۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۲۱ اردیبهشت ماه

فال روزانه 21 اردیبهشت ماه

متولدین فروردین: یک مهمانی قطعا بدون وجود یک متولد فروردین ماهی صفایی نخواهد داشت. چرا از مردم دوری میکنید؟ باید با خودتان کمی خلوت کنید و با یک نفر که روابط خوبی ندارید، رفع سوء تفاهم کنید. شما به مردم و مردم به شما نیاز دارند.
متولدین اردیبهشت: حفظ نام نیک شما را به حد جنون رسانده، اگر میتوانستم … اگر میشد … کمی آرام باشید. ستایشگران امروزی را به فراموشی بسپارید. دوستان قدیمی قابل اعتمادتر هستند حتی اگر منتقد باشند.

متولدین خرداد : امروز، روزیست که همه به صحبت های شما گوش خواهند . و خبر خوب دیگر اینکه شما در عشق و کار بسیار موفق خواهید بود. خصوصا در عشق امروز برای شما روز استثنائی خواهد بود. امروز شما سزاوار شادی هستید. این شادی بر شما مبارک.

متولدین تیر: برای مصاحبه ی مهم و یا ایجاد یک ارتباط مهم دوستی، امروز روز مناسبی برای شما خواهد بود. تمام هیجانات زندگی امروز برای شما، روز تاریخی را رقم خواهد زد. زیرا تمام افراد زندگی شما در حال تغییر هستند.

متولدین مرداد : اتفاقات پیرامون شما، تصویر زندگی را برای شما دگرگون ساخته و زندگی را از یکنواختی بیرون آورده است. فقط مراقب باشید که اشتباه های گذشته را تکرار نکیند و مطمئن شوید که دیگران حرفهایتان را کاملا شنیده و درک کرده اند.

متولدین شهریور: در این روز شما بسیار زیبا و خوش چهره شده اید. علت آن وجود سلامت و نشاطیست که در روزهای اخیر به دست آورده اید. خبری به شما خواهد رسید که رنگ نگرانی های شما را کمرنگ خواهد کرد. از زندگی لذت ببرید.

متولدین مهر: ملاقات با یک دوست خوب که میتوانید به او اعتماد داشته باشید، شما را در امروز تسکین خواهد . مراقب باشید که اشتباهات گذشته را که هنوز رنگ تیرگی آن بر دل شما هست، تکرار نکنید. آرامش حق شماست نگذارید که دیگران آنرا از شما بستانند.

متولدین آبان: شما خیلی سخت کار کرده اید. سخت تر از دیگران، اما توقعات شما از نتیجه، مثبت نبوده است. کار کردن دیگر بس است. اکنون زمان استراحت و لذت بردن برای شماست تا احساس بهتری نسبت به گذشته پیدا کنید.

متولدین آذر: تمام کسانی که باعث ناراحتی شما شده اند در پی جبران بر میآیند. نام نیک شما دوباره رونق خواهد یافت. در روابط اجتماعی شما با مردم و همسایگان، ستاره ی شما شانس در این روز خواهد بارید.

متولدین دی: پیش از درگیر شدن با شریک، نماینده یا وکیل خد از مسائل مالی تمام جزئیات را به دقت بررسی کرده و از همه چیز ی اشت بردارید تا بعدا پشیمانی حاصل نشود. شما به شیوه های نو برای زندگی نیاز دارید. اما با کمی ممارست میتوانید، شجاعانه و به درستی گام بردارید.

متولدین بهمن: شما مانند درختی که برگهای خشک خود را میریزد میخواهید دگرگون شوید اما بهتر است این کار را نکنید. حتی اگر در آرزوی فرار و گریز میسوزید از جای خود تکان نخورید. زمان بهترین تغییرات را در شرایط زندگی شما بوجود خواهد آورد.

متولدین اسفند: در مسائل کاری شما تغییرات شگرفی رخ خواهد . شما مراقب اعتبار خود باشید. اما برای کسب این اعتبار دچار زیاده روی نشوید. شکیبایی بزرگترین پیشنهادیست که در این روز به شما برای حوادث در پیش رو میشود.