۱۳۸۷ اسفند ۲۶, دوشنبه

دفترچه تلفن

این برنامه توسط یکی از کاربران تبیان برای این سایت ارسال شده است. برنامه دفترچه تلفنی دارای این امکان است: امکان اضافه کردن مشخصات، تغییر مشخصات، حذف مشخصات، جستجو و همچنین در بخش تنظیمات برنامه امکان قرار دادن رمز عبور برای برنامه و یا حذف آن و پخش آهنگ. نشان دادن تاریخ شمسی و ساعت از دیگر امکانات آنست.

دانلود

دانلود نرم افزار

System Up Time برنامه ای است که با زبان VB نوشته شده است. این برنامه مدت زمان روشن بودن سیستم را به شما نشان می دهد. همچنین از دیگر امکانات این برنامه مبدل تاریخ، پخش آهنگ، از همه مهمتر خاموش کردن سیستم بعد از مدت زمانی و از همه مهمتر برای کنترل ساعت تماشای کودکان از رایانه، از دیگر قابلیت های مهم این برنامه نیز می توان به کم حجم بودن آن اشاره نمود. با تشکر از آقای مسعود تنگستانی جهت ارسال این برنامه.

دانلود

دانلود بازی

بازی جنگ در آسمان با 1945 ساخته ی دست یک ایرانی نیست بلکه من این بازی را از یک سایت خارجی دریافت و آن را به فارسی ترجمه نموده ام. روش بازی به این صورت است که باید همه ی هواپیماهای دشمن را سرنگون و نابود کنید. اگر دشمنان به شما برخورد کنند 25درصد ازجانتان کم می شود. رفته رفته هواپیماها شما را مورد هجوم قرار می دهند تا شما را نابود کنند پس مراقب باشید.

دانلود

دانلود نرم افزار کاربردی

خیلی از کاربران دوست دارند در ویندوز خود تغییراتی جهت کاربرد بهتر و روان تر ویندوز اعمال کنند. شما با این نرم افزار می توانید ویندوز خود را به سلیقه خود تغییر دهید؛ ویندوز را بهینه سازی، فایل های اضافی را حذف کنید. حتی می توانید اطلاعاتی در مورد ویندوز، درایوها، حافظه و … به دست آورید. به برنامه فرمان دهید تا کارهایی برای شما به صورت خودکار انجام دهد. تاریخ شمار فارسی برنامه نیزمی تواند ابزاری مناسب برای کاربران باشد. از ویژگی های کلیدی برنامه: محیط کاملا فارسی، حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا، قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت، سازگاری با ویندوز ویستا، کاملاً رایگان و بدون محدودیت، پشتیبانی همیشگی. با تشکر از کاربر rezadg جهت ارسال این برنامه.


دانلود

ساعت ویندوز

برنامه ی آریا ساعت است همانند ساعت ویندوز ویستا کار می کند و به دو زبان فارسی و انگلیسی قابل تغییر است. از امکانات این برنامه می توان به این موارد ارشاره نمود: امکان شیشه ای کردن صفحه ی ساعت، امکان تغیر زبان از فرسی به انگلیسی و بلعکس، امکان ذخیره ی تنظیمات و... این ساعت چند اسکین نیز به همراه دارد و با نصبی ساده و روان همراه است.

دانلود

گوشی های سونی اریکسون

نرم افزار Moto Clock یک نرم افزار برای موبایل با فرمت جاواست. این نرم افزار ترجیحاً برای گوشی های سونی اریکسون قابل استفاده است. در واقع یک نرم افزار ساعت برای گوشی های سونی اریکسون است که سه مدل ساعت آنالوگ را برای این گوشی ها در خودش دارد. از امکانات دیگر این نرم افزار داشتن تایمر یا کرنومتر و همچنین ساعت جهانی است. این نرم افزار نسخه فارسی است که کاملا به فارسی برگردانده شده است. این نرم افزار توسط یکی از کاربران (به نام سعید پهلوان مقدم) ارسال شده است.

دانلود

دانلود بازی

علاقه به حل جدول در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم افزار شبیه ساز جدول در رایانه است. شما در اوقات بیکاری می توانید درون رایانه جدول حل کنید و از حل کردن آنها لذت ببرید. از ویژگی های این برنامه محیطی ساده، حجم بسیار کم، کاملاً رایگان و بدون محدودیت. این جمله معروف را هم فراموش نکنید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

دانلود

دانلود بازی

جدول سودوکوی پوپک یک بازی سالم و مفرح برای تمام سنین است. این بازی همان جدول سودوکو ولی با امکانات بیشتر است . شما در این بازی می توانید جدول سودوکو حل کنید یا طراحی کنید و یا از جدول ها پرینت بگیرید . این بازی کاملاً هوشمند است و امکاناتی همچون : حل جدول ٬ انتخاب جدول به صورت اتفاقی٬ راهنمایی در حل جدو ٬ اندوختن جدول و ... را دارد. جدول سودوکوی پوپک دارای یک آرشیو است که در آن تمام جدول ها موجود و شما می توانید جدول های طراحی شده ی خود را به آرشیو آن بیافزایید و یا اینکه جدول خاصی را از آرشیو حذف کنید و یا به وسیله ی گزینه ی به روز رسانی آرشیو خود را کامل و به روز کنید. این بازی مناسب همه ی سنین است و حتی می توانید به صورت گروهی یک جدول را حل کنید .

دانلود

باب الحدیث

این برنامه توسط مجموعه نرم افزاری باب الحدیث طراحی و برای سایت تبیان ارسال شده است. این برنامه شامل حدیث، اذان، تقویم، دعا، عکس، ذکر روز، اوقات شرعی، وقایع مهم و حدیث روز است. همچنین می توانید در این برنامه احادیث و کتب را براساس دسته بندی انتخاب و یا متن و موضوع مورد نظر را به زبان فارسی و عربی جستجو کنید. لازم به ذکر است قبل از نصب برنامه حتماً در Regional and Languages Options در Tab های Regional Option و Advance زبان را باید روی فارسی قرار دهید تا بتوانید این برنامه را نصب کنید. همچنین رزولوشن كامپیوتر خود را در حالت 768* 1024 قرار دهید. با تشکر از زحمات این گروه از کاربران تبیان، امیدواریم این برنامه مورد توجه تان قرار گیرد.

دانلود

دانلود دیکشنری

دیکشنری انگلیسی به فارسی یکی از برنامه هایی است که توسط یکی از کاربران تبیان ارسال شده است. این دیکشنری با بیش از 52373 لغت با امکان تعویض زبان از انگلیسی به فارسی، امکان شیشه ای کردن برنامه، افزودن لغت به برنامه، از همه مهمتر اشغال مقدار کم از حافظه ی رم (اشغالی بالغ بر 24) و امکان استفاده در اکثر کامپیوترهای شخصی را دارد .همچنین این برنا مه با صدای دلنشینی نیز همراه است.

دانلود

خطای مودم




برنامه ی Modem Error با VB نسخه 6 نوشته شده و محیط ساده و روان آن به برنامه جذابیت خاصی بخشیده است. این برنامه با پسورد www.rezadg.blogfa.com اجرا می شود و کمترین حجم را از سیستم شما می خواهد و از یک پایگاه داده پیروی می کند. تمامی کاربران Dail up با این مشکل همیشه مواجه هستند که خطاهای موجود در شبکه و مودم خویش را نمی شناسند. در ضمن این برنامه حاوی محتوای به غیر از خطاها دارای توضیحاتی برای استفاده از مودم های کم سرعت را داراست.

دانلود

دانلود بازی

بازی رایانه ای هماسین یک بازی جذاب مناسب همه ی سنین است . در این بازی باید سعی کنید در هر مرحله تمامی آبنبات ها را بخورید . هماسین یک آدم برفی است که آبنبات را خیلی دوست دارد . او پس از مدتی مقدار زیادی آبنبات پیدا می کند . کفشدوزک ها که از این موضوع پی می برند به هماسین حمله کرده و آبنبات های او را در همه جا پخش می کنند . حال هماسین از شما کمک می خواهد که به او کمک کرده و تمام آبنبات های او را پیدا کنید. شما در بازی هماسین باید سعی کنید در هر مرحله تمامی آبنبات ها را بخورید . در ضمن باید از کفشدوزک ها دوری کنید زیرا اگر به آنها برخورد کنید یک عمر از شما کم می شود . شما در صورتی می توانید با کفشدوزک ها برخورد کنید که آنها آبی رنگ باشند .

دانلود

دانلود بازی

شما باید از دست بمب ها فرار کنید و همه ی طلاها رو بخورید و بعد سراغ کتیبه بروید.دشمن ها سریع هستند. اگر به دیوارها بخورید بازی از اول شروع می شود. فقط مراقب باشید بمب ها در لحظه اول خیلی سریع می شوند. مرحله ها رفته رفته سخت خواهند شد.

دانلود

سالنامه سلامت

با استفاده از نرم افزار سالنامه سلامت قادر خواهید بود به اطلاعات ارزشمندی از قبیل پزشکی ، روان شناسی و داروهای گیاهی دست پیدا کنید . این نرم افزار قابلیت جستجو در مطالب را نیز داراست تا استفاده کنندگان این برنامه به راحتی به مطالب دلخواه خود دست پیدا کنند . یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار قسمت تقویم روز آن است که در این تقویم اشعار شاعر گرانقدر حافظ نیز گنجانده شده است .

دانلود

نرم افزار کامپوتر, دانلود نرم افزار

اگر شما هم از برنامهIRestorer استفاده کرده باشید حتما متوجه شده اید این برنامه فاقد سی دی Bootable است. فقط کافیست شما ISO Image بسیار کم حجم را روی سی دی رایت کنید. این سی دی راه انداز شامل برنامه اصلی و Autorun است و با داشتن آن نیازی به دانلود برنامه اصلی و فلاپی درایو نیز نمی باشد. در ضمن سرعت سی دی راه انداز IRestorer از فلاپی آن بسیار بیشتر است. برای استفاده از این سی دی شما باید پس از رایت کردن آن Setup کامپیوتر خود را طوری تنظیم کنید که درایو CD در اولویت باشد. برای اینکار هنگام روشن شدن کامپیوتر کلید Delete را بزنید تا بتوانید وارد Setup شوید، سپس در تنظیمات بوت مادربورد درایو سی دی را در اولویت گذاشته و با کلید F10 تغییرات را ذخیره نموده و خارج شوید. این سی دی راه انداز دقیقا مثل سی دی برنامه گوست و اکرونیس کار می کند ولی با حجمی بسیار کمتر و استفاده آسانتر.

دانلود

دانلود دیکشنری

این برنامه توسط یکی از کاربران سایت تبیان ارسال شده است. برنامه حسین سافت از قوی ترین دیکشنری های جدید و به روز است. این برنامه دارای صد و هشتاد هزار کلمه و سه هزار اصطلاح یکی از بزرگترین واژه نامه های کنونی است. این یک لغت نامه انگلیسی به فارسی است. در این برنامه می توان رنگ و فونت نمایش و پس زمینه آن را نیز تغییر داد.

دانلود

دانلود بازی, دانلود بازی کامپیوتر

Hero ball یک بازی 10 مرحله ای است. این بازی توسط یکی از کاربران برای این سایت ارسال شده است. روش بازی به این صورت است که شما باید همه امتیازها را خورده و بعد از فرار از دست دشمنان خود را به کلید مرحله ی بعد برسانید. اگر به سیاه چاله های کوچک برخورد نمایید بازی از اول شروع می شود. توپ های به دار آویخته، نشان دهنده ی خطرناک بودن منطقه است. شما در هر نقطه از بازی که به پرتابگرهابرسید با سرعت بسیار شدیدی مواجه شده و پرتاب می شوید به سمت بالا پس مراقب باشید. البته این پرتابگرها مزیتی نیز دارند که مانند یک آسانسورعمل می کنند.

دانلود

دانلود نرم افزار

این برنامه توسط یکی کاربران تبیان به این سایت هدیه داده شده است. این برنامه دارای یک تایمر حرفه ای زمان خاموش شدن کامپیوتر است که دارای 4 متغییر اجرایی "Shutdown -Restart-Logoff-Runprogram" است. همچنین علاوه بر دارا بودن به سیستم دیجیتال دارای یک سیستم جدید اجرای برنامه است به طوری که شما از سیستم خود فایلی (run program ) را انتخاب می کنید و با هر فرمتی بارگذاری و تایمر را تنظیم می کنید. با تنظیم تایمر بعد از اتمام تایم آن فایل اجرا می شود. یکی دیگر از خصوصیات این برنامه قابلیت اجرای عملکرد در ساعت تعیین شده است این تایمر دارای دو ورودی تنظیم کننده است و با انتخاب هر حالت این سیستم در زمان تعریف شده اجرا می شود این برنامه سیستم عامل Dos و Windows شما را تحت فرمان می گیرد و دستورات را به این سیستم ها ابلاغ می کنند این سیستم فقط فرمان دهنده است که در زمان تعیین شده عملکرد تعریف شده را اجرا می کند این سیستم کاملاً حساس و دقیق است به طوری که به یک ثانیه هم حساس است. در زمان متوقف کردن تایمر عملکرد سیستم حفظ می شود و دوباره با فعال کردن ان عملکرد مجدد شروع به کار می کند. توجه کنید در این سیستم یا سیستم هشدار به محض ریسدن زمان به ثانیه تعیین شده سیستم به شما هشدار می دهد که در حال انجام عملکرد است و شما اگر می خواهید عملکرد را متوقف کنید هر چه زودتر توقف تایمر را بزنید در غیر این صورت اگر عملکرد اجرا شود به هیچ وجه امکان متوقف کردن آن وجود ندارد.محیط این برنامه فارسی و به روز و زیبا است.

دانلود

دانلود نرم افزار

این برنامه یك بانك اطلاعاتی حرفه ای و پیشرفته با سیستم هوشمند، محیط زیبا و فارسی است و دارای ابزار مناسب برای افرادی است كه می خواهند اطلاعات خود را به صورت بانك در بیاورند. این برنامه برای كاربران ایرانی كاملاً رایگان و هدیه ای است از شخص سازنده برنامه به كاربران تبیان. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعات شخصی خود اعم از نام افراد،اشخاص، نام كتاب های خود و اطلاعات اداری و بانكی و سایر اطلاعات خود را به صورت یك بانك 7 متغیره در آورده و بر روی آنها رمزگذاری كنید. این رمز گذاری كاملاً حرفه ای بوده و امكان رمز گشایی غیر ممكن است. این برنامه دارای 6 پین كد فعال است كه همگی آنها عملکردهای 10 وضعیتی بوده و باز كردن آنها حتی برای یك هكر و برنامه نویس حرفه ای و با تجربه روزها طول می كشد. به این دلیل كه متغیرها ثابت نیستند و توابع در هر وضعیت 10 بار تغییر وضعیت می دهند. قفل گذاری شما بر روی اطلاعات بانك به دو حالت ورودی و خروجی است. حالت ورودی برای زمانی كه سیستم می خواهد اطلاعات را بارگذاری و حالت خروجی برای زمانی است که سیستم می خواهد اطلاعات را ذخیره كند. در هنگام قفل گذاری به روی سیستم تنظیمات، ورودی و خروجی ها توجه كنید چون در صورت فراموشی ورود به سیستم غیر ممكن است این سیستم دارای یك حافظه یك مگابایتی برای ذخیره تنظیمات است كه نسخه پشتیبان ان در رجیستری ویندوز است. دسترسی به این حافظه غیرممكن است حتی اگر هم به حافظه آن دسترسی پیدا كنید تمامی اطلاعات به حالت ناخوانا و رمزی است و شكستن رمز آن كار مشکلی است. شما می توانید با رمزگذاری به صورت Space (فاصله) امكان رمز گذاری را به سیستم بدهید. از امكانات این سیستم می توان: امنیت فوق العاده، سرعت بالا، سیستم فرمان دهنده داخلی با سیستم عامل، سیستم مخفی كننده اطلاعات از Search و جستجو سیستم عامل های دیگر، سیستم حفاظتی با 10 حالت هوشمند ضد تجاوز، محیط فارسی و زیبا و كاربردی، هوشمند و حساس، سیستم سؤال برای جلوگیری از ورود ناخواسته، سیستم ضد تجاوز برای استفاده از سیستم های رمز گشا، حافظه یك مگابایتی تنظیمات، سیستم باینری به دیجیتال و بلعکس و ...

دانلود

دانلود بازی

نرم افزار بازی با کلمات توسط یکی از کاربران سایت تبیان معرفی شده است. این نرم افزار گنجینه ای از سوالات است که شما با انتخاب حروف می توانید جواب مورد نظر را پیدا کنید. سوالات این نرم افزار مانند جدول های داخل روزنامه است. اگر جواب سوال را بدانید می توانید تنها با انتخاب حروف سوال را پاسخ دهید. در این بازی حق 6 انتخاب اشتباه را دارید در صورتی که بیشتر از این تعداد باشد بازنده می شوید. از ویژگی های این برنامه قابلیت ذخیره بازی در پرسش های 10 و 30 ، افزودن کلید صفحه کاذب، قابلیت قطع نسبی صدای شکلک کنار صفحه است.

دانلود

پارس قرآن

پارس قرآن برنامه ای است برای نمایشی تصادفی آیات قرآن. آیکون برنامه به شکل یک کره سبز در گوشه سمت راست صفحه ظاهر می شود، با کلیک روی فلش نارنجی، صفحه آیه بسته می شود، با کلیک روی شماره آیه، صفحه سایت پارس قرآن برای آیه مورد نظر باز می شود، با رایت کلیک روی آیکون برنامه، پنجره کنترل باز می شود، با کلیک روی Settings می توانید تنظیمات برنامه را تغییر دهید، با کلیک روی Random یک آیه به صورت تصادفی نمایش داده می شود. از مشخصات این برنامه نمایش آیات تصادفی از قرآن مجید، قابلیت تنظیم برای نمایش زمان بندی شده آیات قرآن، قابلیت خواندن دنباله آیه مورد نظر با وصل شدن به وب سایت پارس قرآن.این برنامه توسط یکی از کاربران تبیان معرفی شده است.

دانلود

انتخابگر تصادفی

این برنامه یك سیستم هوشمند Random (انتخابگر تصادفی) اعداد است كه یك شماره را به صورت هوشمند انتخاب می كند. كاربرد این برنامه در سیستم های قرعه كشی است و در تمامی اماكن كاربرد دارد. سیستم انتخاب هوشمند اعداد به صورتی است كه در 20 انتخاب اول بدون تكرار عمل می كند از دیگر ویژگی های این برنامه سیستم 6 وضعیتی است كه برای انتخاب تصادفی بین 6 متغیر است كه 6 شماره را بدون تكرار اما به شرط مقدار بیش از 1000 انتخاب می كند امكان ذخیره هر شماره بعد از انتخاب توسط سیستم نیز وجود دارد. انتخابگر اصلی سیستم قابلیت انتخاب هوشمند را داراست... سریال برنامه همراه با نصب اتوماتیك در فایل فشرده شده است و محیط برنامه نیز فارسی است. این برنامه توسط یکی از کاربران تبیان ارسال شده است.

دانلود
نرم افزار سه بعدی ساز تصویر بیک ماک ٬ یک نرم افزار بسیار کاربردی برای تبدیل تصاویر دو بعدی به تصاویر سه بعدی است. نسخه ی اول این نرم افزار به تازگی تولید شده است و قادر است که تصاویر دو بعدی با فرمت jpg را به تصاویر سه بعدی با فرمت exe تبدیل کند . شما تنها با دو کلیک می توانید تصاویر را دو بعدی کنید . با یک کلیک تصویر دو بعدی را باز می کنید و با کلیک دیگر٬ آن را به تصویر سه بعدی تبدیل می کنید . این نرم افزار تصاویر سه بعدی را در یک قالب زیبا و مناسب نمایش می دهد و کاربر به راحتی می تواند تمام ابعاد تصویر را به صورت سه بعدی و با چرخش موس ببیند . شما می توانید پس از عکس گرفتن از تمام ابعاد یک منظره و چسباندن آنها به صورت پی در پی ٬ آن را توسط این نرم افزار به صورت سه بعدی تبدیل کنید و تصویر را آنگونه که هست و از تمام ابعاد ببینید .

دانلود

دانلود نرم افزار کاربردی,حیدربابایا سلام

این برنامه توسط یکی از کاربران تبیان برای این بخش ارسال شده است. دیوان شهریار به دو زبان ترکی و ترکی استانبولی است. زندگی نامه این شاعر گرانقدر نیز به زبان ترکی ترجمه شده است. همچنین اشعار این استاد بزرگ به زبان ترکی استانبولی نیز نوشته شده است. علاقمندان می توانند این اشعار را با صدای استاد نیز گوش کنند.

دانلود

دانلود بازی کامپیوتر

این یک بازی فکری است که توسط یکی از کاربران تبیان به زبان فارسی ترجمه شده و در اختیار عموم برای دانلود به صورت رایگان قرار می گیرد. بازی در دو گروه ساده و پیشرفته است که نوع پیشرفته ی آن جذابیت بیشتری دارد به طوری که شما باید در زمان محدودی الماس ها را ۳ تا ۳ یا ۴تا ۴تا و یا ۵تا ۵ تا کنار هم بچینید و امتیاز بگیرید و بعد از اینکه نوار زمان پر شد و به رنگ سبز درآمد به مرحله ی بعد بروید. پس از دریافت فایل آن را استخراج کرده و بر روی فایل winDMfarsi دابل کلیک کنید تا بازی اجرا شود.

دانلود

ACC Library Management System




این برنامه توسط یکی از کاربران تبیان برای این بخش ارسال شده است . از امکانات این برنامه تعریف "عضو" برای كتابخانه از طریق فرم‌هایی كاربرپسند، وارد كردن مشخصات كتاب‌های كتابخانه در بانك اطلاعاتی، ثبت مشخصات عضو و كتاب هنگام تحویل كتاب به عضو، تأیید برگشت كتاب تنها با یك كلیك، جستجو بین اعضا از طریق شماره عضویت و یا نام خانوادگی ، پرینت گرفتن مشخصات یك عضو و یا تمامی اعضا، جستجو بین كتب كتابخانه از طریق شماره كتاب و یا نویسنده، چاپ لیست كتب یك نویسنده خاص، - چاپ لیست كتب یك موضوع خاص ،تعریف موضوعات مختلف برای سیستم، ویرایش مشخص یك عضو و یا یك كتاب در نهایت سادگی - و ده‌ها امكان مفید دیگر... برای اطلاعات بیشتر می توانید از راهنمای برنامه کمک بگیرید

دانلود

دانلود بازی کامپیوتر,نرم افزار کامپوتر

بازی عبور از آتش توسط یکی از کاربران تبیان ارسال شده است. در این بازی باید طوری از روی شعله های آتش عبور کنید تا با شما برخورد نداشته باشد. کلیه F5 در این بازی باعث می شود بازی ذخیره شود. کلید F6 بازی ذخیره شده بارگذاری می شود. کلید F4 اندازه پنجره را تغییر می دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به راهنمای برنامه مراجعه نمایید.

دانلود

دانلود نرم افزار کاربردی

این برنامه اطلاعات مفید و کاربردی از سخت افزار سیستم را در اختیار شما قرار می دهد. هدف اصلی از طراحی این برنامه عبارت اند از: اطلاعات بسیار کاملی از پردازنده از جمله تعداد هسته های پردازنده، 32 یا 64 بیتی بودن پردازنده و اطلاعات کامل و تخصصی دیگر در اختیار کاربر قرار می دهد. مشخصات مهم هارد دیسک از جمله شماره سریال هارد که برای مطابقت شماره سریال درج شده بر روی برچسب و شماره سریال اصلی مفید است. زیرا شماره سریال هارد برخلاف شماره سریال پارتیشن غیر قابل تغییر است . همچنین شماره revision و مدل و اطلاعات دیگر را نشان می دهد. این برنامه تا 4 هارد را پشتیبانی می کند. اما فایل DLL که همراه برنامه ارسال شده تا 16 هارد را پشتیبانی می کند. مشخصات کاملی از سیستم الکترونیکی یا به بیان بهتر مشخصات Power سیستم در اختیار قرار می دهد. تعیین ID کامپیوتر که به صورت عدد است نشان می دهد. (در قسمتGeneral) اطلاعات باینری (اطلاعات فایل هایی که در نصب استفاده می شوند از قبیل فایل های بیت مپ و ...) را در اختیار کاربر قرار می دهد. در ضمن با توجه به اینکه برنامه نویسی برای تعیین شماره سریال هارد در بعضی از زبان های برنامه نویسی نیاز به ویندوز ویستا دارد همچنین از آنجا که شاید بعضی برنامه نویسان نیاز به تعیین اطلاعات عمومی هارد و پردازنده داشته باشند، این برنامه با فایل DLL که همراه آن است کار می کند و برای استفاده برنامه نویسان همراه با فایل های مورد نیاز و همچنین فایل راهنما جهت استفاده از توابع موجود در این فایل DLL ارسال تا همراه برنامه در اختیار کاربران قرار گیرد. البته توابع موجود در این DLL اطلاعات عمومی و متداول پردازنده را در اخیتار کاربر قرار می دهد. این DLL از نوعی است که در زبان های برنامه نویسی دیگر همچون C# و VB نیز قابل استفاده است.3 فایل راهنما از نوع pdf همراه برنامه است که هرکدام توابع مربوط به هارد و پردازنده را نشان می دهند.

دانلود

Arezo v.2.0

نرم افزار آرزو از جمله برنامه های کاربردی است که برای زیبا سازی ویندوز استفاده می شود. این برنامه طی یک دوره خاص عکس پشت زمینه ویندوز را تغییر می دهد و دسکتاپ شما را از حالت یکنواختی و ساکن بیرون می آورد. اینکار را خیلی از برنامه های دیگر هم انجام می دهند و در این زمینه نرم افزارهای زیادی تا به امروز روانه بازار شده، اما قابلیتی که آرزو را از سایر برنامه های مشابه متمایز می کند دارا بودن قابلیت درج تقویم شمسی، متن و…. روی عکس است آن هم با حجمی غیر قابل مقایسه است از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به امکان درج تقویم شمسی، امکان درج بی نهایت متن، عدم محدودیت در اندازه و مکان تاریخ، امکان اشتراک گذاری و یا گرفتن پشتیبان از قالب ها، عدم ایجاد اشکال در نسخه اصلی عکس ها، چند زبانه بودن برنامه، رایگان بودن آن می توان اشاره نمود. همچنین این برنامه با نسخه های قبلی متفاوت های چشمگیری دارد؛ توانایی های خاصی از جمله قابلیت افزودن زبان جدید و تغییر پوسته را هم داراست. این برنامه توسط یکی از کاربران تبیان برای این سایت ارسال شده است.

دانلود

دانلود نرم افزار

سودوکو مخفف عبارت ژاپنی Suuji wa dokushin kagiro به معنای اعداد تکرار نشدنی است. نوع متداول سودوکو یک جدول ۹x۹ است که کل جدول هم به 9 جدول کوچکتر 3x3 تقسیم شده است. در این جدول چند عدد به صورت پیش فرض قرار داده شده که باید اعداد 1 تا 9 طوری قرار بگیرند که در هر ستون و ردیف هر عدد فقط یک بار تکرار شده باشد. با استفاده از این برنامه می توانید جدوال مختلف سودوکو را از ساده تا سخت حل کنید. این برنامه توسط یکی از کاربران سایت تبیان برای این بخش ارسال شده است.

دانلود