۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۲۲ خرداد ماه

فال روزانه 22 خرداد ماه

متولدین فروردین:به زودی باید یک تغییر اساسی در زندگی خود بوجود آورید این تغییر میتواند از مسائل ساده روزمره شما شروع شود و دامنه آن تا تمام زندگی شما پیشروی کند. متولدین اردیبهشت:مدتی است مهربانی و محبت‌تان نسبت به اطرافیان بیشتر شده و دیگران نیز بی‌اختیار با شما همین‌گونه رفتار می‌كنند. در واقع هر چه بیشتر بخواهید احساس‌تان را به دیگران نشان دهید آنها نیز بیشتر از شما و ایده‌های‌تان حمایت می‌كنند. امروز سعی كنید یك كار جدید و غیرمعمول انجام دهید تا عادت هر روز‌تان شود.

متولدین خرداد:خیلی درها در زندگیتان باز میشود و شما جرات بیشتری خواهید داشت که خودتان باشید. بیان کردن شخصیت واقعیتان احساس آزادی و قدرت به شما میدهد. قطعا مبارزات و چالشهایی در پیش خواهید داشت ولی آنچه اهمیت دارد این است که شما دارید خودتان را پیدا میکنید و تبدیل به آن کسی میشوید که باید باشید. متولدین تیر :احساس میکنید آنچنان که حقتان است در رشته تحصیلی و یا شغلی و حتی روابط احساسی و پیشرفت چشم گیری نمیکنید. شاید احتیاج دارید که رشته تحصیلیتان را تغییر دهید و شاید هم احتیاج دارید محل کارتان را عوض نمائید. چیزی که مسلم است شما به یک تغییر احتیاج دارید.

متولدین مرداد :آن دسته از خانمها که بدلیلی زندگی زناشوئی خود را یکنواخت می بینند باید هر چه زودتر به فکر چاره باشند، چاره تغییرات در ظواهر زندگی، تدارک یک سفر کوتاه، حتی تغییر آرایش و لباس خود در ضمن گفتگو با همراه زندگی خود در راه رفع مشکلات و مسائل و بزودی در زمینه کاری برای این افراد شانس هایی پدید میاید .

متولدین شهریور:بهتر است هر از چندگاه تغییری به وجود آید تا این حالت راکد و یکنواخت از بین برود با بهانه ای می توان فضا را عوض کرد یا دست به کار تازه ای زد. زندگی بدون تغییر از نفس می افتد.

متولدین مهر :حرکت عطارد و عبور آن از بخشهای حساس طالع شما این فرصت را بشما خواهد داد تا از یکنواختی کارهای روزانه رها شوید. از اینرو امکان وقوع مسافرت برای شما پیش بینی میشود.

متولدین آبان : وقتی كه شما ایده بزرگی دارید و می‌خواهید در آینده به آن برسید به جهان پیرامونتان هم نگاهی بیندازید! اكنون شما هدفهای ساده را جذب نمی‌كنید؛ در عوض به دنبال سرنوشتی عالی و باشكوه هستید كه شما به خاطر تلاشهایتان واقعاً سزاوار این سرنوشت هستید. حتی اگر نقشه‌های شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، هنوز هم پیروی كردن از حستان و رویاپردازی كردن برایتان خوب است.

متولدین آذر :امواج مغزی هر لحظه می تواند ضربه ای بزنند و فکر پربرکت شما تمام اطلاعات ورودی را درک کند. در واقع ساده ترین ایده ها اغلب موثرترین هستند . پس از طوفانها و اضطرابها هم اكنون شرایط آرام و نوید بخشی میرسد از این فرصت پیش آمده باید برای تجدید دوستی ها استفاده كرد و زندگی را در نهایت شادمانی تجربه كرد.

متولدین دی :موقعیت مالی ممکن است تغییر بخصوصی نداشته باشد ولی نگرانی نیز ایجاد نخواهد نمود. موقعیت سفری چند روزه و تفریحی را از دست ندهید. از طرف بچه ها فوق العاده خوشحال خواهید شد و متاهلین نیز با تمام تلاششان نخواهند توانست بر سوءتفاهمات پیش آمده فائق بشوند.

متولدین بهمن: خوشبختانه اکثریت متولدین این ماه آدمهای غیر مادی و بسیار منطقی هستند و حتی گاه در برابر یک مسئولیت مهم و یک مسئله احساسی چشم بروی امتیازات مادی میبندند. امروز، روزشماست.

متولدین اسفند:ناآرامی و سر گشتگی بعضی از متولدین این ماه را باید بحساب دوری از عزیزان، اصولا" دورافتادن از گذشته ها و خاطرات شیرینی که زندگی شان را دربر گرفته بود گذاشت، در مجموع متولدین این ماه آدمهای عاطفی، پابند گذشته و مسائل بسیار عاطفی هستند و بهمین سبب خیلی از دختر خانمهای متولد این ماه تا سالهای سال بدلیل دست نیافتن به ایده آلها ازداوج نمی کنند، خیلی از مردها تا پایان عمر وصلتی را نمی پذیرند.

فال روزانه 22 خرداد ماه