۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

فال روزانه 7 شهریور ماه

فال روزانه ۷ شهریور ماه

متولدین فروردین: شرایط فعلی خود را در محیط کار حفظ کنید. تغییر و تحول در این مقطع زمانی برای شما مفید نیست. با افراد خانواده بحث و جدل نکنید چرا که ممکن است باعث دلخوری یکی از آنها شوید.

متولدین اردیبهشت: یک دروغ کوچک میتواند فاجعه به بار آورد به همین خاطر است که آنرا به هر صورتی حتی مصلحتی از زندگی روزانه ی خود دور کنید.

متولدین خرداد: وقتی مسئولیتهای خود را به موقع انجام دهید احساس رهایی و خوشبختی خواهید داشت. هیچ لذتی بالاتر از یک نمره ی بیست در کارنامه ی زندگی شما نیست. باید در زندگی همیشه سعی کنید این نمره را همراه داشته باشید.

متولدین تیر: باید در بسیاری از این کارها تجدید نظر کرد همسر چون همیشه در کنار شماست و شما را در این زمینه یاری خواهد داد مشروط بر اینکه اشتباهات خود را پذیرا باشید.متولدین مرداد: کار سخت و طاقت فرسا انسان را از پا در میآوردباید هر ازچندگاهی به استراحت یا تفریح پرداخت تا انرژی کافی برای ادامه کار داشته باشید. امروز خبر خوشی به شما خواهد رسید

متولدین شهریور: بیهوده میکوشید تا خود را فریب دهید و این فریب را باور کنید. در مورد اعمال خود سختگیر و جدی باشید و از شناخت عیبهای خود نترسید. شما خود را اصلاح کنید بهتر از آنست که نقصها بر سایرین مشخص شود.

متولدین مهر: زحمت شما زیاد میشود، و این مقدمه ای برای حرکتتان در یک مسیر دلخواه است. فعالیتهای فرهنگی میتواند اصل وجودی شما را به اطرافیان بشناساند، ضمن آنکه خودتان را نیز خوشحال میکند.

متولدین آبان: همچنان بعضی از کارها را در هم و برهم و آشفته است و این آشفتگی باعث پریشان شدن ذهن شما میشود و انرژی شما را پراکنده میکند. باید روی کارهایی که انجام میدهید تمرکز داشته باشید تا بتوانید به پیروزی برسید.

متولدین آذر: از نظر مادی و معنوی باید پیشرفت کرد. زلالترین آبها هم اگر در جایی راکد بماند بوی تعفن میدهد. چون موج باید پیوسته در حرکت بود تا بتوان خود را به ساحل رساند

متولدین دی: یک جشن بزرگ در پیش دارید. امروز روزیست که زندگی با تمام شیرینیهایش به سوی شما لبخند میزند. امروز، روز شادیهای شماست. امروز، روزی خواهد بود که تمام درها به روی شما گشوده است.

متولدین بهمن: امروز برای تصمیم گیریهای مهم و حیاتی، روز مهمی برای شماست. فرصت کمیابی را بدست آورده اید که باید بتوانید از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. از بعضی از دوستان نیز میتوانید کمک بگیرید تا نیرومندتر گام بردارید.

متولدین اسفند: اگر هوشیاری و پشتکار لازم را داشته باشید از این معرکه موفق بیرون خواهید آمد، به خود اعتماد داشته باشید و بدانید که میتوانید به راحتی موفق عمل کنید. گره های بسته ی فراوانی را از امروز یکی یکی خواهید گشود.

فال روزانه ۷ شهریور ماه