۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۲۷ اردیبهشت ماه

فال روزانه 27 اردیبهشت ماه

متولدین فروردین:معاشرت در چند روز آینده بیشتر از احتمال است به نظر می رسد که مهمانی ها وقتی که شما در را آن هستید و به هنر خود آن جادو را اضافه می کنید. خیلی بهترند مطمئن شوید که دفتر خاطراتتان را به روز کرده اید والا پی می برید که خودتان را دوبله رزو کرده اید.متولدین اردیبهشت: بعضی از متولدین این ماه در جستجو برای یافتن عزیزانی به نتیجه رسیده و به شادی و شعف فراوانی میرسند. عده ای نیز بخاطر بعضی یکدندگی ها عزیزی را گم می کنند و بهمین جهت توصیه میشود آن دسته که اسیر یکدندگی و لجاجت هستند کمی آرام باشند.

متولدین خرداد: از یک بحران مالی سخت و دشوار رنج میبرید و به نظر میرسد که هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد. با دور ساختن ناامیدی و یاس، قدرت و اراده ی شما فراتر از تصور خواهد شد و به راه های جدیدی دست خواهید یافت. امروز روزیست که باید شروع کنید.

متولدین تیر :نگرانی تو دلیل خاصی ندارد. تو از جایگاه مهم و ارزشمندی بر خوردار هستی و بنابراین باید به اعمال و رفتار پسندیده خود در این جایگاه را هر روز مستحکم تر از پیش کرد. سرانجام به هدف خود خواهی رسید.

متولدین مرداد : اطرافيان متولد اين ماه را دو گروه متفاوت تشکيل ميدهند، آدم هايي که قدرشناس و رفيق و همراه هستند و آدم هايي که فقط به جنبه های مادی و برداشت شخصي خود اهميت ميدهند و در اصل اين گروه دارای خصوصيات يک همراه، شريک و همکار خوب نيستند و بايد تنها به همکاری موقت با آنها انديشيد. درصدی از متولدين اين ماه در زندگي زناشوئي باشانس بلندی همراهند و برخي نيز در سالهای پيری با نامرادی و شکست عاطفي روبرو ميشوند. امروز خبر سفری که به زودی برای شما به وقوع خواهد پیوست را میشونید.

متولدین شهریور: دقت و توجه شما به امور خانوادگی، نتیجه ای مطلوب داده است با نرمش و اخلاق به راه خود ادامه دهید و اطمینان داشته باشید، پیروز خواهید شد. بهترین روزی که میتوانید به برنامه ریزی برای آینده بپردازید همین امروز است.

متولدین مهر :شرکت در یک میهمانی سبب میشود بسیاری از متولدین این ماه چهره واقعی گروهی از اطرافیان خود را بشناسند و باصطلاح با چنین شناسائی برای آینده خود تصمیم منطقی بگیرند. در این میان بعضی سوء تفاهمات که میان آشنایان کدورت و دلگیری بوجود آورده بود با حوادث تازه برطرف میشود و حتی بین گروهی از عروسها و مادر شوهرها روابط بسیار صمیمانه ای بوجود میاید. آن دسته از آقایان که در تدارک جدائی هستند باید بدانند که اینگونه یکطرفه اقدام کردن پشیمانی ببار می آورد

متولدین آبان :اگر وقت آزاد داشته باشید میتوانید از یک سرگرمی مورد علاقه تان لذت ببرید. شاید یکی از دوستان را مجبور کنید با شما همیاری کند. فردی مشتاق هستید و رفتار خوبی دارید که البته آشکارا این رفتار مشاهده میشود و باعث تحسین دیگران میگردد. سعی کنید از انرژی بی حد و حسابتان گاهی استفاده کنید، وگرنه امشب از شدت خستگی بیمار خواهید شد.

متولدین آذر :حالتهای روحی شما امروز بسیار عالیست و این نشان میدهد که شما برای آغاز یک برنامه ی تازه آمادگی کافی را دارید و زندگی را به صورت یک حرکت دائم و رو به جلو را باید جدی گرفت.

متولدین دی :به خاطر حساس بودن دچار سوءتفاهم می شوید.یاد گرفتن بخشش و گذشت شما را معتدل می کند.امروز به خودتان زمان بدهید.اگر چه تمام سعی تان را می کنید تا در وقت صحیح کارها را به اتمام برسانید.کارهای زیادی دارید که انجام دهید بنابراین اجازه ندهید کج خلقی ها آن را خراب کنند.

متولدین بهمن: در ذهنتان ممکن است از خوشی بال در آورده باشید اما به خاطر داشته باشید پاهایتان را محکم روی زمین حفظ کنید یک لحظه کم شدن تمرکز می تواند به معنای یک مطالبه پرخرج روی بیمه ماشین شما باشد. حواستان را پرت نکنید تا سالم به خانه برسید. همسر از تو انتظار كلامی شیرین و حرفی دلنشین داردبعضی از انتقادها و ایرادها را باید به اوقات دیگری سپرد و در عوض فرصت را برای دوست داشتن غنیمت شمرد.

متولدین اسفند:الان بهترین موقع برای پیدا کردن یک هم فکر است. و صحبت کردن درباره چیزهایی که هر دو دوست دارید. شما قادرید که همه را با جذابیت و خوشبینی خود خلع سلاح کنید و شما دقیقاً می دانید که چگونه مسایل را بنفع

فال روزانه 27 اردیبهشت ماه