۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

فال روزانه 12 شهریور ماه

فال روزانه ۱۲ شهریور ماه

فروردین: همه شما را تشویق و تمجید کرده اند اما شما اجازه نمی دهید که باعث غرور شود.این طور نیست؟فراموش نکنید که از کسانی که به شما کمک کرده اند تشکر کنید.

اردیبهشت: : شما اکنون در مورد مسائل مالی، به خصوص وقت‌هایی که برای خریدن چیزی که اصلاً بهش نیز ندارید وسوسه می‌شوید، نگرش‌های پخته و حساب شده‌ای دارید. پول زیادی خرج کردن برای خریدن اجناس لوکس و تجملی می‌تواند زندگی‌تان را زیر و زبر کند. حواستان باشد که پیشنهادات دیگران را نپذیرید، چراکه ممکن است آنها شما را تشویق به کارهای بی ملاحظه و بدون فکر کنند و باعث پشیمانی‌تان در آینده شوند..

خرداد: : شما امروز می‌توانید یك زندگی كاملاً اجتماعی داشته باشید، ظاهراً شما نسبت به همیشه خونگرم تر شده‌اید و دوست دارید بیشتر با دیگران ملاقات داشته باشید. شما به جای اینكه تمام فكر و ذكرتان را روی كارتان متمركز كنید حالا بیشتر با دوستانتان در مورد احساسات خود صحبت می‌كنید؛ وقتی شما این كار را می‌كنید آنها هم نسبت به شما بامحبت‌تر می‌شوند .

تیر: با وجود اینكه خودتان می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، ولی باز بهتان توصیه می‌كنیم زمانی را برای شناختن نیازهای افراد دیگر در نظر بگیرید. اگرچه شما همیشه تابع اصول و مقررات نیستید، ولی امروز نمی‌توانید بدون صحبت كردن با كسانی كه از نزدیك با شما كار می‌كنند برای خود برنامه ریزی كنید. در نظر گرفتن نیازهای دیگران بهتان كمك می‌كند كه به آسانی و بدون دردسر در كارتان موفق شوید .

مرداد: حالاکه اوضاع مالی شما خیلی خوب شده است، حسابی شگفت‌زده شده‌اید، چرا که شما اصلاً برای پولهای خود برنامه‌ریزی نکرده‌اید. خوشبختانه شما خیلی باهوش و تیز هستید، اما به جای اینکه از فرصتهای خود استفاده کرده و به دیگران کمک کنید، حتی ممکن است با رفتارهای توهین‌آمیز خود آنها را برنجانید. با دخالت کردن در امور زندگی افراد دیگر از هدف اصلی خود منحرف نشوید. درعوض به فکر پیشرفت کردن در حرفه خود باشد..

شهریور: تصمیم بگیرید، اوضاع را تغییر داده، ورق را برگردانید و در آینده، بیشتر آینده نگر و محتاط شوید. از قدرتی كه نحوه قرار گرفتن ستاره ها به شما می بخشند استفاده كنید و كارها را آن گونه كه مایلید پیش بروند، آغاز كنید..

مهر: امروز در کارها عجله دارید و اگر دیگران آهسته کار کنند خوش تان نمی آید.البته عجله در کارها در صورتی که که منجر به اشتباه شود،کار درستی نیست .

آبان: بهتر است مشکلات را حل کنید.هر چقدر دیرتر این کار را بکنید شرایط بدتر می شود. مشکلات به این زودی حل نخواهد شد. از این رو باید صبر و حوصله زیادی داشته باشی و خود را با این شرایط سازگار کنی. امید است که از آینده خبرهای خوبی برسد...

آذر: شما قادر خواهید بود که در زمینه های کاری و یا عقیدتی با رقبای خود مقابله بپردازید. هر چند که چندان صبور بنظر نمیرسید اما فرصتی طلائی بدست خواهید آورد تا برای خواسته های خود و آنچه که برای شما سرنوشت ساز است اقداماتی بعمل آورید..

دی: با وجود اینكه شما چند فرد بسیارخلاق و سازنده را می‌شناسید، زمانی كه شما از ورای فیلترهای ذهنی خود به آنها نگه می‌كنید، می‌توانید ارزش كارهای آنها را درك كنید. تشویق كردن دیگران برای استفاده كردن از استعدادهایشان عملی در خور تحسین است، اما نباید استعدادهای خودتان را هم نادیده بگیرید. به جای اینكه احساس خود از زیبایی را به فرد دیگری نسبت دهید برای تخیلات زنده و روشن خود یك راه خروجی خلاقانه بیابید.

بهمن: حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی كه آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممكن است شما توانایی این را نداشته باشید كه به همه قرار ملاقات‌های كاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شركت كنید نگران عكس العمل دیگران هستید. اگر كسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق كنید. در حال حاضر شما بهتر از هر كس دیگری می‌دانید كه چه چیزی به نفعتان است

اسفند: : شما غرق در افكار خلاقانه خود شده اید. اما دلیل این رویا پردازی های شما این نیست كه فكر می كنید آنها می توانند به واقعیت تبدیل شوند. شما باید حالا خیلی حواس خود را جمع كنید؛ به خاطر اینكه یك قضاوت نادرست می تواند سبب شود وقت خیلی زیادی را تلف كنید و برای اهدافی كه هیچ وقت به واقعیت تبدیل نمی شوند بی خودی تلاش كنید.

فال روزانه ۱۲ شهریور ماه