۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

فال روزانه 29 مرداد ماه

فال روزانه ۲۹ مرداد ماه

متولدین فروردین:یکی از نزدیکانتان از نظر مالی وضع خوبی دارد. و به طور مستقیم یا غیرمستقیم شما نیز سود میبرید. لازم است در مورد مسائل احساسی خود کمی بیشتر فکر کنید، اگر عجله ای هم برای تصمیم گیری ندارید بنابراین هیچکس هم نمیتواند شما را مجبور کند

متولدین اردیبهشت:فكر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر كاری كه انجام می‌دهید فكر می‌كنید مطابق با با انتظاراتتان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است كه راه و روش‌های شخصیتان را امتحان كنید تا محرك‌هایی كه باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به هدف خود خواهید رسید.

متولدین خرداد:در حالیكه شدت احساسات شما افزایش می‌باید واقع بینی خود را نیز از دست می‌دهید. خیلی خوب است كه به روشنی در مورد خود صحبت كنید، اما لازم است كه در حرف‌های خود كمی‌ ترحم و دلسوزی نیز داشته باشید.

متولدین تیر :حتی اگر امروز روز كاریتان است، برنامه‌هایتان را طوری مرتب كنید كه بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی كه برای شام با آنها بیرون رفته‌اید اگر فقط در مورد سیاستهای كاری صحبت كنید این گردش اصلاً ارزشیندارد. شما باید به جای این كار در مورد رویاها و آروزهای خود با كسانی كه دركتان می‌كنند صحبت كنید و با آنها تبادل نظر كنید.

متولدین مرداد :شما امروز وقتی كه سعی می‌كنید دیگران را خوشحال كرده و لبخند را بر روی لبانشان بنشانید، ظاهراً خیلی مهربان به نظر می‌آیید. ولی اگر به نیازهایتان توجه نشود هرلحظه عصبانی‌تر می‌شوید. از دست دادن كنترل اعصاب خود روش خوب و درستی برای شما نیست. در عوض از نگرشهای منفی‌تان فاصله بگیرید و خودتان را برای آینده‌ای كه در انتظارتان است آماده كنید.

متولدین شهریور:امروز شما در حالی كه وانمود می‌كنید بیشتر جنبه‌های شخصیتی خود را قبول دارید می‌خواهید غرغرو بودن و ایرادگیری خود را پنهان كنید. بنابراین بهتر است به جای تظاهر كردن دلیل نگرانی‌های خود را به دیگران بگویید.

متولدین مهر :مهم نیست كه امروز چقدر كار دارید- چه از نظر پروژه‌های كاری و چه از نظر وظایفتان نسبت به خانواده- حتماً وقتی خالی پیدا كنید، بنشینید و در مورد امكاناتی كه پیش رویتان قرار دارد فكر كنید. ماه هنوز در خانه یازدهم شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و از شما می‌خواهد كه ذهنتان را از سیاست‌های كاری دور نگه دارید. نگران هفته آینده نباشید. چه بخواهید چه نخواهید آینده فرا می‌رسد.

متولدین آبان :امروز كه ماه و سه سیاره دیگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر است منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فكر می‌كنید كه احساسات خود را از دیگران مخفی كرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساست خود نجنگید؛ اگر برای پنهان كردن آنها بیهوده تلاش كنید، فقط انرژی‌تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر كردن سعی كنید كه خودتان باشید.

متولدین آذر :بر عهده گرفتن یك مسئولیت با استفاده از تشریح كردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یك تاكتیك مفید است، اما دانستن اینكه چه وقت باید صحبت كردن هوشمندانه خود را متوقف كنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و كارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌كنند. فقط سعی كنید كه ترس و واهمه به شما رخنه نكند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی كنید و در حین فعالیت كردن باریك بین باشید.

متولدین دی :سعی کنید که از دیگران درخواست کمک نکنید زیرا ناامیدتان میکنند. مانند همیشه ماه کامل زمان مناسبی برای انجام کارهای نیمه تمام است

متولدین بهمن: شما خیلی عوض شده‌اید و هرچیز كوچكی شما را زود عصبانی می‌كند. شما می‌دانید كه قرار است اتفاقی بیفتد اما كاملاً نمی‌دانید كه چه حادثه‌ای قرار است اتفاق بیفتد. حتی اگر بدانید كه چه چیزی می‌خواهید، راه شما زیاد روشن نیست، برای اینكه نیازهای احساسی شما احتمالاً به طور كامل شما را ارضا نمی‌كنند. به جای اینكه فقط توقعتان را بالاتر برده و بیشتر بخواهید، قدر چیزهایی را كه دارید بدانید و به خاطر آنها شكرگزار باشید.

متولدین اسفند:درارتباط با دیگران صداقت بیشتری دارید. آماده هستید تا افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید مهربانی هم در کنارش باشد. شما می دانید که افراد زیادی هستند که احساساتی بودن خود را نشان نمی دهند اما شما هم می دانید که این کار آنها تنها برای این است که ضربه روحی نخورند.

فال روزانه ۲۹ مرداد ماه