۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۲۶ اردیبهشت ماه

فال روزانه 26 اردیبهشت ماه

فروردین ماه : شما مستقل، مطمثن، هوشیار و در انجام هرکاری که تصمیم به اجرای آن میگیرید، مصمم هستید. آرزویی پنهانی در دل دارید که با توکل به خداوند متعال و سعی و تلاشی که در این راه دارید حتما پیروز خواهید شد. به زودی پله های موفقیت و کامیابی را طی کرده و از حمایت های اعضای خانواده بهره خواهید برد .

اردیبهشت ماه : در زمینه موسیقی از توانایی های ویژه ای برخوردار هستید. پس چه خوب است که از این استع و توانایی خود به نحو مطلوبی استفاده کنید. برای انجام هر کاری علاقه شرط اول است. البته به شرط آنکه صبور و بردبار باشید. در طالع این ماه شما سود مالی مختصری به چشم می خورد.

خرداد ماه : از تعارض و بگو مگو با دیگران خسته شده و مایل به ادامه آن نیستید. شما به شرایط مسالمت آمیز و محیط آرامی نیاز دارید تا آرامش فکری خود را به دست آورده و تجدید قوا کنید. از اینکه می بینید روزگار بر وفق مرادتان نیست دچار ناامیدی و تشویش خاطر نشوید. فراموش نکنید که اعتماد به نفس یکی از شرط های موفقیت است.

تیر ماه : از همدردی دیگران احساس رضایت خاطر می کنید . احساس می کنید بار سنگینی از مشکلات را بر دوش می کشید. با این حال شما از آرمان ها و اهداف خود دست نمی کشید و با انعطاف پذیری و سازگاری کامل بر دشواری ها غلبه خواهید کرد. نگرانی که بابت مشکلات یکی از دوستانتان دارید به مرور زمان برطرف خواهد شد. در اطراف شما چشمانی هستند که مواظب اعمال و رفتارتان هستند و از شما غافل نمی شوند.
مرداد ماه : احساس می کنید آن طور که باید از زحمتتان قدردانی نمی شود. خواستار این هستید که دیگران پی به ارزش های شما برده و برایتان احترام قایل بشوند. به زودی در یک فعالیت پر تحرک و هیجان آور شرکت خواهید کرد و احساس نشاطی در وجودتان پدید خواهد آمد که روحیه کاری تان را دو چندان خواهد کرد.
شهریور ماه : مدتی طولانی است که با کار کردن مداوم و خسته کننده خود را سرگرم کرده اید. باید بیشتر به فکر سلامتی خود باشید تا خدای ناکرده به مرور زمان از پا در نیایید. ورزش و استراحت کوتاه مدت را حتما در برنامه روزانه خود بگنجانید تا از مشغولیت ها و دغدغه های کاری خود بکاهید.
مهر ماه : به آسانی تحت تاثیر محیط پیرامون خود قرار گرفته و به راحتی از عواطف دیگران متاثر می شوید. احساسات پاک و بی آلایش شما قابل تحسین است . اما باید مواظب سوئ استفاده افراد سودجو باشید. از طرف یک دوست یا همکار مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. از عکس العمل سریع و بدون تفکر بپرهیزید که به نفع تان نیست.
آبان ماه : رنج و اندوه زیادی را در برابر عشق تحمل می کنید. عواطف و احساساتتان را به راحتی بروز نمی دهید. این موجب گوشه گیری و انزوای شما می شود. در اطرافتان دشمن نادانی دارید که بهتر است هر چه زودتر تا برای شما خطری ایجاد نکرده از او دوری کنید. در این ماه موقعیتی برای یک مسافرت یک یا دو روزه برایتان پیش خواهد آمد.
آذر ماه : به زودی به یک میهمانی باشکوه دعوت خواهید شد. اما احتمال شرکت کردنتان در این میهمانی کم است. یک بدقولی آزاردهنده که موجب کدورت بین شما و دوستی صمیمی می شود روابطتان را با ایشان تیره و تار خواهد کرد. هیچ گاه سعی در توجیه اشتباهات خود نکنید که این کار اوضاع را بدتر خواهد کرد و مشکلات را بیشتر.
دی ماه : در زندگی مایل به پنهانکاری هستید و بدون احتیاط روابط نزدیکی با دیگران برقرار نمی کنید. ممکن است غم و اندوهی کوتاه مدت به سراغتان بیاید. از انزوا و گوشه گیری بپرهیزید. به زودی فردی تازه وارد به بستگان شما می پیون که قدمی خیر و پربرکت دارد.
بهمن ماه : همیشه تابع نظرات جمع هستید و این رفتار موجب می شود که اکثرا در میهمانی های دوستانه یا جمع های خانوادگی حضور داشته باشید. اطرافیان از معاشرت و رفت و آمد با شما لذت می برند. شخصی به کمک شما نیاز دارد اما توان مطرح کردن مشکلش را ندارد. بهتر است او را در این امر یاری دهید.
اسفند ماه : برای یک زندگی ایده آل تلاش می کنید. اما در این راه باید از همفکری و مشورت با افراد با تجربه و کاردان استفاده کنید. در کارتان ریسک نکنید و مطالعه و تحقیق جلو بروید تا موقعیتتان به خطر نیفتد. پیشرفت در هر کاری نیاز به زمان دارد. به زودی نامه یا بسته ای پستی دریافت خواهید کرد.

فال روزانه 26 اردیبهشت ماه