۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۲۲ اردیبهشت ماه

فال روزانه 22 اردیبهشت ماه

متولدین فروردین: پدر و مادرها و بزرگترهای متولد این ماه اغلب در شرایطی قرار دارند که در ماندن و رفتن دو دل هستند ، این عده بدلیل روی های اخیر زندگی شان برای یک سفر یا نقل و انتقال تازه در حال تصمیم گیری هستند ولی در نهایت این مسئله آنها را به یک بن بست فکری کشانده است. در هر حال باید با دور اندیشی تصمیم بگیرند و به عواقب و عوارض آن فکر کنند.

متولدین اردیبهشت: فشار زیادی به خود نیاورید، زیرا این ماه زمان بی قراری سال است. شما در این ماه احساس ویژه ای از دوستان و خانواده خود انتظار دارید. چند قدم عقب بگذارید و درباره ناز پروردگی خود کمی بیندیشید. اگر چنین نکنید یک شکست در انتظار شما ست و آن نتیجه خطا و اشتباه خودتان است. گروهی در کار خود دچار نوعی بلاتکلیفی شده اند یعنی هم پیشنهاد جالبی برایشان رسیده و هم در آن امتیازاتی دارند بهر حال باید سریعا” تصمیم بگیرند.

متولدین خرداد : به ساده زیستی ادامه دهید، یکی از مشخصه های شما همین است. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه در مورد آنها خوب تحقیق کنید. راز خود را برای هر کسی بیان نکنید. گفتگوهای احساسی ممکن است جلوی تفکر منطقی تان را که تا کنون موفقیت شما را باعث شده بگیرید، بنابرین از چنین گفتکوهایی دوری جویید. سفری خواهید داشت که قسمتی از آن در آب طی خواهد شد.

متولدین تیر: از افراد خودخواه فاصله بگیرید. برخی از صفات خوب شما در محیط کار باعث میشود وظایف مهمی به شما ارجاع شود. دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری در مورد زندگی آینده تان. به یک سفر کوتاه ولی جالب خواهید رفت. یکی از دوستانتان که از شما دلخور بود، به اشتباه خود پی خواهد برد و از شما دلجویی خواهد کرد. گمشده ای را بعد از سالیان طولانی پیدا خواهید نمود.

متولدین مرداد : موضوع مهم مالی که از مدتها قبل فکرتان را نگران ساخته بود ، در این دوره کاملا روشن و حل خواهد شد. از طرف دیگر ، در این مورد با اعتماد ننمودن بدیگران میتوانید خودتان را گرفتار نسازید. به مهمانی ها و جشن های متع ی دعوت شده و دوستان جدیدی پیدا خواهید نمود. مجردین همچنان در جستجو خواهند بود و عشاق به توافقهای رضایت بخشی خواهند رسید و متاهلین در به انجام رساندن مسئولیتهایشان با همدیگر شراکت و همکاری آغاز خواهند نمود.

متولدین شهریور: عشق نقش بسیار مهمی در این دوره بازی خواهد نمود. حتی اگر جزو مجردین ماجراجو نیز باشید، احساس خواهید نمود که احتیاج به یک رابطه ثابت و همنشین احساسی واقعی دارید. شاید به همین دلیل متاهلین نیز سعی خواهند نمود تا بجای سربسر هم گذاشتن، از وجود همدیگر لذت ببرند و بخصوص که با قطع دست مداخلین خواهند توانست بار دیگر همدیگر را از نظر احساسی دریابند. اما شغل و رشته فعالیت تعریف چندان زیادی نداشته و احتیاج به تمرکز بیشتر خواهد داشت. خریدهای مهمی خواهید نمود. برای تغییر و یا خرید وسیله نقلیه دقت زیاد بکنید.

متولدین مهر: هنگامی که مسئله عشق و عاشقی پیش بیاید، بهتر است در تصمیم گیریهای مهم بجای عقل، قلبتان را راهنما قرار دهید. در رابطه با رشته فعالیت نیز اگر تمرکز بیشتری بکار نبرید، اگر نخواهید مسئولیت روز را همان روز به پایان برسانید. اگر وقتتان را بجای فعالیت در تفریح بگذارانید، گرفتاری طویل مدتی برای خود ایجاد خواهید نمود. دیدار از مسن ترهای خانواده ، بخصوص آنهایی که بیمار هستند، نه تنها آنها را خوشحال خواهد نمود بلکه دعای خیرشان را نیز بدرقه آینده تان خواهد ساخت .

متولدین آبان: سعی کنید به عقاید دیگران احترام بگذارید هر کس حق دارد نظر خود را ابراز نماید شما باید گذشت داشته باشید. از نظر عاطفی هفته پرشوری در پیش دارید. چهارشنبه خوبی در راه است. دوست و یا یکی از اقوام خانواده گرفتاری قانونی پیدا نموده و سعی خواهد نمود که شما را نیز آلوده سازد. پشت سر دیگران بدگوئی نکنید تا دیگران نیز از شما تعریف بد ننمانید. خرید و فروش ملک و املاک میتوانید رشته ای بسیار مثبت برایتان بشمار بیاید.

متولدین آذر: از اظهار نظرهای خود هراسی نداشته باشید و آنچه را که می پندارید درست است، بی پرده با دوست نزدیکتان در میان بگذارید او به شما کمک خواهد کرد. اواخر هفته به یک میهمانی بزرگ دعوت خواهید شد. حساسیت بیش از حد شما، راه رسیدن به هدفهایتان را برایتان دشوار میکند. ار توقعتان بکاهید و با صبر و درایت مسائل را بررسی و حل کنید. یک نامه بسیار مهم از راه دور به شما خواهد رسید.

متولدین دی: همه میدانند که دنبال این هستید تا تغییری در زندگی خود ایجاد کنید ولی بهتر است پیش از آغاز هر کاری، اطراف و جوانب آن را بدقت بررسی کنید. روز خوشحال کننده در راه دارید. زیاد افسوس گذشته را میخورید و به همین دلیل نمیدانید به چه شکل به انجام برنامه هایتان بپردازید. خوشبین باشید و اراده خود را حفظ کنید تا موفق شوید.

متولدین بهمن: یادی از گذشته ها کردن، دلبستگی به خاطرات شیرین است ولی نباید همه افکار را به گذشته ربط و همه دلبستگی ها و خوشی ها را در همان گذشته فریز شده و ثابت نگه داشت. بزودی تحولات تازه ای در زندگی این گونه افراد پیش میاد که خود بخود آنها را به آینده و روی های خوش آن می کشاند به آن دسته از متولدین این ماه که اسرار مهمی را درباره اطرافیان خود در سینه دارند توصیه میشود خدای نکرده در جهت منفی و رسوایی بکار نگیرند چون هر اشتباهی در این راه به قیمت زندگی شان تمام میشود.

متولدین اسفند: اندیشه خود را برای خود نگه دارید، با این کار ارتباط خود را با دیگران حفظ خواهید کرد. اگر سرمایه خود را در جای امن نگهداری نکنید برای رفع مشکلات در سراشیبی قرار خواهید گرفت. این ماه زمان مناسبی است که مسایل اقتصادی را در نظر بگیرید و به آینده توجه کنید. اگر در این ماه طرح آینده خود را مشخص نکنید بعدا” عقب خواهید ماند.

فال امروز ، سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه