا"زياد کوئرستين مي تواند برخي از سرطانها رامتوقف نمايد.مطالعات جمعيتي در دنيا،با اين وجود ، تاکنون تأثير حفاظتي رژيمهاي غني از اين ماده را برابر سرطانها نشان نداده است .در عين حال ،برخي تحقيقات چنين نشان مي دهد که کوئرستين به طورخاصي مي تواند براي افراد سيگاري مفيد باشد مواد سرطان زاي تنباکو سبب تخريب ديواره مثانه مي شوند و بدين ترتيب موجب رشد سلولهاي سرطاني مي گردند. چنين کشف شده است که افراد سيگاري که مصرف کننده مقدار زيادي فلاونوئيدهاازجمله کوئرستين موجود در سيب هستند ،از تخريب ديواره مثانه ناشي از تنباکوحفاظت مي شوند .
-ديابت:پکتين موجود درسيب مي تواند کمک به حفظ سطح قند خون به طور ثابت نمايد. قندهاي طبيعي موجود در سيب به آهستگي هضم و جذب مي شوند، بخشي از اين امر مي تواند ناشي از تأثيرپکتين باشد که دردستگاه گوارش تشکيل ژل مي دهد.افزايش آهسته در سطوح قند خون پس ازمصرف سيب ،به اين معناست که سيب "شاخص گليسميک" پاييني دارد. بنابراين براي افراد مبتلا به بيماري ديابت ، سيب به طور خاص مفيد است.لازم به توضيح است که شاخص گليسميک اندازه اي است که تعيين مي کند،پس از خوردن غذا قند خون با چه سرعتي بالا مي رود.اين امر نشان مي دهد که به رغم وجود قند طبيعي در سيب،خوردن سيب در افزايش سريع قند خون اثر نمي گذارد.
- فشار خون بالا:سيب در کاهش فشار خون نيز موثر است .يکي از مطالعات علمي جالب که در اين زمينه به عمل آمده نشان مي دهد که حتي بوييدن آن نيز فشار خون را کاهش مي دهد.- سرماخوردگي:بررسيهاي علمي نشان داده است که ويروسها نمي توانند در عصاره سيب مدت زيادي زنده بمانند. براي مقايسه قدرت ويروس کشي سيب با عصاره 18نوع ميوه ديگردرآزمايشي معلوم شد که عصاره سيب،انگور وچاي داراي قويترين امکان نابودي ويروسها هستند.پژوهشگران متوجه شده اند اشخاصي که بيشتر از ديگران سيب مي خورند ،کمتر به سرماخوردگي وناراحتيهاي قسمت فوقاني دستگاه تنفسي شامل عفونتهاي مربوط به بيني،حنجره وناي مبتلا مي شوند.

فال حافظ

فال حافظ

هر که شد محرم دل در حرم يار بماند
وان که اين کار ندانست در انکار بماند

اگر از پرده برون شد دل من عيب مکن
شکر ايزد که نه در پرده پندار بماند

صوفيان واستدند از گرو مي همه رخت
دلق ما بود که در خانه خمار بماند

محتسب شيخ شد و فسق خود از ياد ببرد
قصه ماست که در هر سر بازار بماند

هر مي لعل کز آن دست بلورين ستديم
آب حسرت شد و در چشم گهربار بماند

جز دل من کز ازل تا به ابد عاشق رفت
جاودان کس نشنيديم که در کار بماند

گشت بيمار که چون چشم تو گردد نرگس
شيوه تو نشدش حاصل و بيمار بماند

از صداي سخن عشق نديدم خوشتر
يادگاري که در اين گنبد دوار بماند

داشتم دلقي و صد عيب مرا مي?پوشيد
خرقه رهن مي و مطرب شد و زنار بماند

بر جمال تو چنان صورت چين حيران شد
که حديثش همه جا در در و ديوار بماند

به تماشاگه زلفش دل حافظ روزي
شد که بازآيد و جاويد گرفتار بماند

تعبير: شما گاهي اوقات در زندگي غافل مي مانيد و ندانسته کارهاي اشتباه و گاه ظالمانه اي انجام ميدهيد ،از خدا بخواهيد شما را ببخشد و سعي کنيد خودتان را کنترل کنيد.

فال حافظ

فال حافظ
درد عشقي کشيده ام که مپرس
زهر هجري چشيده ام که مپرس

گشته ام در جهان و آخر کار
دلبري برگزيده ام که مپرس

آن چنان در هواي خاک درش
مي رود آب ديده ام که مپرس

من به گوش خود از دهانش دوش
سخناني شنيده ام که مپرس

سوي من لب چه مي گزي که مگوي
لب لعلي گزيده ام که مپرس

بي تو در کلبه گدايي خويش
رنج هايي کشيده ام که مپرس

همچو حافظ غريب در ره عشق
به مقامي رسيده ام که مپرس

تعبير: کسي را دوست داري که از همه چيز و همه کس برايت عزيز تر است.اوهم ترا دوست دارد.خودت را سرزنش نکن که به هم خواهيد رسيد و دردها و رنجهايتان به پايان خواهد رسيد.

شخصيت شناسي رنگ روز تولد

شخصيت شناسي رنگ متولدين 21 تا آخر اسفند ( لیمویی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 10 تا 20 اسفند ( کبود )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 30 بهمن تا 9 اسفند ( قهوه ای )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 20 تا 29 بهمن ( سبز )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 15 تا 19 بهمن ( آبی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 5 تا 14 بهمن ( صورتی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 22 دی تا 4 بهمن ( زرد )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 12 تا 21 دی ( نارنجی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 2 تا 11 دی ( قرمز )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 1 دی ( نیلی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 21 تا 30 آذر ( خرمایی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 11 تا 20 آذر ( خاکستری )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 1 تا 10 آذر ( شیری رنگ )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 21 تا 30 آبان ( طلایی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 2 تا 20 آبان ( سفید )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 22 مهر تا 1 آبان ( نقره ای )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 12 تا 21 مهر ( سرمه ای )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 2 تا 11 مهر ( ارغوانی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 1 مهر ( زیتونی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 22 تا 31 شهریور ( لیمویی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 12 تا 21 شهریور ( کبود )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 2 تا 11 شهریور ( قهوه ای )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 23 مرداد تا 1 شهریور ( سبز )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 14 تا 22 مرداد ( صورتی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 4 تا 13 مرداد ( آبی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 24 تیر تا 3 مرداد ( زرد )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 14 تا 23 تیر ( نارنجی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 4 تا 13 تیر ( قرمز )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 3 تیر ( خاکستری )
شخصيت شناسي رنگمتولدين 24 خرداد تا 2 تیر ( خرمایی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 14 تا 23 خرداد ( خاکستری )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 4 تا 13 خرداد ( شیری رنگ )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 25 اردیبهشت تا 3 خرداد ( طلایی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 11 تا 24 اردیبهشت ( آبی )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 1 تا 10 اردیبهشت ( سفید )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 22 تا 31 فروردین ( نقره ای )
شخصيت شناسي رنگ متولدين 12 تا 21 فروردین ( سرمه ای )
شخصيت شناسي رنگ تولد متولدين 2 تا 11 فروردین ( ارغوانی )
شخصيت شناسي رنگ روز تولد 1 فروردین

شخصيت شناسي رنگ متولدين 21 تا آخر اسفند ( لیمویی )

لیمویی(متولدين 21 تا آخر اسفند)
آرام هستيد، اما بسادگي عصباني مي شويد. به آساني حسادت مي ورزيد و در مورد چيزهاي كوچك اعتراض ميكنيد، نمي توانيد به يك كار بچسبيد اما داراي شخصيتي هستيد كه اعتماد و علاقه همه را جلب ميكند.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 10 تا 20 اسفند ( کبود )

کبود(متولدين 10 تا 20 اسفند)
احساسات شما بسادگي و ناگهاني تغيير ميكند اغلب تنها هستيد ، مسافرت را دوست داريد. انسان صادقي هستيد ولي حرف مردم را زود باور ميكنيد. يافتن عشق براي شما سخت است و گمگشته عشق هستيد

شخصيت شناسي رنگ متولدين 30 بهمن تا 9 اسفند ( قهوه ای )

قهوه ای(متولدين 30 بهمن تا 9 اسفند)
فعال و ورزشكاريد ، براي ديگران مشكل است كه به شما نزديك شوند. زماني كه متوجه ميشويد نمي توانيد به چيزي كه ميخواهيد دستيابيد ،‌ بسادگي تسليم شده آنرا رها ميكنيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 20 تا 29 بهمن ( سبز )

سبز(متولدين 20 تا 29 بهمن)
خيلي خوب با افراد تازه كنار مي آييد. در واقع آدم خجالتي اي نيستي اما گاهي اوقات با كلماتتان به عواطف مردم آسيب مي رسانيد. دوست داريد تا مورد توجه و علاقه كسي باشيد كه دوستش داريد ولي اغلب تنهاييد و به انتظار فرد مورد نظرت مي مانيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 15 تا 19 بهمن ( آبی )

آبی(متولدين 15 تا 19 بهمن)
اتكا به نفس كمي داريد و خيلي ايرادي هستيد. هنرمند هستيد و دوست داريد عاشق شويد ، اما ميگذاريد عشقتان از دستتان برود چون در اين مورد از مغزتان فرمان ميگيريد نه از قلبتان.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 5 تا 14 بهمن ( صورتی )

صورتی(متولدين 5 تا 14 بهمن)
شما همواره در تلاشيد تا در هر چيزي بهترين باشيد و دوست داريد به سايرين كمك كنيد. اما بسادگي قانع نمي شويد. داراي افكاري منفي هستيد و در جستجوي عشقي شورانگيز مانند آنچه در قصه هاست هستيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 22 دی تا 4 بهمن ( زرد )

زرد(متولدين 22 دی تا 4 بهمن)
شما شيرين و بيگناهيد ، مورد اعتماد بسياري از مردم ، و داراي رهبريتي قوي در ارتباطاتتان هستيد. شما خوب تصميم

شخصيت شناسي رنگ متولدين 12 تا 21 دی ( نارنجی )

نارنجی(متولدين 12 تا 21 دی)
در مقابل اعمالتان مسئوليت پذير هستيد، مي دانيد چگونه با مردم رفتار كنيد. همواره اهدافي براي دستيابي به آنها داريد و حقيقتا براي رسيدن به آنها تلاش ميكنيد ، فردي آماده رقابت هستيد. دوستانتان برايت بسيار مهم هستند و قدر آنچه را كه داريد ميدانيد، گاهي اوقات واكنشتان زيادي شديد است و علت آن نيز احساساتي بودنتان است.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 2 تا 11 دی ( قرمز )

قرمز(متولدين 2 تا 11 دی)
با نمك و دوستداشتني، مشكل پسند اما هميشه عاشق…….و اينطور بنظر ميرسد كه مورد محبت نيز باشيد. با روحيه و بشاش اما در همان زمان ميتوانيد بد اخلاق هم شويد قادريد با مردم بسيار خوب و با ملاطفت برخورد كنيد و اين همان عشقي است كه ميتواند در راهي كه در پيش داريد همراهتان باشد آدمهايي را كه راحت صحبت ميكنند دوست داريد اين آدمها باعث ميشوند احساس راحتي بيشتري داشته باشيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 1 دی ( نیلی )

نیلی(متولدين 1 دی)
شما بيشتر متوجه نگاهتان هستيد و استانداردهاي بالائي در انتخاب عشق داريد. هر راه حلي را با دقت و تفكر انتخاب مي كنيد و بسيار بندرت مرتكب اشتباه احمقانه ميشويد دوست داريد رهبر باشيد و به راحتي مي توانيد دوستان جديد پيدا كنيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 21 تا 30 آذر ( خرمایی )

خرمایی(متولدين 21 تا 30 آذر)
باهوشيد و ميدانيد چه چيزي درست است. ميخواهيد همه چيز را مطابق ميل خود كنيد كه گاهي ميتواند بدليل عدم توجه به نظر ديگران مشكل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور هستيد. وقتي فرد مورد نظرتان را يافتيد برايتان دشوار است فرد بهتري پيدا كنيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 11 تا 20 آذر ( خاکستری )

خاکستری(متولدين 11 تا 20 آذر)
جذاب و فعال هستيد، شما هرگز احساستان را پنهان نمي كنيد و هر آنچه را كه درونتان است آشكار مي سازيد. اما ضمنا ميتوانيد خودخواه هم باشيد. مي خواهيد مورد توجه باشيد و نمي خواهيد بطور نا برابر با شما برخورد شود. ميتوانيد روز مردم را روشن كنيد. شما ميدانيد در زمان مناسب چه بگوييد و خوش اخلاق هستيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 1 تا 10 آذر ( شیری رنگ )

شیری رنگ(متولدين 1 تا 10 آذر)
اهل رقابت و بازي دوست. دوست ندارد ببازد ولي هميشه بشاش است. شما قابل اعتماد و امين هستيد و خيلي علاقه داريد وقت خود را بيرون بگذرانيد، با دقت عشقتان را انتخاب ميكنيد و بسادگي عاشق نمي شويد اما وقتي او را يافتيد تا مدتهاي طولاني دوستش خواهيد داشت.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 21 تا 30 آبان ( طلایی )

طلایی(متولدين 21 تا 30 آبان)
شما ميدانيد چه چيزي درست و چه چيزي نادرست است. آدم بشاشي هستيد و زياد بيرون ميرويد. بسيار سخت ميتواني فرد مورد نظرت را پيدا كني اما وقتي او را يافتي تا ساليان متمادي دوباره عاشق نمي شوي.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 2 تا 20 آبان ( سفید )

سفید(متولدين 2 تا 20 آبان)
شما آرزو و اهدافي در زندگي داريد زود حسادت مي ورزيد نسبت به ديگران متفاوت و گاهي اوقات عجيب هستيد اما همه اين حالت شما را دوست دارند.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 22 مهر تا 1 آبان ( نقره ای )

نقره ای(متولدين 22 مهر تا 1 آبان)
خيال پرداز و بامزه ايد ، دوست داريد چيز هاي جديد را بيازماييد. علاقه داريد خود سازي كنيد و بسادگي مي آموزيد، براحتي ميتوان با شما صحبت كرد و شما نصايح خوبي ميدهيد. وقتي موضوع دوستي است متوجه ميشويد نمي توان به كسي اعتماد كرد، اما وقتي دوستان واقعي خود را يافتيد تا پايان عمر به آنها اعتماد ميكنيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 12 تا 21 مهر ( سرمه ای )

سرمه ای(متولدين 12 تا 21 مهر)
شما جذابيد و عاشق زندگي خود هستيد ، نسبت به همه چيز داراي احساسي قوي هستيد و خيلي زود گيج ميشويد زماني كه از دست شخص يا اشخاصي عصباني مي شويد برايتان مشكل است آنها را ببخشيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 2 تا 11 مهر ( ارغوانی )

ارغوانی(متولدين 2 تا 11 مهر)
اسرار آميز هستيد، بهيچوجه خودخواه نيستيد ، زود و آسان نظرتان جلب ميشود. روزتان با توجه به خلقتان ميتواند غمگين يا خوش باشد. بين دوستان محبوب هستيد اما ميتوانيد دست به عمل احمقانه اي نيز بزنيد ، بسادگي امور را فراموش ميكنيد. بدنبال شخصي هستيد كه قابل اعتماد باشد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 1 مهر ( زیتونی )

زیتونی(متولدين 1 مهر)
شما روشن قلب و آدم گرمي هستيد. همراه خوبي براي فاميل و دوستانيد. خشونت را نمي پسنديد و ميدانيد چه چيزي درست است. شما مهربان و بشاش هستيد اما بسادگي به مردم حسادت نورزيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 22 تا 31 شهریور ( لیمویی )

لیمویی(متولدين 22 تا 31 شهریور)
آرام هستيد، اما بسادگي عصباني مي شويد. به آساني حسادت مي ورزيد و در مورد چيزهاي كوچك اعتراض ميكنيد، نمي توانيد به يك كار بچسبيد اما داراي شخصيتي هستيد كه اعتماد و علاقه همه را جلب ميكند.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 12 تا 21 شهریور ( کبود )

کبود(متولدين 12 تا 21 شهریور)
احساسات شما بسادگي و ناگهاني تغيير ميكند اغلب تنها هستيد ، مسافرت را دوست داريد. انسان صادقي هستيد ولي حرف مردم را زود باور ميكنيد. يافتن عشق براي شما سخت است و گمگشته عشق هستيد

شخصيت شناسي رنگ متولدين 2 تا 11 شهریور ( قهوه ای )

قهوه ای(متولدين 2 تا 11 شهریور)
فعال و ورزشكاريد ، براي ديگران مشكل است كه به شما نزديك شوند. زماني كه متوجه ميشويد نمي توانيد به چيزي كه ميخواهيد دستيابيد ،‌ بسادگي تسليم شده آنرا رها ميكنيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 23 مرداد تا 1 شهریور ( سبز )

سبز(متولدين 23 مرداد تا 1 شهریور)
خيلي خوب با افراد تازه كنار مي آييد. در واقع آدم خجالتي اي نيستي اما گاهي اوقات با كلماتت به عواطف مردم آسيب مي رسانيد. دوست داريد تا مورد توجه و علاقه كسي باشيد كه دوستش داريد ولي اغلب تنهاييد و به انتظار فرد مورد نظرت مي مانيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 14 تا 22 مرداد ( صورتی )

صورتی(متولدين 14 تا 22 مرداد)
شما همواره در تلاشيد تا در هر چيزي بهترين باشيد و دوست داريد به سايرين كمك كنيد. اما بسادگي قانع نمي شوي. داراي افكاري منفي هستيد و در جستجوي عشقي شورانگيز مانند آنچه در قصه هاست هستيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 4 تا 13 مرداد ( آبی )

آبی(متولدين 4 تا 13 مرداد)
اتكا به نفس كمي داريد و خيلي ايرادي هستيد. هنرمند هستيد و دوست داريد عاشق شويد ، اما ميگذاريد عشقتان از دستتان برود چون در اين مورد از مغزتان فرمان ميگيريد نه از قلبتان.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 24 تیر تا 3 مرداد ( زرد )

زرد(متولدين 24 تیر تا 3 مرداد)
شما شيرين و بيگناهيد ، مورد اعتماد بسياري از مردم ، و داراي رهبريتي قوي در ارتباطاتتان هستيد. شما خوب تصميم

شخصيت شناسي رنگ متولدين 14 تا 23 تیر ( نارنجی )

نارنجی(متولدين 14 تا 23 تیر)
در مقابل اعمالتان مسئوليت پذير هستيد، مي دانيد چگونه با مردم رفتار كنيد. همواره اهدافي براي دستيابي به آنها داريد و حقيقتا براي رسيدن به آنها تلاش ميكنيد ، فردي آماده رقابت هستيد. دوستانتان برايت بسيار مهم هستند و قدر آنچه را كه داريد ميدانيد، گاهي اوقات واكنشتان زيادي شديد است و علت آن نيز احساساتي بودنتان است.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 4 تا 13 تیر ( قرمز )

قرمز(متولدين 4 تا 13 تیر)
با نمك و دوستداشتني، مشكل پسند اما هميشه عاشق…….و اينطور بنظر ميرسد كه مورد محبت نيز باشيد. با روحيه و بشاش اما در همان زمان ميتوانيد بد اخلاق هم شويد قادريد با مردم بسيار خوب و با ملاطفت برخورد كنيد و اين همان عشقي است كه ميتواند در راهي كه در پيش داريد همراهتان باشد. آدمهايي را كه راحت صحبت ميكنند دوست داريد اين آدمها باعث ميشوند احساس راحتي بيشتري داشته باشيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 3 تیر ( خاکستری )

خاکستری(متولدين 3 تیر)
جذاب و فعال هستيد، شما هرگز احساستان را پنهان نمي كنيد و هر آنچه را كه درونتان است آشكار مي سازيد. اما ضمنا ميتوانيد خودخواه هم باشيد. مي خواهيد مورد توجه باشيد و نمي خواهيد بطور نا برابر با شما برخورد شود. ميتوانيد روز مردم را روشن كنيد. شما ميدانيد در زمان مناسب چه بگوييد و خوش اخلاق هستيد.

شخصيت شناسي رنگمتولدين 24 خرداد تا 2 تیر ( خرمایی )

خرمایی(متولدين 24 خرداد تا 2 تیر)
باهوشيد و ميدانيد چه چيزي درست است. ميخواهيد همه چيز را مطابق ميل خود كنيد كه گاهي ميتواند بدليل عدم توجه به نظر ديگران مشكل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور هستيد. وقتي فرد مورد نظرتان را يافتيد برايتان دشوار است فرد بهتري پيدا كنيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 14 تا 23 خرداد ( خاکستری )

خاکستری(متولدين 14 تا 23 خرداد)
جذاب و فعال هستيد، شما هرگز احساستان را پنهان نمي كنيد و هر آنچه را كه درونتان است آشكار مي سازيد. اما ضمنا ميتوانيد خودخواه هم باشيد. مي خواهيد مورد توجه باشيد و نمي خواهيد بطور نا برابر با شما برخورد شود. ميتوانيد روز مردم را روشن كنيد. شما ميدانيد در زمان مناسب چه بگوييد و خوش اخلاق هستيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 4 تا 13 خرداد ( شیری رنگ )

شیری رنگ(متولدين 4 تا 13 خرداد)
اهل رقابت و بازي دوست. دوست ندارد ببازد ولي هميشه بشاش است. شما قابل اعتماد و امين هستيد و خيلي علاقه داريد وقت خود را بيرون بگذرانيد، با دقت عشقتان را انتخاب ميكنيد و بسادگي عاشق نمي شويد اما وقتي او را يافتيد تا مدتهاي طولاني دوستش خواهيد داشت.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 25 اردیبهشت تا 3 خرداد ( طلایی )

طلایی(متولدين 25 اردیبهشت تا 3 خرداد)
شما ميدانيد چه چيزي درست و چه چيزي نادرست است. آدم بشاشي هستيد و زياد بيرون ميرويد. بسيار سخت ميتواني فرد مورد نظرت را پيدا كني اما وقتي او را يافتي تا ساليان متمادي دوباره عاشق نمي شوي.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 11 تا 24 اردیبهشت ( آبی )

آبی

(متولدين 11 تا 24 اردیبهشت)
اتكا به نفس كمي داريد و خيلي ايرادي هستيد. هنرمند هستيد و دوست داريد عاشق شويد ، اما ميگذاريد عشقتان از دستتان برود چون در اين مورد از مغزتان فرمان ميگيريد نه از قلبتان.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 1 تا 10 اردیبهشت ( سفید )

سفید

(متولدين 1 تا 10 اردیبهشت)
شما آرزو و اهدافي در زندگي داريد زود حسادت مي ورزيد نسبت به ديگران متفاوت و گاهي اوقات عجيب هستيد اما همه اين حالت شما را دوست دارند.

طالع بینی اسم

طالع بینی اسم


طالع بینی انسانها و شناخت خصیت آنها از روی حرف اول اسم آنان !!!

توجه : در این روش به دلیل وجود نداشتن حروف "گ.پ.چ.ژ"باید به جای این حروف معادل فارسی آنما را قرار دهید .مثال : (ژچ گ)=ج (پ)=ب

.
الف: خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن میانه رو و با همه ملاحظه کند و خونگرم میباشد و با همه کس زود صمیمی میشود ودر زندگی در جنگ و جدال و گفتگو به سر میبرد و پیراهن سیاه بر او نامبارک می باشد و محنت بسیار می کشد و هر چه را طلب کند زود بیابد و مریضی وی همیشه در باد قولنج گردن وپهلو می باشد.

ب : فردی خوش قیافه و زیبا وبا محبت و رفیق باز و همیشه مغرور و جیب او خالی و قدر مال دنیا را نداند.

ج : فردی باشد زیبا و خوش اخلاق وبا محبت و او همیشه از مریضی شکم رنج میبرد و این مریضی هر چند وقت یکبار اشکار میشود و دو وجه دارد یا سیاه چهره و قوی استخوان یا سفید پوست و بزرگ اندام و همیشه سرگردان واشفته می باشد و از کار خود حیران است

د: او فردی با دیانت و پر فکر وبشاش و زیبا چهره و جنگجو است و قدر مال دنیا را نمی داند و همیشه در حال ترقی می باشد

ه : او فردی است که همیشه اطرا فیان را امر ونهی کند و زیبا چهره وتند خو و اتشی مزاج و طبع او گرم میباشد

و: فردی است که همیشه به دیگران کمک می کند و گاهی مغرور میشود و زبان بد پشت سر او باشد و دیگران بدی او را میگویند

ز: زیبا و خوش اخلاق و با محبت و خونگرم و در هر کاری مقرراتی است و در زندگی برای او سحری می کنند و در زندگی شکست بزرگی می خورد و همیشه از درد سر و زانو در عذاب میباشد و نسبت به زندگی دلسرد می گردد و حیران و سر گردان میشود

ت: او فردی است خوش جهره و خوش اخلاق کم خواب و هرگاه مرتکب گناه میشود سریع توبه میکند و اگر دل کسی را برنجاند بسیار نگران و در پی ان است که دلجویی کند و همیشه احساس تنهایی عجیبی در خود دارد

ث: فردی است ثابت قدم و پر اراده و در هر کاری ثابت قدم می باشد خوش اخلاق و پر عقل است و پیشانی او پهن میباشد و در زندگی هرگز محتاج نخواهد شد

ح: او فردی زیبا و خوش اخلاق و حق گو و کینه ای و حرف را در دل نگه دارد و همیشه در بحث و جدل وجنگ به سر میبرد

خ: فردی است زیبا چهره با چشمانی درشت با محبت و مقرراتی و هر چه سعی میکند رزقش بسیار شود موفق نمی شود و او فردی است عشقی و تنبل و کاهل در کارها و باید این کار را ترک کند تا در زندگی موفق و سر بلند شود

ر: او فردی است خوش اخلاق میانه رو و اتشی و همیشه اطرافیان در پشت سر او بد گویی کنند و او فردی است طمعکار و زیبا چهره وخوش گذران و اگر ایمان خود را حفظ کند به هر مقام و منزلتی که بخواهد میرسد و دست او همیشه از پول دنیا تهی است

س : او فردی میباشد پر استعداد و با ذوق و سلیقه و همیشه بهترین اجناس را انتخاب می کند و بسیار مغرور ومتکبر میباشد و هر کاری که میل داشت انجام میدهد و با اطرافیان خود در نزاع و لجبازی بسر میبرد فردی باشد اتشی مزاج و همیشه در چشم اهل واعیان پر هیبت به چشم میاید

ش: او فردی است مشفق ومهربان و جنگجو و عصبانی و خونگرم و زبان او تلخ است و هر چه در دنیا به او ضرر برسد از دست و زبان خود میخورد و اگر زبان خود را نگه دارد از بلا محفوظ میماند و بسیار لجباز است

ص : فردی است حرف شنو و دهن بین و هرکس هر حرفی را با او در میان بگذارد سریع باور میکند نترس و خشن و خوش اخلاق و با محبت و همیشه در حال ترقی و فکر میباشد

ض : او فردی است خوش اخلاق و زیرک ودانا وکینه توز و همیشه نگرانی خود را در ظاهر بروز نمیدهد و پیشانی او پهن است و کمان ابرو دارد و در کارها بسیار دقیق میباشد و هرگز یاد خدا را فراموش نمی کند و به دنبال هر کار زشتی توبه می کند و فردی زرنگ است

ط :او فردی است پاک و خوش اخلاق و عشقی و خوش گذران و خو نگرم و پیراهن سیاه براو خوشایند نیست و دوستی بسیار میکند

ظ : او فردی است که ظاهر و باطنش یکی است و خشک ومقرراتی میباشد و اطرافیان پشت سر او بد گویی کنند و قدر مال دنیا را نداند و در سینه و اعضا خالی دارد که نشان اقبال است و دنبال دوست رود و خواهان ان است که با دوستان تفریح کند

ع : او فردی باشد بلند مرتبه و پر گذشت و خوش اخلاق و بخشنده و مقرراتی وخشک و او هرگز قدر مال دنیا را نمیداند و در دوستی با دیگران پاینده و متعصب و در اول زندگی رنج بسیار کشد و قدر مال دنیا را نداند

غ: زیبا چهره با گذشت و خشک و مقرراتی و احساس نا امیدی کند در فکر میرود و به گذشته واینده خود می اندیشد دانا وعالم است و زندگی را با صلح وصداقت دوست دارد

ف : او فردی است اتش مزاج و تند خو و جاهل و زیبا چهره و جنگ جو و خون گرم و نترس از ناحیه هر چند وقت یک بار مریض و رنج میکشد و در زندگی چند بار شکست میخورد ولی در اینده به مقام و منزلت خوبی میرسد

ق: فردی است قادر وتوانا و زیرک و دانا و در هر کاری نقشه بسیار میکشد و موفق میشود هم زیباست و هم خوش اخلاق و فردی است خوش گذران و قدر مال دنیا را نداند و گاه گاهی با ملایمت و یا خصومت برخورد میکند

ک: او فردی است زیبا وخوش اخلاق و زیرک و دانا و زیرک و خشک و مقرراتی و زبان او تلخ است و همیشه دیگران از زبان او در عذاب میباشند با یک کلمه حرف دیگران را برنجاند و همیشه در حال ترقی و فعالیت باشد

ل: فردی است زیبا چهره و خوش اخلاق و یکدنده و همیشه جدایی اختیار کند و غرور خاصی دارد قدر مال دنیا را نمی داند و همیشه متعصب اطرا فیان نزدیک خود میباشد

م : خوش اخلاق و با محبت و خون گرم ونترس و همیشه اطرافیان پشت سرش بد گویی کنند و در روبرو از او تعریف و تمجید کنند او فردی باشد خوش چهره و چشمان درشتی دارد و در کارهای خود همیشه کاهلی دارد و زود عصبانی میشود و سریع خاموش میشود عشقی میباشد و در تمام کارها تقاضای کمک کند

ن: او فردی است زیبا و خوش اخلاق و کینه توز و دم دمی مزاج میباشد گاهی اوقات بسیار خوب و گاهی اوقات بسیار بد و مقرراتی وخشک میشود همچون قاضی میباشد ودر حقوق خود ودیگران به میزان برخورد کند

ی :او فردی است پر فکر وزیبا و با هر کس در افتد بر او غالب گردد دم دمی مزاج میباشد و گاهی بسیار خوب و گاهی بسیار خشک و مقرراتی است او فردی است چهار شانه و از مریضی شکم گاه گاهی رنج میبرد

تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی


این تست فقط 3 پرسش دارد و جواب ها شما را شگفت زده خواهند کرد.

جواب ها را نخوانید زیرا مغز مانند چتر نجات عمل میکند، وقتی که باز است بهتر کار میکند.

اگر به جواب ها نگاه کنید نتیجه درستی نخواهید گرفت.

یک قلم و کاغذ بردارید و به سوالها پاسخ دهيد.

این یک تست صادقانه است که اطلاعات زیادی از خودتان به شما می دهد.

حالا شروع کنید.....!!!


1- نام های این حیوانات را به ترتیب علاقه خود قراردهید:

گاو

ببر

گوسفند

اسب

خوک


2-یک کلمه برای توصیف اسامی زیر بنویسید:

سگ

گربه

موش صحرایی

قهوه

دریا



3- به کسانی فکر کنید (کسانی که شما را بشناسند و برای شما مهم باشند) و آن ها را به رنگ های زیر ربط دهید ( افراد تکراری نباشند. برای هر رنگ، نام یک فرد).

زرد

نارنجی

قرمز

سفید

سبز

توجه: جواب های شما باید دقیقاً همانی باشند که مطلوب شماست.
حالا تعابیر و تفاسیر جواب هایتان را بخوانید.
1-

گاو یعنی "کار."

ببر یعنی "غرور و فخر."

گوسفند یعنی "عشق."

اسب یعنی "خانواده."

خوک یعنی "پول."


2-
توصیف شما از سگ، "شخصیت شماست."

توصیف شما از گربه، "شخصیت شریک زندگی تان است."

توصیف شما از موش صحرایی، "شخصیت دشمن شماست."

توصیف شما از قهوه، "تعبیر شما از رابطه زناشویی است."

توصیف شما از دریا، "زندگی خود شماست."


3-
زرد : "کسی که هیچ وقت فراموشش نخواهید کرد."

نارنجی : "کسی که به نظر شما دوست واقعیتان است."

قرمز : "کسی که شما به او عشق می ورزید."

سفید : "جفت روح شما."

سبز : "کسی که تا آخر عمرتان او را به خاطر خواهید داشت."

ستاره شناسی

ستاره شناسی

فروردين
برنامه ای جالب و بکر برای آینده کاری یا تحصیلی تان در سر دارید که می توانید با مشورت و تبادل نظر با خانواده یا همسرتان آن را به مرحله عمل در آورید. توصیه می شود که قبل از شروع هر کار جدیدی با افراد قابل اعتماد و با تجربه در اطرافتان مشورت کنید. نسبت به اشتباهات و خطاهای دوستان یا فرد مورد علاقه تان، گذشت داشته باشید. با متولدین شهریور و آذر ماه، سازگارتر خواهید بود.
وضعیت رمانتیک: ♥♥♥
وضعیت مالی: $$
وضعیت ارتباطی: ****
---------------------------------
ارديبهشت
رفتار و برخوردهی همسر یا فرد مورد علاقه تان باعث سردرگمی شما می شود، ولی توصیه می شود که صبر و تحمل به خرج دهید و منتظر نتایج بمانید. دعوتی غیر منتظره از شما به عمل خواهد آمد که دنیای جدیدی را به رویتان می گشاید. چندین حق انتخاب به رویتان گسترده می شود و از طریق آن ها می توانید به یکی از آرزوهای دیرینه تان دست یابید. با متولدین تیر و آبان ماه سازگارتر خواهید بود.
وضعیت رمانتیک: ♥
وضعیت مالی: $$$$$
وضعیت ارتباطی: *****
---------------------------------
خرداد
از طریق همکاری و تشریک مساعی با همسر یا فرد مورد علاقه تان، نتایجی فوق العاده و باورنکردنی عاید شما می شود. یکی از اعضای خانواده تان را به عنوان منبع پند و الهام، الگوی خود قرار دهید. با کمی تدبیر و دوراندیشی، مانع از آن شوید که فردی تمام زحمات و سخت کوشی هایتان را به هدر دهد.
از طریق حفظ تعادل در دخل و خرج تان، می توانید به فکر پس انداز برای روز مبادا باشید. با متولدین مهر و تیرماه سازگارتر خواهید بود.
وضعیت رمانتیک: ♥♥♥♥♥
وضعیت مالی: $$$
وضعیت ارتباطی: *****
---------------------------------
تير
از خطاهای دوستان درس بگیرید و تا جای ممکن، از تکرار آن ها بپرهیزید. درهای ارتباطی را بین خود و همسر یا فرد مورد علاقه تان باز بگذارید. مراقب کنار هم چیدن کلمات و عباراتی باشید که به زبان می آورید. سرمایه گذاری در زمان حال به پیشرفت شما در آینده، کمک شایان توجهی خواهد کرد. بر سر یک دوراهی قرار خوهید گرفت که با تبادل نظر با اعضای خانواده تان می توانید بهترین انتخاب را صورت دهید. با متولدین اسفند و فروردین ماه، سازگارتر خواهید بود.
وضعیت رمانتیک: ♥♥♥♥♥
وضعیت مالی: $$$$$
وضعیت ارتباطی: *****
---------------------------------
مرداد
با کمی صبر و تحمل به اهداف خود خواهید رسید. در امور کاری یا تحصیلی به ندای درونی تان گوش فرا دهید تا به موفقیت دست یابید. نسبت به همسر یا فرد مورد علاقه تان توجه بیشتری نشان دهید. با جریان زندگی پیش بروید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. احساس و عاطفه را چاشنی زندگی تان کنید. در هیچ کاری عجله به خرج ندهید! با متولدین بهمن و آذر مه سازگارتر خوهید بود.
وضعیت رمانتیک: ♥
وضعیت مالی: $$$$$
وضعیت ارتباطی: *****
---------------------------------
شهريور
در صورت تجرد، با نیمه گمشده خود مواجه می شوید و می توانید به راحتی به فکر سرو سامان بخشیدن به زندگی تان باشید. جذب افراد مشابه خود خواهید شد. فصلی تازه و جالب را در ارتباطتان با همسر یا فرد مورد علاقه تان تجربه خواهید کرد. از قدرت شکل دادن به برنامه ای سرنوشت ساز برخوردار هستید. واقع بین باشید و برای رسیدن به اهدافتان بکوشید. به جای خیالپردازی به واقعیات زندگی توجه کنید. با متولدین تیر و مرداد ماه سازگارتر خواهید بود.
وضعیت رمانتیک: ♥♥♥♥♥
وضعیت مالی: $$
وضعیت ارتباطی: *
---------------------------------
مهر
زندگی خانوادگی تان ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد. برای پیشگیری از بروز سوء تفاهمات با اعضای خانواده یا همسر یا فرد مورد علاقه تان گفت و گو و تبادل نظر نمایید. با کمک گرفتن از ذهن هوشیار خود می توانید معماهای ارتباطهای دوستانه یا عاطفی تان را حل کنید. نیات و انگیزه های خیر فردی برایتان مشخص می شوند. خلاقیت و ابتکارتان به اوج شکوفایی خود خواهد رسید. با متولدین دی و اردیبهشت ماه، سازگارتر خواهید بود.
وضعیت رمانتیک: ♥♥♥
وضعیت مالی: $$$
وضعیت ارتباطی: *****
---------------------------------
آبان
ایده ای خام و بکر در ذهن خود دارید، ولی قبل از به مرحله عمل در آورن آن، باید جوانب امر را به خوبی سبک و سنگین کنید و اطلاعات کافی در آن رابطه داشته باشید. با همسر یا فرد مورد علاقه تان، گفت و گویی صمیمانه و صریح خواهید داشت و باید در حین ادای کلمات، دقت کافی کنید. با کمی دقت در رفتار و طرز برخوردتان می توانید کینه ها و دلخوری های گذشته را برطرف سازید. با متولدین اسفند و فروردین ماه، سازگارتر خواهید بود.
وضعیت رمانتیک: ♥♥♥♥♥
وضعیت مالی: $
وضعیت ارتباطی: ***
---------------------------------
آذر
قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود. این ضرب المثل را در رابطه با امور مالی خود همواره به خاطر داشته باشید! اگر کنترل زندگی تان را به دست بگیرید، اعتماد به نفس تان افزایش پیدا می کند و معجزاتی را تجربه خواهید کرد. برای استفاده از توانایی دست کم گرفته تان از فرصت ها بهره گیرید.
همسر یا فرد مورد علاقه تان را کاملا تحت تاثیر جذابیت ذاتی تان قرار خواهید داد. با متولدین مهر و شهریور ماه، سازگارتر خواهید بود.
وضعیت رمانتیک: ♥♥
وضعیت مالی: $$
وضعیت ارتباطی: ***

طالع,روز,اعداد شانس,سنگ خوش یمن

طالع - روز -اعداد شانس-سنگ خوش یمن
خصوصیات متولدین ماه های مختلف:سمبل-عنصر-سیاره -روز اقبال-اعداد شانس-سنگ خوش یمن-رنگ
فروردين
سمبل : قوچ
عنصر: آتش
سياره : مريخ
عضو آسيب پذير :سر
روز اقبال : سه شنبه
اعداد شانس : 6 ، 9
سنگ خوش يمن: الماس
رنگ : قرمز
فرورديني ها در پي عشق آتشين و پر شورترين عشق ممكن اند
او خود به خود جنس مخالف را جذب مي كند . لذتهاي جسماني براي او
بسيار اهميت دارد و گاه احساس مالكيت شديدي نسبت به معشوق خود
را دارد
-----------------------------------------
ارديبهشت
سمبل : گاو نر
عنصر : خاك
سياره : ناهيد
عضو آسيب پذير : گردن
روز اقبال : جمعه
اعداد شانس : 4و6
سنگ خوش يمن : زمرد سبز
رنگ : آبي روشن
گل : خشخاش
حيوان : گاو
جذاب است و عشقش تا حدي نفساني.براي او عشق اهميت زيادي
دارد و اگر عاشق شود عاشقي فداكار خواهد بودمعمولا صبر ميكند
ابتدا طرف مقابل تعهد خود را ثابت كند و سپس خود را در اين
تعهد شريك ميكند
-----------------------------------------
خرداد
سمبل : دو قلوها
عنصر : هوا
سياره : عطارد
عضو آسيب پذير : دست و شانه
روز اقبال :چهارشنبه
اعداد شانس : 5و9
سنگ خوش يمن : عقيق
رنگ : زرد
گل : زنبق
حيوان : پروانه
چه راحت ميتوان عاشق او شد. جذابيت و شيريني كلام او به خوبي
بر اين مدعاست.او عاشق شادي و خوش بودن است و اگر نتواني
او را شاد كني جذابيت خود را از دست مي دهي
-----------------------------------------
تير
سمبل : خرچنگ
عنصر : آب
سياره : ماه
عضو آسيب پذير : سينه و شكم
روز اقبال : دوشنبه
اعداد شانس :3و7
سنگ خوش يمن : مرواريد
رنگ : نقره ايي
حيوان : حيوانات صدفدار
او مانند سياره خود ، ماه در حال تغيير است اگر به او اطمينان كامل
نداشته باشي هرگز رابطه ي عاشقانه با اونخواهيد داشتاو از عشق ورزيدن
لذت مي برد و در عوض ميخواد آن را دريافت كند
-----------------------------------------
مرداد
سمبل : شير
عنصر :آتش
سياره : خورشيد
عضو آسيب پذير : قلب و پشت بدن
روز اقبال : يكشنبه
اعداد شانس : 8و9
سنگ خوش يمن : ياقوت
رنگ : زرد
گل : آفتابگردان
حيوان : گربه سانان
عاشق عاشق شدن است و معشوق خود را غرق هداياي خود مي كند
تلاش مي كند تا رابطه ي عاشقانه ي بي نقصي را خلق كند
-----------------------------------------
شهريور
سمبل : باكره
عنصر : خاك
سياره : عطارد
عضو آسيب پذير : سيستم عصبي
روز اقبال :چهارشنبه
اعداد شانس : 3و5
سنگ خوش يمن : ياقئت كبود
رنگ : سبز
گل : بنفشه
حيوان : سگ كوچك – گربه
مي تواند چنان تودار باشد كه به نظر برسد كه از برخورد با ديگران
منع شده .ولي آن گاه كه به عشق واقعي خود دست پيدا كند ديگر اين ويژگي او
را نخواهيد ديد.براي چنين انسان فدكارومهربان تحمل سختي بسيار با ارزش است
او به آساني در عشق گول نمي خورد چون مي داند در پي چيست
-----------------------------------------
مهر
سمبل : ترازو
عنصر : هوا
سياره : ونوس
عضو آسيب پذير : كمر و كليه ها
روز اقبال : جمعه
اعداد شانس : 6و9
سنگ خوش يمن : الماس
رنگ : آبي و بنفش
گل : سرخ
حيوان : خزندگان
او مي تواند دوست خوب و ميزباني عالي باشد او در سياست
دومي ندارد.
-----------------------------------------
آبان
سمبل : عقرب
عنصر : آب
سياره : پلوتون
روز اقبال : سه شنبه
اعداد شانس : 2و4
سنگ خوش يمن : ياقوت زرد
رنگ : قرمز
حيوان : حشرات
مرموز است ولي ميتواند عاشق باشد.از حمايت ديگران لذت مي برد
او مي تواند حسود و تودار باشد.با كسي كه حس كند قابل اطمينان است
كنار مي آيد
-----------------------------------------
آذر
سمبل : كمان دار
عنصر : آتش
سياره : ژوپيتر
عضو آسيب پذير : كبد
روز اقبال : پنج شنبه
اعداد شانس : 5و7
سنگ خوش يمن : فيروزه
رنگ : ارغواني
گل : نرگس
حيوان : اسب
اگر شخص مورد علاقه اش را پيدا كند وفادار است.مشكل اينجاست
كه خواسته اش را بيان نمي كند و صبر ميكند تا خودتان حدس بزنيد
-----------------------------------------
دي
سمبل : بز
عنصر سمبل : بز
عنصر : خاك
سياره : زحل
عضو آسيب پذير : زانو- استخوان
روز اقبال : شنبه
اعداد شانس :8و9
سنگ خوش يمن : عقيق رنگارنگ
رنگ : سياه و قهوه ايي
عجله ايي در عشق ندارد.نه به سرعت عاشق مي شود نه به
سادگي راز دل خود را مي گويد او همواره در حركت است ولي
نمي داند چرا.فقط مي داند بايد موفق شود اگر فكر ميكنيد مي توانيد
او را از رسيدن به هدفش باز داريد و به سمت خود جذب
كنيد سخت در اشتباهيد
-----------------------------------------
بهمن
سمبل : آب گير
عنصر : هوا
سياره : زهره
عضو آسيب پذير : مچ و ساق پاها
روز اقبال : چهارشنبه
اعداد شانس : 1و7
سنگ خوش يمن : ياقوت ارغواني
رنگ : آبي
حيوان : پرندگان درشت اندام
اگر عاشق متولد بهمن باشيد با تمام وجود عاشق شما خواهد شد
تنها نكته ايي كه بايد از آن دوري جوييد اين است كه بر سر راه
پيشرفت او قرار نگيريد. او عاشقي صادق است. دير عصباني
مي شود. آزار دهنده نيست .برنامه هاي خودش را دارد .هرگز تغيير
نخواهد كرد.اگر نتوانيد خود را با ايده هاي گوناگون مذهبي ،فرهنگي
و اجتماعي او هماهنگ كنيد هرگز شانسي براي دستيابي به عشق پايدار
او نخواهيد داشت
-----------------------------------------
اسفند
سمبل : دو ماهي كه خلاف جهت هم شنا مي كنند
عنصر : آب
سياره : نپتون
عضو آسيب پذير : پاها
روز اقبال : جمعه
اعداد شانس : 2و6
سنگ خوش يمن : ياقوت كبود
رنگ : سبز روشن
گل : نسرين
حيوان : ماهي
او به پاي معشوق فداكاري هاي بسيار مي كند
اگر عاشق شماست واقعا خوشبختيد.
براي حفظ اين رابطه از هيچ كاري رويگردان نيست
مادامي كه به او وفادار باشيد از آن شما خواهد بود

فال با قرآن

فال با قرآن

شمر از سطر هفت از هفتمين ان

عقيدترا بران اي صاحب فال

ز «ب» از منعمانت ، فتح بابست

ز «ث» دنيا و دين بر دست مي آر

ز «ح» از اقربا ، جام خوشي نوش

ز « د » اصحاب دولت را خبرگوي

ز« ر » نيكي بود ، شادان نشيني

ز «س» بيني سعادتهاي بي حد

ز «ص» اي خواجه ، صبر و مكث بايد

ز «ط» زاهد شوي ، تقوي براني

ز «ع» امر محبتها عيان است

ز «ف» شادي تو را باشد به هر حال

ز «ك» ايمن نبايد بود از هول

ز «م» آيد ملامتهاي مشهود

ز «واو » ت هست نعمت توي در توي

ز « لا» تشويش باشد ني نه چندان

كه خشنود اني از نعم المابي

گشا مصحف،ورق زان هفت گردان

ز هفتم سطر،حرفِ اولست قال

چو فال آيد « الف » خير و صواب است

چو «ت» آيد ، ببايد توبه زان كار

چو «ج» آيد ، بكن جهدي و مي كوش

چو «خ» آيد، امان از خوف ميجوي

چو « ذ » آيد، تو خود آن خوار بيني

چو « ز » آيد، بيابي مالِ بي عدّ

چو «ش» آيد، خصومت پيشت آيد

چو «ض» آيد،در آن كار است گراني

چو « ظ » آيد، ظفر بر دشمنان است

چو «غ » آيد، خطر باشد،بده مال

چو «ق» آيد، شوي مقبول در قول

چو«ل» آيد ، برآيد حاجتت زود

چو «ن» آيد، بود آن كار نيكوي

چو «ه»‌آيد ، خدا خشنود و خصمان

چو «ي» آيد ، زغايب مژده يابي


نحوه گرفتن فال :

با وضو قرآن را بدست بگير، آن را زيارت كرده و با توجه به نيتي كه در دل داري ،

صفحه اي از كتاب خدا را باز كن. از آن صفحه ، هفت ورق جلو برو. بعد از آن ، از ابتداي صفحه، هفت سطر بشمر و پايين بيا. بعد در ميان سطرهاي بعدي ، هفت بار كلمه

« ان » را پيدا كن. بعد از يافتن هفتمين بار از كلمه « ان » ، دوباره هفت سطر بشمر و جلوتر برو. ابتداي سطر هفتم از هفتمين كلمه « ان » كه پيدا كرده اي، اولين حرفي كه سطر با آن شروع شده، معني فال توست. آن را با فال بالا معني كن!
موفق باشي و فالت نيك انشاءالله!

تعيين شخصيت شما با استفاده از تاريخ تولد

در صورتيكه تاريخ تولد شما در:

اول فروردين ماه باشد سياه هستيد.

بين دوم فروردين تا 11 فروردين باشد ارغواني هستيد

بين 12 تا 21 فروردين باشد. شما سرمه اي است

بين 22 فروردين تا 31 فروردين باشد نقره اي هستيد.

بين يكم ارديبهشت تا 10 ارديبهشت باشد سفيد هستيد.

بين 11 ارديبهشت تا 24 ارديبهشت باشد شما آبي هستيد.

بين 25 ارديبهشت تا سوم خرداد باشد شما طلائي رنگ هستيد.

بين 4 خرداد تا 13 خرداد باشد شما شيري رنگ هستيد.

بين 14 خرداد تا 23 خرداد ماه باشد شما خاكستري هستيد.

بين 24 خرداد تا دوم تير ماه باشد شما رنگ خرمائي هستيد.

سوم تير ماه باشد رنگ شما خاكستري است.

بين 4 تير ماه تا 13 تير ماه باشد شما قرمز هستيد.

بين 14 تير ماه تا 23 تير ماه باشد شما نارنجي هستيد.

بين 24 تير ماه تا سوم مرداد ماه باشد شما زرد هستيد.

بين 4 مرداد ماه تا 13 مرداد باشد شما صورتي هستيد.

بين 14 مرداد تا 22 مرداد باشد شما آبي هستيد.

بين 23 مرداد تا يكم شهريور باشد شما سبز هستيد.

بين 2 شهريور تا 11 شهريور باشد شما قهوه اي هستيد.

بين 12 شهريور تا 21 شهريور باشد شما كبود رنگ هستيد.

بين 22 شهريور تا 31 شهريور باشد شما ليموئي هستيد.

متولدين يكم مهر ماه زيتوني هستند.

بين 2 مهر تا 11 مهر ماه ارغواني هستيد.

بين 12 مهر تا 21 مهر ماه شما رنگ سرمه اي داريد.

بين 22 مهر ماه تا يكم آبان ماه شما نقره اي هستيد.

بين 2 آبان تا 20 آبانماه باشد شما سفيد هستيد.

بين 21 آبانماه تا 30 آبانماه باشد رنگ شما طلائي است.

بين يكم آذر ماه تا 10 آذر ماه باشد شما شيري رنگ هستيد.

بين 11 آذر ماه تا 20 آذر ماه باشد شما خاكستري هستيد.

بين 21 آذر تا 30 آذر باشد شما خرمائي رنگ هستيد.

متولدين اول ديماه نيلي رنگ هستند.

بين دوم دي ماه تا 11 دي ماه باشد رنگ شما قرمز است.

بين 12 دي ماه تا21 دي ماه باشد شما نارنجي هستيد.

بين 22 دي ماه تا 4 بهمن ماه باشد شما زرد هستيد.

بين 5 بهمن تا 14 بهمن ماه باشد شما صورتي هستيد.

بين 15 بهمن تا 19 بهمن ماه باشد شما آبي هستيد.

بين 20 بهمن تا 29 بهمن ماه باشد شما سبز هستيد.

بين 30 بهمن تا 9 اسفند ماه باشد شما قهوه اي هستيد.

بين 10 اسفند تا 20 اسفند باشد شما كبودي رنگ هستيد.

بين 21 اسفند تا 29 اسفند باشد ليمويي هستيد.



قرمز

با نمك و دوستداشتني، مشكل پسند اما هميشه عاشق…….و

اينطور بنظر ميرسد كه مورد محبت نيز باشيد. با روحيه و

بشاش اما در همان زمان ميتوانيد بد اخلاق هم شويد

قادريد با مردم بسيار خوب و با ملاطفت برخورد كنيد و اين

همان عشقي است كه ميتواند در راهي كه در پيش داريد

همراهتان باشد

آدمهايي را كه راحت صحبت ميكنند دوست داريد اين آدمها

باعث ميشوند احساس راحتي بيشتري داشته باشيد.



شيري رنگ

اهل رقابت و بازي دوست. دوست ندارد ببازد

ولي هميشه بشاش است.

شما قابل اعتماد و امين هستيد و خيلي علاقه داريد وقت

خود را بيرون بگذرانيد، با دقت عشقتان را انتخاب ميكنيد

و بسادگي عاشق نمي شويد اما وقتي او را يافتيد تا مدتهاي

طولاني دوستش خواهيد داشت.



نيلي

شما بيشتر متوجه نگاهتان هستيد و استانداردهاي بالائي در

انتخاب عشق داريد. هر راه حلي را با دقت و تفكر انتخاب

مي كنيد و بسيار بندرت مرتكب اشتباه احمقانه ميشويد

دوست داريد رهبر باشيد و به راحتي مي توانيد دوستان جديد

پيدا كنيد.



خاكستري

جذاب و فعال هستيد، شما هرگز احساستان را پنهان نمي كنيد

و هر آنچه را كه درونتان است آشكار مي سازيد. اما ضمنا

ميتوانيد خودخواه هم باشيد. مي خواهيد مورد توجه باشيد و

نمي خواهيد بطور نا برابر با شما برخورد شود. ميتوانيد

روز مردم را روشن كنيد. شما ميدانيد در زمان مناسب چه

بگوييد و خوش اخلاق هستيد.



سبز

خيلي خوب با افراد تازه كنار مي آييد. در واقع آدم

خجالتي اي نيستي اما گاهي اوقات با كلماتت به عواطف مردم

آسيب مي رسانيد. دوست داريد تا مورد توجه و علاقه كسي

باشيد كه دوستش داريد ولي اغلب تنهاييد و به انتظار فرد

مورد نظرت مي مانيد.



طلائي

شما ميدانيد چه چيزي درست و چه چيزي نادرست است. آدم

بشاشي هستيد و زياد بيرون ميرويد. بسيار سخت ميتواني فرد

مورد نظرت را پيدا كني اما وقتي او را يافتي تا ساليان

متمادي دوباره عاشق نمي شوي.



صورتي

شما همواره در تلاشيد تا در هر چيزي بهترين باشيد و دوست

داريد به سايرين كمك كنيد. اما بسادگي قانع نمي شوي.

داراي افكاري منفي هستيد و در جستجوي عشقي شورانگيز

مانند آنچه در قصه هاست هستيد.



زرد

شما شيرين و بيگناهيد ، مورد اعتماد بسياري از مردم ،

و داراي رهبريتي قوي در ارتباطاتتان هستيد. شما خوب تصميم



ميگيريد و انتخاب درستي در زمان مناسب مي گيريد. همواره

در افكار داشتن روابط عاشقانه بسر مي بريد.



خرمائي

باهوشيد و ميدانيد چه چيزي درست است. ميخواهيد همه چيز

را مطابق ميل خود كنيد كه گاهي ميتواند بدليل عدم توجه

به نظر ديگران مشكل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور

هستيد. وقتي فرد مورد نظرتان را يافتيد برايتان دشوار

است فرد بهتري پيدا كنيد.



نارنجي

در مقابل اعمالتان مسئوليت پذير هستيد، مي دانيد چگونه

با مردم رفتار كنيد. همواره اهدافي براي دستيابي به آنها

داريد و حقيقتا براي رسيدن به آنها تلاش ميكنيد ، فردي

آماده رقابت هستيد. دوستانتان برايت بسيار مهم هستند و

قدر آنچه را كه داريد ميدانيد، گاهي اوقات واكنشتان

زيادي شديد است و علت آن نيز احساساتي بودنتان است.



ارغواني

اسرار آميز هستيد، بهيچوجه خودخواه نيستيد ، زود و آسان

نظرتان جلب ميشود. روزتان با توجه به خلقتان ميتواند

غمگين يا خوش باشد. بين دوستان محبوب هستيد اما ميتوانيد

دست به عمل احمقانه اي نيز بزنيد ، بسادگي امور را

فراموش ميكنيد. بدنبال شخصي هستيد كه قابل اعتماد باشد.



ليموئي

آرام هستيد، اما بسادگي عصباني مي شويد. به آساني حسادت

مي ورزيد و در مورد چيزهاي كوچك اعتراض ميكنيد، نمي

توانيد به يك كار بچسبيد اما داراي شخصيتي هستيد كه

اعتماد و علاقه همه را جلب ميكند.



نقره اي

خيال پرداز و بامزه ايد ، دوست داريد چيز هاي جديد را

بيازماييد. علاقه داريد خود سازي كنيد و بسادگي مي

آموزيد، براحتي ميتوان با شما صحبت كرد و شما نصايح خوبي

ميدهيد. وقتي موضوع دوستي است متوجه ميشويد نمي توان به

كسي اعتماد كرد، اما وقتي دوستان واقعي خود را يافتيد تا

پايان عمر به آنها اعتماد ميكنيد.



سياه

شما يك مبارز هستيد و داراي انگيزه ايد. اما تغيير در

زندگي را نمي پسنديد. زماني كه تصميمي گرفتيد، روي

تصميمتان تا مدتها پاي مي فشاريد. زندگي عشقي شما نيز

توام با مبارزه است و مثل همه نيست.



زيتوني

شما روشن قلب و آدم گرمي هستيد. همراه خوبي براي فاميل و

دوستانيد. خشونت را نمي پسنديد و ميدانيد چه چيزي درست

است. شما مهربان و بشاش هستيد اما بسادگي به مردم حسادت

نورزيد.



قهوه اي

فعال و ورزشكاريد ، براي ديگران مشكل است كه به

شما نزديك شوند. زماني كه متوجه ميشويد نمي توانيد به

چيزي كه ميخواهيد دستيابيد ،‌ بسادگي تسليم شده آنرا رها

ميكنيد.



آبي

اتكا به نفس كمي داريد و خيلي ايرادي هستيد. هنرمند

هستيد و دوست داريد عاشق شويد ، اما ميگذاريد عشقتان از

دستتان برود چون در اين مورد از مغزتان فرمان ميگيريد نه

از قلبتان.



سرمه اي

شما جذابيد و عاشق زندگي خود هستيد ، نسبت به همه

چيز داراي احساسي قوي هستيد و خيلي زود گيج ميشويد

زماني كه از دست شخص يا اشخاصي عصباني مي شويد برايتان

مشكل است آنها را ببخشيد.



سفيد

شما آرزو و اهدافي در زندگي داريد زود حسادت مي ورزيد

نسبت به ديگران متفاوت و گاهي اوقات عجيب هستيد اما همه

اين حالت شما را دوست دارند.



كبود

احساسات شما بسادگي و ناگهاني تغيير ميكند اغلب تنها

هستيد ، مسافرت را دوست داريد. انسان صادقي هستيد ولي

حرف مردم را زود باور ميكنيد. يافتن عشق براي شما سخت

است و گمگشته عشق هستيد.

تعبیر خواب هر روز ماه

تعبیر خواب هر روز ماه
منقول است از حضرت امام جعفرصادق (ع) كه :
خواب ديدن اول ماه ، باطل است
دوم و سوم ، برعكس بود
چهارم و پنجم ، به تأخير افتد
ششم و هفتم و هشتم و نهم ، آنچه را بيند، راست بود
دهم و يازدهم و دوازدهم ، به تأخير افتد
سيزدهم و چهاردهم و پانزدهم ، نه خير باشد و نه شر ، باطل است
شانزدهم و هفدهم ، به تأخير افتد
هجدهم و نوزدهم ، درست باشد
بيستم و بيست و يكم ، دروغ باشد
بيست و دوم و بيست وسوم ، فرح و شادي باشد
بيست و چهارم و بيست و پنجم ، برعكس باشد
بيست و ششم و بيست و هفتم نيز برعكس باشد
بيست و هشتم ، درست باشد
بيست و نهم و سي ام ، راست باشد

فال روزانه 17 شهریور ماه

فال روزانه ۱۷ شهریور ماه



فروردین: شاید خویشتن داری و میانه روی بهترین خصوصیت اخلاقی شما نباشد، اما امروز می‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. این سخن بدین معنی نیست كه شما زندگی پرمخاطره‌ای دارید، بلكه فقط بدین معنی است كه شما باید به تعهداتی كه می‌دهید بیشتر توجه كنید. شما اگر بیشتر از توانتان مسئولیت قبول كنید، ممكن است همه چیز را خرابتر كنید. پس فبل از دادن جواب مثبت خوب فكر كنید.


اردیبهشت: قبول كردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممكن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید كارهایی كه شروع كرده اید را تمام كنید همه چیز تغییر خواهد كرد. خوشبختانه شما هم اكنون می‌توانید وظایف خود را به كارهای كوچكتر تبدیل كرده و به صورت جداگانه روی هر كدام از آنها تمركز كنید. اگر چه یكسره كار كردن شما را خسته می‌كند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله كارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

خرداد: امروز شما با بازیگوشی و شیطنت‌های خود دیگران را هم مجبور می‌كنید كارهای خود را نیمه كاره رها كنند. دوستان و همكارانتان فكر می‌كنند شما به اندازه كافی كار نكرده‌اید، اما شما خودتان عقیده دارید كه بیشتر از وظیفه خود كار كرده‌اید. اگر دیگران به خاطر عدم حضور همیشگی تان در محل كار بهتان ایراد گرفتند، اولین جوابتان این است كه دوست دارید با آرامش كارهایتان را انجام دهید. اجازه ندهید این مشكلات باعث دعوا و مشاجره بین شما و همكارانتان شود.

تیر: شما امروز به راحتی دیگران را می‌رنجانید، چراكه امروز زیاد از اطرافیانتان ایراد می‌گیرید. شما هم امكانات را می‌بینید و هم می‌توانید موانع را ببینید. بنابراین تركیب این دو به شما به شما توانایی داده به دیگران تذكر دهید امكاناتی كه الان در اختیار دارند آنها را به اهدافشان نمی‌رساند. ولی زیاد بهشان سخت نگیرید؛ فقط تا جایی كه می‌توانید راهنمایی شان كنید.

مرداد: امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت كنید. اولین حركت و كشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید كه چیزهای وسوسه كننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر كودك درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ كارهایتان كه روی هم تلنبار شده بروید.

شهریور: شما در حال حاضر نمی‌توانید كنترلی بر روی پول خرج كردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی كه تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوكسی بخرید. یك اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یك وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند كه به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممكن است تمام حساب شما را خالی كند. بنابراین قبل از خرید كردن حساب بانكی خود را چك كنید.

مهر: اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینكه این موضوع وقتی كه ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد كه شما نسبت به آنچه كه در پیرامونتان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممكن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح كنید، اما مطمئناً بر روی عكس العمل‌های خودتان كنترل كافی دارید.

آبان: اگرچه امروز رویاهای شما كاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید ازشان دست بكشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فكر می‌كنید كه رویاهایتان كاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی كه دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت كه با طرفداران خود صحبت می‌كنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

آذر: امروز و چند روز آینده ژوپیتر سیاره بخت شما در مركز قرار گرفته است و بهتان توصیه می‌كند كه حواستان به اوضاع مالی تان باشد. اطرافیانتان به شما پیشنهاد می‌كنند كه بدون هیچ دلیل خاصی خرید كنید، اما خود آنها هم بعداً می‌فهمند كه اشتباه كرده‌اند. پس به خاطر اینكه در آینده نزدیك پیشمان نشوید سطح توقع خود را پایین بیاورید.

دی: شما امروز احساس می‌كنید كه انرژی‌های مثبتان بازگشته‌اند، اما مطمئن نیستید كه آیا این حس را باور كنید یا نه. شما حالا می‌توانید با رئیستان خیلی خوب برخورد كرده و اشتباهات گذشته تان را جبران كنید. نگران چیزهایی كه از دست داده‌اید نباشید؛ فقط كاری را كه فكر می‌كنید بهترین كار است را انجام دهید.

بهمن: شاید شما بخواهید برای دیدن همه جنبه های مشكل پیچیده‌ای كه گرفتارش شده‌اید روش خود را تغییر دهید، اما این كار هم لزوماً شما را به جواب نزدیك نمی‌كند. پیدا كردن یك راه حل به آن سادگی كه شما می‌كردید نیست. بررسی كردن برنامه‌های پنهانی و پوشیده برای امروزتان كافی است.

اسفند: شما امروز فواید داشتن دوستانی كه شما و شغلتان را حمایت می‌كنند را درك خواهید كرد. امروز وقتی یكی از همكاران بدون هیچ چشم داشتی كار خودش را ول می‌كند تا به شما كمك كند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینكه تظاهر كنید خودتان می‌توانید همه كارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب كمك او را قبول كنید.

فال روزانه ۱۷ شهریور ماه


۱۳۸۹ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

شخصيت شناسي رنگ متولدين 22 تا 31 فروردین ( نقره ای )

نقره ای


(متولدين 22 تا 31 فروردین)
خيال پرداز و بامزه ايد ، دوست داريد چيز هاي جديد را بيازماييد. علاقه داريد خود سازي كنيد و بسادگي مي آموزيد، براحتي ميتوان با شما صحبت كرد و شما نصايح خوبي ميدهيد. وقتي موضوع دوستي است متوجه ميشويد نمي توان به كسي اعتماد كرد، اما وقتي دوستان واقعي خود را يافتيد تا پايان عمر به آنها اعتماد ميكنيد.

شخصيت شناسي رنگ متولدين 12 تا 21 فروردین ( سرمه ای )

سرمه ای


(متولدين 12 تا 21 فروردین)
شما جذابيد و عاشق زندگي خود هستيد ، نسبت به همه چيز داراي احساسي قوي هستيد و خيلي زود گيج ميشويد زماني كه از دست شخص يا اشخاصي عصباني مي شويد برايتان مشكل است آنها را ببخشيد.

شخصيت شناسي رنگ تولد متولدين 2 تا 11 فروردین ( ارغوانی )

ارغوانی


(متولدين 2 تا 11 فروردین)
اسرار آميز هستيد، بهيچوجه خودخواه نيستيد ، زود و آسان نظرتان جلب ميشود. روزتان با توجه به خلقتان ميتواند غمگين يا خوش باشد. بين دوستان محبوب هستيد اما ميتوانيد دست به عمل احمقانه اي نيز بزنيد ، بسادگي امور را فراموش ميكنيد. بدنبال شخصي هستيد كه قابل اعتماد باشد.

شخصيت شناسي رنگ روز تولد 1 فروردین

سیاه

(متولدين 1 فروردین)

شما يك مبارز هستيد و داراي انگيزه ايد. اما تغيير در زندگي را نمي پسنديد. زماني كه تصميمي گرفتيد، روي تصميمتان تا مدتها پاي مي فشاريد. زندگي عشقي شما نيز توام با مبارزه است و مثل همه نيست.

تاثیر مركبات در پیشگیری و درمان بیماری‌ها

بی‌خوابی : ویتامین C موجود در مركبات می‌تواند جذب آهن غیرهِم (NON-HEME) را دو تا چهار برابر افزایش دهد. این نوع آهن در گیاهان نیز وجود دارد. منابع گیاهی آهن عبارتند از : سیب زمینی پخته با پوست، جوانه ی گندم برشته ، سبزی های دارای برگ سبز تیره مثل اسفناج تازه و جعفری، حبوبات مثل عدس و لوبیا، پودر کاکائو ، نخود سبز ، نان گندم کامل ، دانه های روغنی ، خشکبار مثل انواع برگه ( برگه آلو و هلو و زرد آلو ) ، توت خشک ، انجیر خشک و کشمش .
گیاهخواران و كسانی كه به مقدار کم فرآورده‌های گوشتی را مصرف می‌كنند ، بیش از دیگران دچار كمبود آهن شده و باید آهن بیشتری مصرف كنند تا در طول زمان به بیماری بی‌خوابی دچار نشوند. بی‌خوابی در سراسر جهان یكی از جدیدترین بیماری هایی است كه به عوامل متعددی ازجمله رشد ناكافی بعضی قسمت های مغز، كاهش فعالیت فیزیكی و كاهش عملكرد شناختی مغز بستگی دارد. مصرف میوه‌های غنی از ویتامین C می‌تواند از بروز این عارضه و عواقب مخرب آن جلوگیری كند.
آب مروارید : اكسیده شدن لنز چشم‌ها، نقش مهمی در بروز آب مروارید مرتبط با افزایش سن دارد. اخیراً تاثیر آنتی‌اكسیدان هایی مانند ویتامین C در پیشگیری از آب مروارید بررسی شده است. تحقیقات نشان داده ، كسانی كه ویتامین C كافی مصرف می‌كنند، كمتر از دیگران درخطر ابتلا به آب مروارید قرار دارند.
مصرف ویتامین C با تراكم استخوان ها در ارتباط است و در پیشگیری از پوکی استخوان موثر است. محققان همچنین درباره تاثیر انواع مركبات در جلوگیری از بروز بیماری هایی نظیر نقص عملكرد شناختی مغز، آسم و سنگ كلیه نیز تحقیقاتی انجام داده‌اند. به گفته آنان مصرف مركبات و نوشیدن آب پرتقال در جلوگیری از عارضه سنگ كلیه در افرادی كه مستعد این بیماری هستند، موثر است. افراد سالمند نیز می‌توانند با مصرف این محصولات، به خصوص ویتامین C و فولات ، توان ذهنی و شناختی مغز خود را به مدت طولانی‌تری حفظ كنند و بالاخره اینكه رژیم فاقد ویتامین C از عوامل بروز بیماری آسم قلمداد می‌شود. ویتامین C مهمترین آنتی‌اكسیدان موجود در مایع سطح شش‌هاست و نقش مهمی در حفاظت شش‌ها در برابر اکسیداسیون دارد.
با وجود فواید بی شمار و فراوان انواع مركبات به نظر می‌رسد مصرف این گروه از میوه ها به دلایل متعددی ازجمله ناآگاهی مصرف‌كنندگان، اولویت‌بندی محصولات غذایی و میوه‌ها، نگرش های فرهنگی، در دسترس نبودن، قیمت بالا و استفاده از سموم دفع آفات نباتی در سراسر جهان و حتی كشورهای پیشرفته كاهش پیدا كرده است. اما می‌توان امیدوار بود با اتخاذ سیاست هایی بتوان روند تولید، توزیع و صادرات این محصول را به نحوی بهبود بخشید و این محصول مغذی را در دسترس همگان قرار داد.
منبع : سایت PERSIANDIET

مرکبات؛ با ارزش برای تغذیه انسان

مرکبات از دیر باز به عنوان بخشی از رژیم غذایی ، دارای ارزش فراوانی بوده است. طعم مرکبات برای اکثر مردم دنیا قابل پذیرش است . علاوه بر آن دارای مزایا و اثرات مفید دیگر نیز می باشند. مرکبات و محصولات آنها منابع غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر هستند که برای رشد و تکامل افراد ضروری می باشند. همچنین یک سری ترکیبات غیرمغذی در مرکبات دیده شده است که می توانند خطر بسیاری از بیماری های مزمن را کاهش دهند.
محتوای تغذیه ای مرکبات
مرکبات مهم ترین منبع ویتامین C می باشند. با این وجود مانند سایر میوه ها ، حاوی تعدادی از موادمغذی ضروری مثل قندها، فیبرها ، پتاسیم ، فولات ، تیامین ، نیاسین ، ویتامین B6 ، فسفر ، منیزیم ، مس ، ریبوفلاوین ، اسید پانتوتنیک و انواعی از فیتوکمیکال ها ( رنگدانه های گیاهی ) می باشند. علاوه بر این مرکبات حاوی چربی یا سدیم نبوده و یک منبع غذایی بدون کلسترول می باشند. مقدار متوسط انرژی میوه ها کم می باشد که از این نظر برای مصرف کننده هایی که نگران افزایش وزن خود می باشند، بسیارحائز اهمیت می باشد. به عنوان مثال یک پرتقال متوسط محتوی60 تا80 کیلوکالری و گریپ فروت 90 کیلوکالری و یک قاشق غذاخوری از آب لیمو( 15 میلی لیتر ) تنها 4 کیلوکالری انرژی دارند.
کربوهیدرات:
مهم ترین ماده مغذی از نظر تولید انرژی در مرکبات، کربوهیدرات است. مرکبات حاوی قندهای ساده ای چون فروکتوز، گلوکز و ساکاروز می باشند. علاوه بر این مرکبات دارای فیبر می باشند که در واقع کربوهیدرات های پیچیده ای هستند که اثرات مفیدی بر سلامتی انسان دارند. مهم ترین نوع فیبر در مرکبات، " پکتین " بوده که بالغ بر 65 تا 70 درصد از کل فیبر را تشکیل می دهد. انواع دیگر شامل سلولز،همی سلولز و مقادیر ناچیزی از صمغ ها می باشند. فیبرها تخلیه معده را به تأخیر انداخته و عمل هضم و جذب را کند می کنند که این امر منجر به سیری می شود. میزان توصیه شده فیبر در روز 25 تا 30 گرم است.
ویتامین C
اسکوربیک اسید یا همان ویتامین C، یک ویتامین محلول در آب و ضروری بوده که نقش اساسی در تشکیل کلاژن1 ایفاء می کند. ویتامین C در جذب آهن گیاهی بسیار موثر است. در درمان استرس و کم خونی نیز کمک می کند.
ویتامین C می تواند طول مدت سرماخوردگی و شدت آن را کاهش دهد. علاوه بر این ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان، از آسیب سلول ها در برابر رادیکال های آزاد جلوگیری می کند و از پیشرفت بیماری های مختلفی چون سرطان، بیماری های قلبی- عروقی و تشکیل آب مروارید جلوگیری می کند.
برای جلوگیری از بیماری اسکوربوت2 روزانه 10 میلی گرم ویتامین C مورد نیاز است. اما برای سلامتی کل بدن 30 تا 100 گرم در روز توصیه می شود. با مصرف یک پرتقال یا گریپ فروت، به ترتیب 70 و 50 میلی گرم ویتامین C دریافت خواهید کرد.
فولات
فولات یا اسید فولیک یک ویتامین محلول در آب است که برای رشد و تولید سلول های جدید ضروری است. فولات به تولید DNA ، RNA و گلبول های قرمز خون کمک می کند. مقادیر توصیه شده برای فولات180 میلی گرم برای زنان و 200 میلی گرم برای مردان است. یک لیوان (225 میلی لیتری) آب پرتقال حاوی 75 میلی گرم اسید فولیک است.
پتاسیم
یکی از املاح ضروری که به توازن اسید و آب بدن کمک می کند و به عنوان یک الکترولیت مهم، نقش مهمی در انتقال پیام های عصبی به ماهیچه ، انقباض ماهیچه و نگهداری فشار خون ایفاء می کند. نیاز روزانه به پتاسیم تقریباً2000 میلی گرم است. یک پرتقال متوسط 235 میلی گرم و 225 میلی لیتر آب پرتقال به طور 500 ملی گرم پتاسیم دارد.
فیتوکمیکال ها
این ترکیبات به طور طبیعی در گیاهان وجود دارند که بدن را از ابتلا به بیماری های مزمن ویروسی، سرطان و بیماری های قلبی محافظت می کند. چند نمونه از این ترکیبات مثل فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها می باشند. ویژگی ضد سرطانی آنها به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و اثر آن ها بر فعالیت آنزیم ها، مسمومیت زدایی و بلوکه کردن نیتروزآمین ها ( ماد سرطان زا ) است.
بیماری هایی که مرکبات از ایجاد و پیشرفت آن ها جلوگیری می کنند
بیماری های قلبی عروقی
یک رژیم حاوی چربی های اشباع نشده و کلسترول پائین و سرشار از میوه و سبزیجات منجر به کاهش بیماری های قلبی می شود. مقادیر بالای ویتامین C از افزایش اکسیداسیون LDL ( کلسترول بد ) جلوگیری می کند.
بیماری های عصبی
در طول مراحل اولیه بارداری، دریافت مقادیر کافی فولات به منظور کاهش نقایص لوله عصبی در نوزادان ضروری می باشد. در ایالات متحده مقادیر 400 میلی گرم فولات در روز برای زنان باردار توصیه می شود. مصرف منظم مرکبات به تأمین فولات کافی و کاهش خطرات زایمان کمک می کند.
کم خونی
ویتامین C، جذب آهن غیرهِم ( آهن گیاهی ) را دو تا چهار برابر افزایش می دهد. گیاه خوارانی که مقدار کمی گوشت و فراورده های حیوانی را مصرف می کنند، بیشتر در معرض خطر کمبود آهن هستند. مصرف منظم مرکبات غنی از ویتامین C ، می تواند از آنمی ( کم خونی ) جلوگیری کند.
سنگ کلیه
سنگ کلیه یک ساختار کریستالی است که توسط افزایش مقدار نمک در ادرار تشکیل می شود. متداول ترین نوع سنگ، سنگ کلسیمی است. در بعضی از مردم مستعد، وجود این گونه سنگ ها، به دلیل مقادیر ناکافی سیترات در ادرارشان بوده است. خوردن مرکبات و نوشیدن آب پرتقال توسط افزایش سیترات ادراری، ، از ایجاد سنگ کلیه جلوگیری می کنند.
علاوه بر این مرکبات در پیشگیری از بیماری های دیگر نظیر آسم و پوکی استخوان و غیره نیز مفید هستند.
افرادی که باید در رژیم غذایی خود ، مرکبات بیشتری را مصرف کنند
- افراد سیگاری و معتاد به مواد مخدر
- افراد الکلی
- بیماران ( کسانی که تب، شکستگی و تب مالت دارند ) و کسانی که روی آن ها عمل جراحی، انجام شده است.
- بیماران خاص، آن هایی که دارای امراض خاص و شدید می باشند.
- افرادی که سیستم ایمنی بدن آن ها دچار اشکال شده است.
- کودکان
- افراد سالخورده و مسن
پی نوشت :
1- COLLAGEN : پروتئین عمده در استخوان ، غضروف و بسیاری از بافت های پیوندی
2- اسکوربوت سبب خونریزی و تورم لثه، دندان های لق، تاخیر در بهبود زخم، کبودی سریع، برآمدگی موهای پیچیده در روی دست و پا، درد مفصل، تضعیف عضله و ... می شود.

فال روزانه 16 شهریور ماه

فال روزانه ۱۶ شهریور ماه

فروردین: مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می‌دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم‌تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی‌های متعادل ایجاد می‌کند.

اردیبهشت: شما امروز از مطرح کردن نیازها و افشا کردن درد و دل‌هایتان با یک دوست و یا همکار خیلی صمیمی ‌خجالت نمی‌کشید. شما می‌توانید کاملاً رک حرف‌هایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را شگفت زده خواهد کرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آنها صحبت می‌کنید آنها نیز با کمال میل به حرف‌های شما گوش می‌دهند. اطلاع پیدا کردن از مرزهایی که دیگران برای خود تعیین کرده‌اند امروز به راحتی حاصل نمی‌شود، ولی لازم است که حتماً این کار را بکنید.

خرداد: امروز ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستی‌ها حضور دارد و توجه شما را به سمت افراد دیگر متوجه ساخته است، بنابراین تفکرات دیگران برایتان خیلی مهم شده است. شما امروز زیاد میل ندارید به خودتان فکرکنید، چراکه ایده کار کردن با یک دوست به نظرتان خیلی جالب و خوشایند است. اما حواستان باشد محصولاتی که دیگران عرضه می‌کنند را خریداری نکنید، مگر اینکه در خصوص اصل بودنشان به اندازه کافی تحقیق کرده باشید.

تیر: شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.

مرداد: شما حتی اگر کارهای ناتمام زیادی هم داشته باشید، ولی دوست دارید امروز کاملاً خوش بگذرانید. اما کار و مسئولیت وقت زیادی برای تفریح و خوشی باقی نمی‌گذارد. وقتی که شما به جای انجام دادن مسئولیت‌های خود به دنبال سعات و خوشبختی‌تان می‌روید خیلی هیجان زده می‌شوید. اگر شما کارهایتان را نیمه کاره رها کردید، حداقل راستگو باشید و برای آنهایی که با این کار شما به زحمت افتاده‌اند دلیل خود را توضیح دهید.

شهریور: شما به اندازه کافی کار کرده‌اید، حالا وقت خوشی و تفریح کردن فرا رسیده است. اما به خاطر اینکه ماه در چهارمین خانه شما یعنی خانه وظایف خانگی قرار گرفته، لازم نیست برای خوش بودن حتماً از خانه بیرون بروید. شما می‌توانید یک کار جدید و سرگرم کننده در خانه برای خود پیدا کنید و یا یکی از دوستانتان را به خانه دعوت کرده، با او گپی دوستانه داشته باشید، غذا بخورید و یا چای بنوشید.

مهر: امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

آبان: شما امروز نسبت به خود حس خوبی دارید و همین اعتماد به نفس بالا دلیل خوبی است که شما بخشی از پولتان را برای خرید اشیاء خاص اختصاص بدهید. شما نسبت به آینده خود فوق‌العاده خوش‌بین هستید، این موضوع باعث می‌شود که به فکر تهیه کردن یک زندگی لوکس برای خود بیفتید. ولی بهتان توصیه می‌کنیم قبل از اینکه برای خودتان هزینه‌های اضافی بتراشید چند روزی صبر کرده تا ببینید که آن موقع چه نظری خواهید داشت.

آذر: امروز ماه به نشانه شما بازگشته و شما را حساس و آسیب پذیر کرده است، برای اینکه شما دوست دارید احساسات خود را با فرد خاصی در میان بگذارید. اما فقط در مورد بخشی از نیازها و ترس‌های خود صحبت کنید؛ هم اکنون شما نسبت به واکنش‌های بد و منفی بیش از حد حساس شده‌اید. با وجود این تا چند روز آینده اعتماد به نفش خود را باز خواهید یافت و قادر خواهید شد تا بر هر مانعی غلبه کنید.

دی: شما معمولاً تا موقعی که دلیل خوبی نداشته باشید خوش بینی و حس مثبت خود را پنهان نمی‌کنید و البته امروز این کار برای شما سیاستی عاقلانه محسوب می‌شود. شاید شما فکر می‌کنید که افتخار کردن و بالیدن به اعتماد به نفستان دیگران را می‌رنجاند و حالا شما هم می‌خواهید از این کار اجتناب کنید تا دیگران هم از ایده‌های شما حمایت کنند. خوشبختانه رفتارهای سیساتمدارانه شما به نتیجه خواهد رسید، بنابراین به حس ششم خود اعتماد کنید و آن کاری را که فکرمی‌کنید بهترین کار است انجام دهید.

بهمن: امروز پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به درد نخور وقتتان را تلف نکنید. در عوض فقط لحظه حال را درک کرده و رهبری تمام کسانی که می‌خواهند از شما پیروی کنند را برعهده بگیرید.

اسفند: دور و بر شما را دوستان و همکارانی احاطه کرده‌اند که می‌توانند جوی مطبوع و مناسب را برایتان فراهم آورند. امروز رویاهای شما کاملاً واضح و روشن هستند و شما می‌توانید با افراد هم فکر خود آنها را درمیان بگذارید. یک مهمانی می‌تواند مکان کاملاً مناسبی برای یافتن صمیمیتی که خواهانش هستید باشد، اما شما اکنون می‌توانید به یک شام کوچک بیرون از منزل هم اکتفا کنید.
فال روزانه ۱۶ شهریور ماه

۱۳۸۹ شهریور ۱۵, دوشنبه

کاهش افسردگی با خوردن موز

میلیون‏ها نفر در سراسر دنیا مبتلا به افسردگی هستند و ثابت شده است که بعضی درمان‏های خانگی می‏توانند علائم افسردگی را برطرف کنند.
موز دارای ویتامین‏ها و املاح شگفت انگیزی است که از نظر علمی معلوم شده است می‏تواند افسردگی، بیماری‏های قلبی، دردهای قاعدگی، گرفتگی عضلات پا و دریافت انرژی را بهبود بخشد.
موز یکی از منابع غنی تریپتوفان ( یک نوع اسیدآمینه و پیش ساز پروتئین) است. تریپتوفان در بدن تبدیل به سروتونین می شود. سروتونین یک ناقل عصبی است که باعث ایجاد آرامش می شود. سایر غذاهای غنی از تریپتوفان شامل شیر، عسل، گوشت بوقلمون، سفیده تخم مرغ و ماهی تن است.
بر اساس تحقیقات مشخص شده است که کمبود سروتونین در بدن باعث افسردگی می شود.
روش های مصرف موز:
ما به شما می‏گوییم که چگونه با خوردن موز از افسردگی رها شوید:
1- پوست موز را جدا کنید. سپس این پوست را به تکه‏های خیلی کوچکی خرد کنید. آن را با آب میوه ، شیر یا سایر میوه‏ها مخلوط کنید تا بتوانید بخورید. همچنین می‏توانید آن را همراه با یخ خرد شده در مخلوط کن بریزید تا نرم‏تر شود. پوست موز، علائم افسردگی را کاهش می‏دهد.
2- صبح که از خواب بلند شدید، یک موز از یخچال بردارید و پوست آن را جدا کنید. موز را با چاقو چند قسمت کنید و در بشقاب قرار دهید. اگر دوست داشتید می‏توانید کمی عسل هم روی آن بریزید. سپس به آرامی آنها را بخورید تا از طعمشان لذت ببرید.
3- هر روز یک عدد موز کامل بخورید. حداقل به مدت یک ماه این کار را انجام دهید تا اثراتش را در کاهش هر نوع درد و ناراحتی ناشی از افسردگی مشاهده کنید.
4- اگر شاغل هستید، هر روز یک عدد موز با خودتان سر کار ببرید. هر موقع استرس داشتید یا هر نوع فکر یا موضوع ناراحت کننده‏ای سراغتان آمد، برای مدت 5 دقیقه استراحت کنید و یک عدد موز بخورید.
خواهید دید که استراحت و تغذیه، افسردگی شما را کم می‏کند.
5- از پزشک معالج خود درباره فواید موز سئوال کنید. او به شما می‏تواند بگوید که چگونه این میوه را در برنامه غذایی روزانه خود مصرف کنید. همچنین تحت نظر پزشک می‏توانید مکمل‏هایی را از داروخانه بخرید و روزانه در کنار غذاها مصرف کنید.
نیره ولدخانی – کارشناس علوم تغذیه
سایت تبیان

هر میوه ای در فصلش مغذی تر است

کارشناسان تغذیه بر این باروند که سالم‌ترین غذاهای دنیا، غذاهایی هستند که از مواد طبیعی و فصلی تهیه می‌شوند، زیرا تغییراتی که در نتیجه ی گذر فصول از بهار به تابستان و یا از پاییز به زمستان ایجاد می‌شوند، برای حفظ تعادل در منابع طبیعی زمین و اشکال مختلف حیات در آن، لازم و ضروری است.
اما متاسفانه امروزه خیلی راحت، خوردن مواد غذایی فصلی مانند میوه‌ها و سبزی‌ها را فراموش كرده‌ایم، زیرا اکثر آنها در تمام فصول سال در دسترس‌مان هستند، مثلا در تابستان گوجه‌فرنگی مزرعه‌ای می‌خوریم و در زمستان گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای و دیگر برایمان مهم نیست که نوع اول خوش‌مزه‌تر است و ارزش غذایی بالاتری دارد (حاوی ویتامین C و ترکیبات فنولی بیشتری است). جالب است بدانید از آنجا که گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای، نور خورشید را به صورت مستقیم دریافت نمی‌کند، با کمبود بسیاری از ویتامین‌ها و مواد مغذی‌ها روبه‌رو است.
در عین حال، بسیاری از محصولات فصلی برای عرضه در فصل‌های گوناگون، در انبارها و با شرایط ویژه (دمای زیر صفر درجه، تزریق گاز co2 به محیط انبار، محلول پایشی کلسیم و ...) نگهداری می‌شوند و مثلا شما می‌توانید توت‌فرنگی را که یک میوه تابستانی است، در فصل پاییز مصرف کنید، اما باید بدانید که با گذشت زمان از ارزش غذایی میوه کاسته شده و در واقع با نوع فصلی‌ آن قابل مقایسه نیست.
البته نمی‌توان گفت که انبارداری ارزش غذایی تمام میوه‌ها را کاهش می‌دهد؛ مثلا سیب، کیوی و گلابی ‌وحشی بر اثر انبارداری تقریبا همه ارزش غذایی خود را حفظ می‌کنند، اما نکته مهم اینجاست که چرا تا وقتی میوه و سبزی فصلی در دسترس داریم،‌ باید از محصولات گلخانه‌‌ای، انباری، کنسروی و خشک‌شده استفاده کنیم؟
گاهی دیده می‌شود که گروهی از میوه‌ها شامل توت‌فرنگی، آلبالو ، گیلاس، هلو و گلابی، صیفی‌جات مانند باقلا، لوبیاسبز، نخودفرنگی ، بامیه، هویج و سبزیجاتی مانند جعفری، نعنا و ترخون به روش‌های مختلف (به ویژه روش IQF) منجمد می‌شوند که این انجماد ضمن حفظ خواص ظاهری محصولات، ارزش غذایی آنها را تا حد زیادی حفظ می‌کند و این روش در بسیاری از کشورها نیز كاربرد دارد.
بنابراین با توجه به مطالب یاد شده نمی‌توان گفت که همه محصولات غیرفصلی، فاقد ارزش غذایی هستند.
حتی این انبارداری در بسیاری از مواقع موجب می‌شود تا افراد در فصول دیگر هم میوه‌هایی را مصرف کنند که در آن فصل خاص به طور طبیعی موجود نیست، اما نباید در کنار این محصولات، مصرف میوه‌های فصلی فراموش شود، زیرا حاوی حداکثر میزان ویتامین‌ها هستند، هیچ‌گونه افزودنی و نگه‌دارنده‌ای ندارند، دارای طعم و کیفیت مناسبی بوده، ماندگاری بیشتری دارند و دیرتر از میوه‌های انباری، گلخانه‌ای، یخ‌زده و... خراب می‌شوند.
در بسیاری از مواقع نیز میوه‌های فصلی برای نگه داشتن در انبار و عرضه در فصل‌های دیگر، نارس چیده می‌شوند و هیچ‌وقت فرصتی پیدا نمی‌کنند تا ارزش غذایی، عطر و طعم واقعی خود را به دست آورند، زیرا گیاه آن‌قدر وقت نداشته تا تمام ترکیبات لازم را در میوه‌‌اش بپروراند، مثلا میوه‌هایی که به دلیل صادرات به مناطق دوردست، به‌طور تقریبا نارس چیده می‌شوند، دارای چنین شرایطی هستند.
پس تا می‌توانید از میوه‌های فصلی استفاده کنید که حداکثر ارزش‌ غذایی را دارند و این موضوع را برای کودکان، نوجوانان و سالمندان جدی‌تر بگیرید.
وحید متقی - کارشناس ارشد باغبانی و زراعت
هفته نامه سلامت

فال روزانه 15 شهریور ماه

فال روزانه ۱۵ شهریور ماه

متولدین فروردین:امروز بسیار امیدوارید و باور کرده اید هر چیزی به بهترین نحو خودش پیش می رود حتی اگر همیشه این چنین نبوده باشد.هم چنین شما امروز بسیار همدرد و مهربان شده اید و این شانس را دارید که به کمک افرادی که کم شانس تر از شما هستند بروید.چه در ازای کارتان پولی بگیرید و چه به صورت خیریه کار کرده و وقتتان را در اختیار آنها بگذارید.در حال شما نمونه ای عالی برای دیگران هستید. ..

متولدین اردیبهشت:وظایف سنگین مربوط به آینده روی دوش شما سنگینی می‌کند و شما نمی‌دانید راهی که تازه برگزیده‌اید شما را به کجا می‌کشاند. شما نمی‌دانید که در مرحله بعدی چه قدمی‌‌ باید بردارید و هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید ناامیدی‌تان افزون می‌شود. به جای اینکه به دوردست‌ها نگاه کنید، بهتر است توجه خود را بر روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده متمرکز کنید.

متولدین خرداد:حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاستهای کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درکتان می‌کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

متولدین تیر :شما معمولاً فرد راز نگه داری هستید، اما حالا در شرایط اضطراری و خاصی قرار گرفته‌اید که می‌تواند منشأ مشکلات شود. شما می‌خواهید چیزهایی که می‌دانید را به یک نفر بگویید، چرا که اعتقاد دارید این حرف‌ها بهش کمک می‌کند. اما اگر شما بند را آب بدهید برخلاف قول خود عمل کرده‌اید. متاسفانه شما چه این راز فاش کنید و چه فاش نکنید باز هم در شرایط برزخی قرار می‌گیرید، تصمیم نهایی خود را به تعویق بیندازید.

متولدین مرداد :جدا شدن از گروه دوستان و یا همکاران بهتان کمک می‌کند تا همه چیز را با دید تازه‌تری ببینید. حالا شما دوست دارید نسبت به مسائل بی‌توجه‌تر و بی‌تفاوت‌تر باشید. شما نمی‌توانید مدت زمان زیادی با کسی که سعی می‌کند کوچکترین مسائل جزئی زندگی شما را هم تحت نظر داشته باشد زندگی کنید. تغییر کردن امری اجتناب ناپذیر است، اما شما نمی‌توانید همه کارها را یکدفعه انجام دهید.

متولدین شهریور:بخشی از چارت شماست که کنترل کننده مسائل مالی می باشد. چه سورپریز جالبی! اگرچه هنوز پیغامی از سیاره ها راجع به منابع مالی شما، فرستاده نشده است، ماه جدید از راه رسیده و دست به کار شده است.

متولدین مهر :علیرغم همه نگرانی که درباره آینده تان دارید، امروز روز بسیار خوشی خواهد بود. هرچه بدنیا عرضه کنید ده برابرش به شما بر می گردد، بنابراین هر چه مهربان تر و با درک بیشتر در ارتباط با دیگران باشید، بیشتر دیگران با شما مهربان تر خواهند بود. این یک فرمول بسیار ساده است که در زندگی شخصی و حرفه ای شما بدردتان خواهد خورد.

متولدین آبان :شما ذاتاً بدبین نیستید ولی امروز ستاره ها شما را وادار می کنند که تمام امور مالی را با احتیاط انجام دهید. یک نفر ممکن است یک تعهد مالی بدهد که بعداً‌ قادر به انجامش نباشد. اگر بادیده اعتماد با آنها رفتار کنید می توانید خیلی به ضررتان تمام شود. در ضمن مواظب هر کس که سعی می کند از شما تعریف و تمجید کند باشید چون ممکن است قصد ونیتی در پس این تعریفها داشته باشند.

متولدین آذر :با موجی از توقعات از جانب دیگران مواجه خواهید شد ولی سخت نگیرید. سعی کنید که آنچه که هستید باشید و نه آنچه که دیگران متوقع اند. پول و مشاجره،شراکت ونامه در طالع شما دیده میشود .

متولدین دی :امروز شما به راحتی می‌توانید زیبایی‌های دنیای بچه‌ها را ببینید به خاطر اینکه شما می‌توانید کودک درون خودتان را هم ببینید. حتی اگر امروز مجبورید کار کنید، در زمان حال بودن را تجربه کنید و لذت ببرید. اگر در اطراف شما افراد جوان زیادی وجود دارند، شادی طبیعی آنها نیاز شما به شاد بودن و تفریح کردن را ارضا خواهد کرد و شما را راضی نگه خواهد داشت.

متولدین بهمن: با وجود اینکه شما در حالیکه به برنامه‌های آخرهفته و تعطیلات خود فکر می‌کنید به فکر شادی کردن و تفریح نیز هستید، نگذارید حالات و گرایشات جدی شما مانع از رویاپردازی تان بشود. هم اکنون واقعاً برایتان بهتر است که از جذابیت‌های جدید خود استفاده کنید و بیشتر به جنبه های کاربردی‌تر زندگی توجه کنید تا بتوانید زیر بنای محکمی ‌برای مسافرت بزرگی که قبلاً فقط تصورش را می‌کردید بسازید.

متولدین اسفند:شما امروز به راحتی ممکن است در مورد مسائل مالی تصمیم اشتباهی بگیرید، بنابراین وقتی می خواهید در این مورد دست به کاری بزنید باید خیلی حواس خود را جمع کیند. از خریدهای ناگهانی استقبال نکنید، برای اینکه با بی احتیاطی پول خرج کردن برایتان دردسر به همراه دارد. در عوض به موفقیت و شادکامی فکر کنید و با احتیاط عمل کنید تا در مسیر درست خود قرار بگیرید.

فال روزانه ۱۵ شهریور ماه

۱۳۸۹ شهریور ۱۴, یکشنبه

فال روزانه 14 شهریور ماه

فال روزانه ۱۴ شهریور ماه

فروردین: شما بالاخره نتیجه سخت كار كردن خود را می‌بینید و پاداشی كه درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می‌توانید كاملاً از روند كاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز كار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا كرده‌اید كه لیاقت زندگی لوكس و تجملی‌تری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فكر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت‌های روازنه و همیشگی خود شانه خالی كنید.

اردیبهشت: امروز شما خیلی سریع ایده‌های جدید را می‌گیرید، شاید دلیلش این است كه شما دوست دارید افق فكری خود را گسترش دهید. گاهی اوقات شما همین كه بتوانید موقعیت راحت و مطمئن خود را حفظ كنید راضی خواهید شد، اما حالا شما بیشتر از این را می‌خواهید. چیزهایی كه امروز شما یاد می‌گیرید با زیربنای زندگی معنوی شما ایجاد تناقض نمی‌كند و می‌تواند در كنار چیزهایی كه قبلاً می‌دانستید استفاده‌شان كنید.

خرداد: شما احساس می‌كنید كه رشد و پیشرفت یكنواخت برایتان مانع ایجاد می‌كند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریع‌تر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اكنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال كه بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌كنید، حمایتی كه بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت كنید.

تیر: امروز آمادگی این را داشته باشید كه یك فرشته واد زندگی‌تان شود!! اصلاً ممكن است این فرد را قبلاً هم دیده باشید. ژوپیتر در هفتمین خانه تان یعنی خانه افراد خاص قرار دارد و اطرافیان شما بیشتر از قبل از شما حمایت می‌كنند، ولی ناگهان خورشید وارد این چرخه شده و همه چیز را به هم ریخته و درهای شانس و فرصت را به روی شما می‌بندد، در این بین دوستانتان هم حمایت‌های خود را از شما دریغ می‌كنند!

مرداد: امروز ممكن است یك تغییر شغلی خیلی خوب و یا ارتقا درجه داشته باشید و این اتفاق نقدینگی بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. اما شما هنوز وظایفتان را انجام نداده اید و مجبورید بیشتر تلاش كنید. اگر می‌خواهید استراحت كنید پس نباید انتظار داشته باشد كه كارهایتان تمام شود. حالا شما باید افكار بزرگ داشته باشید و با اطمینان و ثبات قدم این افكار را دنبال كنید.

شهریور: امروز شما می‌توانید با اطمینان كامل از از خلاقیت خود بهره بگیرید، ولی فكر نكنید كه خودتان به تنهایی می‌توانید این كار را بكنید! لازم است كه فكر بازی داشته باشید و هوش خود را تقویت كنید. هروقت كه پروژه‌ای را شروع كردید، حتی اگر فكر می‌كنید ممكن است خیلی خسته‌تان كند، ولی باز هم آن را ادامه بدهید. شما حتی فكرش را هم نمی‌توانید بكنید كه چقدر به هدفتان نزدیك شده‌اید!!

مهر: شما امروز از كمك‌های خانواده تان نسبت به خود شگفت زده خواهید شد، چراكه اصلاً انتظار چنین حمایت‌هایی را نداشتید. اما آنها با روش‌های عجیب خود از شما حمایت می‌كنند كه شما اصلاً توقع چنین رفتارهایی را از آنها ندارید. باوجود این اصرار و لجبازی را كنار بگذارید و به دوستان و حامیان خود اجازه بدهید هرطور كه دلشان می‌خواهد رفتار كنند.

آبان: امروز نگه داشتن یك تقویم درون جیبتان شاید زیاد لازم نباشد، زیرا همین كه روز شروع می‌شود خیلی به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید برای خود برنامه ریزی كنید. احتمالاً امروز نمی‌توانید چیزهای مهم را به خاطر بسپارید و اگر یك قرار ملاقات مهم را فراموش كنید خیلی ناراحت خواهید شد. پس شما باید قانونمند بشوید و همه چیز را بنویسید. اما یادتان باشد دفتر یادداشت خود را جایی جا نگذارید!!

آذر: دومین خانه شما یعنی خانه اصول كاربردی و دهمین خانه تان یعنی خانه حرفه و شغل با هم تعامل و همكاری داشته و برای شما در مراحل كاریتان سود و منفعت به همراه خواهند داشت. شما نتیجه كار سخت خود را خواهید دید و آن می‌تواند افزایش چك حقوقی‌تان و یا حداقل قولی برای افزایش حقوق باشد. اما زیاد هم روی شانس خود حساب باز نكنید! فقط با نگرش و طرز فكر مثبت جلو رفته و ببینید كه چه اتفاقی می‌افتد.

دی: تعادل برقرار كردن بین خوشبینی و واقع بینی می‌تواند حقایق خیلی جالبی را برایتان فاش كند و شما را قادر می‌سازد كارهایی كه می‌خواهید در آینده انجام دهید را انتخاب كنید. از نگاه كردن به آینده هراس نداشته باشید، چرا كه سیاره‌ها در نشانه شما حضور دارند و پیام‌آور نتایج خوب و عالی در آینده هستند. اما دلیل توقف كردن شما در بین راه این است كه به گذشته خود فكر می‌كنید.

بهمن: امروز رویاهای شما می‌توانند سر منشا الهام باشند، اما شما باید حواستان را جمع كنید. شما به راحتی می‌توانید در دنیای درون خود غوطه ور شوید، به خصوص اگر یك نفر احساسات عاشقانه شما را تحریك كند. فراموش نكنید كه شما قدرت این را دارید كه رویاهای خود را در مسیر درستی هدایت كرده و بدین وسیله زندگی‌تان را تغییر دهید.

اسفند: امروز شما می‌توانید با دوستان و همكاران خود مشورت كرده و درمورد اهداف آینده خود با آنها تبادل نظر كنید. اما نگران رسیدن به اهدافتان نباشید. الان زمان برنامه ریزی كردن برای رسیدن به موفقیت نیست؛ در عوض شما باید با افراد هم فكرتان كه حرف‌های شما را سوء تعبیر نمی‌كنند صادقانه در مورد نگرش‌های خود صحبت كنید.

فال روزانه ۱۴ شهریور ماه