۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۲۱ خرداد ماه

فال روزانه 21 خرداد ماه

متولدین فروردین:دریچه قلب آدمی جز به روی کسی که مناسب و دلخواه آن باشد، باز نمیشود. بهتر است به قلب خود اعتماد کنید و اجازه دهید فرد مورد نظر خود را از میان دیگران انتخاب کنید. متولدین اردیبهشت:تا چندی پیش روابط شما بسیار شیرین و دوست‌داشتنی بود، ولی امروز روزی است كه كار كمی مشكل و باعث ناامیدی شما شده است. متاسفانه به نظر می‌رسد كه شما دوست دارید، مرتبا راجع به این مسائل فكر و گفتگو كنید، اما شما مسئول برخی از مسائل هستید و مشغولیات ذهنی مهم‌تری دارید

متولدین خرداد:امروز میتوانید دیگران را مجبور کنید کارهایی را که میخواهید انجام دهند اما این کار اثر مخربی دارد. شاید در پذیرفتن مسئولیتها افراط کنید حتی اگر برایتان جالب هم نباشد. اگر سعی کنید حد خودتان فعالیت کنید موفق تر خواهید بود. متولدین تیر :شاید اکنون احساس نموده باشید که دارید به بن بست میرسید و نمیتوانید روی هیچکس حساب نمائید، بنابراین بهترین دوره را دارید که تمام قید و بندهای بیهوده را از دور خود جدا نموده و با تمرکز نمودن روی آنچه که واقعا میتوانید خوشحالتان سازد، هدف و روش جدید زندگی را پیش گیرید.

متولدین مرداد :امروز روز جستجوی مجردهاست و عشاق به توافقهای رضایت بخشی خواهند رسید. متاهلین در به انجام رساندن مسئولیتهایشان با همدیگر شراکت و همکاری آغاز خواهند نمود. گمشده ای را بعد از مدتهای طولانی پیدا خواهید نمود .
متولدین شهریور:رفاقت و دوستی تو با همسر، توجه اطرافیان را جلب خواهد کرد. جای نگرانی از رقیبان یا نارفیقان نیست. با توکل بر خدا باید پیش رفت و جز از او، انتظاری نداشت.

متولدین مهر :امکان آشنائی مجردها با زوج آینده بسیار زیاد است. میزان اتکای بنفس و قدرتی که در درون شما نهفته است، افزایش چشمگیری می یابد بنابراین از فرصت استفاده کنید وبا رعایت احتیاط و عقل در برقراری ارتباط با دیگران پیشگام شوید

متولدین آبان : شما فكرهایی در سرتان دارید و هیچ چیزی نمی‌تواند تلاشتان برای رسیدن به چیزهایی كه می‌خواهید را متوقف كند. از نظر ظاهری خواسته های شما می‌تواند مربوط به به مسائل خصوصی و مادی شما باشد. اما اگر عمیق تر بنگریم شما می‌خواهید حقیقتهای متافیزیكی را كه مانع شاد بودن شما هستند را بشناسید. حتی اگر امروز هم آدم روشن فكری به نظر نرسید بالاخره متوجه خواهید شد كه جزو افراد مهم هستید.

متولدین آذر :ستارگان اخیراً‌ به شما انرژی می دهند و از نظر فیزیکی و ذهنی شما را فعال نگاه می دارند . شما عاشق رقابت هستید و در این زمان در چند تا از آنها شرکت خواهید کرد. خوشبختانه شما فردی خوش بین هستید و این سبب می شود از تمام فرصت های زندگی به نحو احسن استفاده کنید. گاه آدمی بر خلاف میل خود ناچار میشود كه با كسی قطع رابطه كند كه هرگز تصورش را هم نمی كرد چرخ روزگار در آستین خود طرحها و برنامه های متنوعی دارد كه ما را از آن آگاهی نیست.

متولدین دی :عشق همچنان بهترین پشتیبان شما خواهد بود و در زندگی زناشوئی آرامشی بینظیر تجربه خواهید نمود. امروز یکی از دوستان دوران کودکی و یا تحصیلی را ملاقات خواهید نمود و یا خبری از او خواهید شنید. روز خوبی برای شماست.

متولدین بهمن: خانمهای متولد این ماه معمولا" اسرار و راز و رمزهای خود را پنهان میکنند و همین سبب آشفتگی فکری میشود در حالیکه گاه آدمها باید به یک شخص اطمینان کنند، شخصی که قابلیت راز داری خود را ثابت کرده باشد تا با بازگویی رازها و مسائلی، سبک شوند.
متولدین اسفند:با پیش آمدن بعضی حوادث، عده ای از متولدین این ماه دچار پشیمانی شده و خود را در ایجاد این حوادث مقصر میدانند در حالیکه در اصل چنین نیست و باید این را بپذیرند که این مسائل در هر حال پیش میاید.

فال روزانه 21 خرداد ماه