۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه 23 خرداد ماه

فال روزانه ۲۳ خرداد ماه

متولدین فروردین:اجازه باید داد تا دیگران هم به سهم خود در این مسائل سهمی داشته باشند احتیاجی به دخالتهای شما نیست چون هر کسی در انجام کارهایش به اندازه کافی تواناست و نباید نقش او را کم رنگ دید.
متولدین اردیبهشت:عشق و مسائل عاطفی برای شما سبب‌ساز خوشبختی است. راز‌دار رازهای خود باشید و سفره دل را پیش هر كسی باز نكنید. گاهی اوقات پیش آمده كه با كسانی درددل می‌‌كنید كه چون حربه، علیه خودتان به كار می‌‌برند. خیلی از حرف‌ها را جدی نگیرید. گاهی، بعضی حرف‌ها را نشنیده بگیرید و خود را به قول معروف به راهی دیگر بزنید. امروز زندگی عاطفیتان در بهترین موقعیت قرار دارد.

متولدین خرداد: فرصتی دارید تا کمی پیشرفت کنید. اما این ماه بسیار فعالیت داشته اید و آنقدر خسته شدید که دیگر نمیتوانید به این فرصت فکر کنید. بنابراین به خودتان استراحت بدهید. متولدین تیر :در دوره شناختن خود، شخصیت واقعی و نوع تفکرتان میباشید. این روش بسیار خوبی است و نشانه ای از بالغ شدن، ولی سعی کنید در این مورد مثل شخص ثالثی بدون تعصب قضاوت نمائید.

متولدین مرداد :امروز روزیست که باید جلوی دخالت دیگران را در زندگی خصوصی خود با جدیت بگیرید. با این کار بار دیگر همراه زندگی خود را از نظر احساسی میتوانید در نهایت زیبایی در کنار خود داشته باشید. اما شغل و رشته فعالیت تعریف چندان زیادی نداشته و احتیاج به تمرکز بیشتر خواهد داشت.

متولدین شهریور:بهتر است هر از چندگاه تغییری به وجود آید تا این حالت راکد و یکنواخت از بین برود با بهانه ای می توان فضا را عوض کرد یا دست به کار تازه ای زد. زندگی بدون تغییر از نفس می افتد.

متولدین مهر :یک رابطه قابل توجه بین مسافرت و دوستیابی خودنمائی میکند پس از همین امروز برنامه ی یک سفر را برای خود بچینید که تاثیر شگرفی در زندگی شما خواهد داشت. و برای آنها که مجرد هستند امکان آشنائی با زوج آینده بسیار محتمل دیده میشود.

متولدین آبان : امروز شما نمی‌توانید با روشهای ساده و ممعمول برقراری ارتباط احساسات خود را بیان كنید. شما متوجه شده اید كه در ورای حرفهایی كه زده می‌شوند و كارهایی كه انجام می‌شوند حقیقت دیگری نهفته است. بنابراین در جستجوی این حقیقت هستید. متأسفانه هرچقدر كه بیشتر می‌گردید كمتر به جواب می‌رسید. ولی اگر آرام باشید و احساساتی نشوید راهی را خواهید یافت كه به وسیله آن چیزی را كه در جستجویش هستید را متوجه خواهید شد.

متولدین آذر :هنوز اختلاف عقیده با دیگران برای تان مشکل ساز است.هیچ کس تنها به بدی های تان فکر نمی کند.بنابراین می توانید با دقت به کارهای تان فکر کنید و نقشه ها و طرح ها را اجرا کنید.همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید. دوستیها را باید آزمایش كرد تا میزان صداقت و یا عدم صداقت در آنها آشكار شود این برنامه شامل همه می شود حتی ما كه باید در عمل آزمایش شویم.

متولدین دی :در زندگی زناشوئی و احساسی اگر منطقانه تصمیمات خود را بگیرید، خودتان را خوشبختتر خواهید یافت. در دوره فشارهای شدید مالی قرار دارید که امروز خبری خوش برای کمک به این وضعیت خواهید شنید.

متولدین بهمن: میانسالان و بزرگسالان در دنیای پاک معنوی خود غرق هستند و به رابطه های مادی امروز مردم میخندند، براستی دلبستگی به مادیات رشته های آرامش، عشق، امید و پیوندهای خانوادگی را دچار تزلزل میکنند.

متولدین اسفند:شرکت در یک میهمانی سبب میشود بسیاری از متولدین این ماه چهره واقعی گروهی از اطرافیان خود را بشناسند و باصطلاح با چنین شناسائی برای آینده خود تصمیم منطقی بگیرند. در این میان بعضی سوءتفاهمات که میان آشنایان کدورت و دلگیری بوجود آورده بود با حوادث تازه برطرف میشود و حتی بین گروهی از عروسها و مادر شوهرها روابط بسیار صمیمانه ای بوجود میاید.

فال روزانه ۲۳ خرداد ماه