۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۲۳ اردیبهشت ماه

فال روزانه 23 اردیبهشت ماه

متولدین فروردین: وسوسه آلوده شدن در جر و بحثهای بیهوده با همکاران ، همکلاسیها و حتی افراد خانواده خواهید گشت. سعی کنید در قضاوت نمودن یکطرفه تصمیم گیری ننمایید. شانس مسافرت بخاطر رشته فعالیتتان وجود دارد که میتواند نقش بسیار مثبتی را در آرام نمودن اعصابتان بازی کند ولی متاهلین روزی نخواهد بود که بخاطر بچه ها و مسائل مالی بیهوده سربسر هم نگذارید. دوره مثبتی برای گرفتن وام و قرض نمیباشد.

متولدین اردیبهشت: در مورد مسائل شخصی تان منظم تر باشید. پیشنهاد یک سفر به شما خواهد شد که هدف قابل توجهی در آن نهفته است. یکی از بهترین خاطرات شما دوباره تداعی خواهد شد که خوشحالتان میکند. گاهی یکدنده و لجباز میشوید که این به نفع شما نیست و از توجه و ارادت دیگران نسبت به شما میکاهد. به مشورت به عنوان یک عامل مهم وتعیین کننده بنگرید نه یک عامل مزاحم و دست پاگیر.

متولدین خرداد : باید از سیاره زهره تشکر نمود که با بازی جدی خود در قسمت احساسی نقشه تولدتان، این دوره را برای روابط عشقی و زناشوئی فوق العاده خواهد ساخت. اگر مجرد هستید، مطمئنا” گرفتار روابط احساسی چندگانه گشته و ممکن است در ابتدا از این موضوع احساس غرور نیز بکنید ولی اگر نتوانید در انتخاب جدی یکی از آنها مصمم باشید، نه تنها برای خود بلکه برای دیگران نیز ناراحتی ایجاد خواهید نمود. متاهلین نگرانی نداشته و بیشتر تمرکزشان روی کار و فعالیت و مسائل مالی خواهد گشت.

متولدین تیر: بعضی از متولدین این ماه بخاطر نیش زبان و متلکهای بعضی ها به تنگ آمده و آماده عکس العمل تندی هستند که توصیه میشود با آرامش و صبورانه عمل کنند و تا حد ممکن آنرا به یک گفتگوی آرام مبدل سازند البته حق با آنهاست ولی به جنجال و درگیری های بزرگتر نمی ارزد. آن عده از متولدین این ماه که دچار بیماری سوءظن و شک و تردید هستند باید در درمان خود اقدام نمایند وگرنه از نطر روحی دچار صدمه خواهند شد، خصوصا” آنها که زندگی زناشوئی دارند .

متولدین مرداد : روزهای خوب و خوشی در پیش دارید، بزودی به یک میهمانی بزرگ خواهید رفت، احتمال دارد نقشه ای برای تغییر زندگیتان بکشید، روز دلپذیری در راهست. امکان جدائی با همسر بخاطر یک سفر شغلی وجود دارد. خانمها کادو دریافت خواهند کرد. بیشتر به ورزشهای سبک بپردازید. چند دیدار دلنشین تمام هفته شما را مملو از شادی خواهد کرد. در امضاء قرار ها محتاط باشید. در انجام کارها آرامش خود را حفظ کنید.

متولدین شهریور: این طور بنظر می آید که در درگیرهای چند روز اخیر ، پیروزی با شما بوده است. برای بهره وری هر چه بیشتر از این موفقیت، برنامه های مالی و خانوادگی خود را تنظیم کنید. ابرها تیره به زودی از آسمان زندگی شما بیرون خواهد رفت و دوباره زندگی به شما لبخند خواهد زد. روز شاد و پر از موفقیت در انتظارتان است. احتمال دارد اواخر هفته به سفر کوتاهی بروید.

متولدین مهر: اگر احساس میکنید که باید تغییری در زندگی تان بدهید، تامل نکنید. فرصت خوبی است برای نشان ن قابلیت و استواری شما. مواظب سلامت خود باشید و به خانواده خود بیشتر توجه کنید. عشق و دل گی خوبست اما نه تا حدی که به شغل و آبروی شما لطمه بزند. باید یک برنامه منظم برای خودتان ترتیب بدهید تا مشکلات مالی و خانوادگی شما حل شود.

متولدین آبان: سعی میکنید مشکلات و سوءتفاهماتی را که بین شما و همسر و یا محبوبتان وجود داشته است، بکلی رفع نمائید و بهمین دلیل نیز احتیاج دارید که وقت بیشتری را با او صرف نمائید. اما اگر جزو مجردین هستید، عشق بطور غیرمنتظره ای وارد زندگیتان گشته و بهمین سرعت نیز بار دیگر تنهایتان خواهد گذاشت. موقعیت مالیتان نیز با شروع یک منبع جدید درآمد، اگر چه جزئی میتواند بشما اجازه نفس کشیدن را بدهد .

متولدین آذر: به نفع شماست که راحت از کنار مسائل عبور کنید. هر چند انجام این کار برای شخصی مثل شما بسیار دشوار است ، ولی لازم است اجازه دهید که زمان مشکلات زیادی را حل کرده و مسایل راه تدریجی خود را طی کنند. سرنوشت و تقدیر بهترین ها را برایتان رقم میزنند. در این ماه از دروغگویی بپرهیزید و مواظب باشید حرفی نزنید که بعدها به ضررتان تمام شود. در انتظار بروز مشکلات مالی باشید. در مورد هر کاری ابتدا مشورت نمایید در غیر این صورت با هزینه های سرسام آوری مواجه خواهید شد.

متولدین دی: اجازه ندهید خشم بر شما غلبه کند. در این ماه توانایی پیشنهاد کردن طرحهای مختلف را خواهید داشت و در اواخر ماه بهتر است کوشش جدی داشته باشید. وقتی که طرحها و پیشنهادات خود را بیان کردید دیگران شما را تشویق خواهند کرد. پس تلاش خود را افزایش دهید و آماده انجام کارهای سخت باشید. گاه به گاه دچار نوعی سر در گمی میشوید که به نفع شما نیست. خستگی، علت اصلی بروز این دشواریها است. یک استراحت کوتاه ، کمک بزرگی به شما خواهد بود.

متولدین بهمن: برای درصدی بالا از متولدین این ماه ، عشق دردسرآفرین بوده است البته شاید برای بعضی این دردسرها شیرین و پرهیجان باشد ولی برای برخی مشکل ساز و مانع زندگی راحت. بهر حال با توجه به همین مسئله دختر خانمها و خانم های متولد این ماه اکثریت زندگی خود را بر مبنای عشق بنا میکنند ، آنها معتقدند هیچ پیمانی بدون عشق دوام ندارد، گرچه برخی بهمین دلیل سالیانی از عمر خود را باخته اند ولی حداقل دل به روحانیت و پاکی عشق بسته اند.

متولدین اسفند: زود باوری خیلی از متولدین این ماه سبب شده ، خیلی از سالهای زندگی خود را ببازند ، البته این عده خوشبختانه در شرایطی قرار دارند که هنوز فرصت جبران هست ولی توصیه میشود کمی با احتیاط و سختگیری و تحقیق به مسائل و آدم ها بپردازند و تحت تاثیر احساسات آنی زودگذر دیگران نشوند در حالیکه بسیاری از جوانان متولد این ماه دنبال ثروت اندوزی هستند.