۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

فال روزانه 11 شهریور ماه

فال روزانه ۱۱ شهریور ماه

فروردین: شما نباید فكر كنید كه برج قوچ فقط مخصوص خود شماست، این ماه متعلق به افراد خیلی زیادی است!! شما باید مدتی خودتان را فراموش كرده و برنامه‌های خود را برای روز دیگری بگذارید. درعوض توجه خود را روی كارهایی متمركز كنید كه می‌توانید برای خوشحال‌تر كردن دیگران برایشان انجام دهید. جالب اینجاست كه این محبت و مهربانی شما به خودتان بازخواهد گشت!فال روز

اردیبهشت: امروز ارتباط ماه با سیاره بخت شما یعنی ونوس برایتان روز خوبی را به همراه می‌آاورد. اما اگر شما فقط به فكر نیازهای خودتان باشید شاید حس خوبی بهتان دست ندهد. هم اكنون كمك كردن به دیگران می‌تواند یكی از راه‌های رسیدن به خوشبختی باشد. فقط با رویاها و آرزوهای خودتان زندگی نكنید، بلكه هرجا بهتان نیاز داشتند از كمك كردن به دیگران غافل نشوید.

خرداد: امروز وقتی كه همه چیز طبق میل شماست، روز خوب و جذابی برایتان پیش بینی می‌شود. دوستان و خانواده تان نیز با شما همراه و همدل هستند و این موضوع باعث خوشحالی شما می‌شود. حتی اگر در افق دید خود برنامه‌های جدی دارید، همه آنها را به روز دیگری موكول كنید. چونكه آنها فرار نمی‌كنند! فردا كه وقت بیشتری دارید می‌توانید به مسئولیت‌های خود طبق برنامه رسیدگی كنید.

تیر: امروز ماه و چندین سیاره دیگر در چهارمین خانه‌تان یعنی خانه شرایط خانوادگی حضور دارند. بهتر است كه در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری كنید. شما اكنون قابلیت‌هایی دارید كه شما را تبدیل به میزبانی مهربان كرده است، بنابراین می‌توانید تعداد كمی‌از دوستانتان را دعوت كرده و بساط كباب را راه بیندازید! شما باید برای كسانی كه دوستشان دارید جوی صمیمی ‌درست كنید و در این كارچیزی را دریغ نكنید.

مرداد: اگر امروز كسی شما را به مهمانی دعوت كرد، حواستان باشد كه دعوتش را قبول نكنید. برای اینكه سرتان حسابی شلوغ می‌شود. شما كارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج كارتان هم راضی نبوده‌اید. به جای اینكه با این ور و آن ور رفتن و جان كندن وقتتان را تلف كنید، سعی كنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان كمك بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران كار سختی است، اما درحال حاضر این كار عاقلانه‌ترین راه است.

شهریور: امروز در عین حال كه نقش یك انسان اجتماعی را بازی می‌كنید، خیلی اهمیت دارد پاهایتان را روی زمین ثابت نگه دارید! شما امروز افسون زیبایی‌ها و جذابیت‌ها شده‌اید، اما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیت‌های واجب و ضروری كه روی دوشتان سنگینی می‌كند فرار كنید. زمان كمی‌را به فعالیت‌های جدی‌تر اختصاص دادن كار خوبی است، اما نباید زیاد به خودتان سخت بگیرید. برای اینكه زندگی آنقدرها هم كه شما فكر می‌كنید سخت نیست.

مهر: امروز كه ماه و سه سیاره دیگر در نشانه شما فعال هستند، بهتر است منصف و بی‌طرف باقی بمانید. حتی اگر شما فكر می‌كنید كه احساسات خود را از دیگران مخفی كرده‌اید، ولی آنها بالاخره فاش می‌شوند. با احساست خود نجنگید؛ اگر برای پنهان كردن آنها بیهوده تلاش كنید، فقط انرژی‌تان را هدر داده‌اید. به جای تظاهر كردن سعی كنید كه خودتان باشید.فال روز

آبان: شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت كنید. دلیل این كارتان این است كه باوجود تمام مشكلاتی كه وجود دارد نمی‌خواهید مشكل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید كه باید گفته شوند. فراموش نكنید حرفی كه شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌كند، بلكه روش بیان شما ممكن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینكه از كسی خجالت بكشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.فال روز

آذر: امروز وقت گذرانی كردن با دوستانتان چیزی است كه شما واقعاً بهش احتیاج دارید. خوشبختانه الان هم شرایط مهمانی رفتن و مهمانی گرفتن فراهم است. باجود چهار سیاره در یازدهمین خانه شما كه تشكیل یك گروه داده‌اند، اطراف شما از افراد هم فكر خودتان احاطه شده است. پس به افراد گروه ملحق شوید؛ راه حل‌هایی كه آنها در ذهنشان دارند ممكن است از راه حل‌های شما بسیار بهتر باشند ولی ابتدا اینگونه به نظر نرسند.

دی: با وجود اینكه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی‌ كه دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هركاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت كنید. شما خیلی دوست دارید كه از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه كنیدكه شما را به اهدافتان نزدیك‌تر كند.

بهمن: امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم كنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینكه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این كار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول كنید و این موضوع در حین تفریح كردن امنیت شما را تضمین می‌كند.

اسفند: شما امروز سعی می‌كنید تا جایی كه امكان دارد با كمك دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراكه اگر آنهایی كه بهتان كمك كرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان كمك كنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینكه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین كنید.

فال روزانه ۱۱ شهریور ماه