۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه 28 خرداد ماه

فال روزانه ۲۸ خرداد ماه

متولدین فروردین : برای از دست دادن آنچه اکنون دارید نهراسید. سرنوشت به افراد مهربان پاداش میدهد. مراقب همراه زندگیتان باشید. زیرا او به اندازه شما اعتماد به نفس ندارد و نیازمند پشتیبانی شماست. بیش از دوستانتان به زندگی خود بپردازید.

متولدین اردیبهشت : زمانی كه درك شما شكست ناپذیر است. اتفاقات زیادی در پس پرده می افتد، هم در مورد مسائل خانوادگی و هم مسائل كاری، بنابراین سعی كنید نهایت تلاش خود را بكنید زیرا از این كه از دیگران عقب بمانید متنفرید. متولدین خرداد : حساسیت بیش از حد شما، راه رسیدن به هدفهایتان را برایتان دشوار میکند. ار توقعتان بکاهید و با صبر و درایت مسائل را بررسی و حل کنید. یک نامه بسیار مهم از راه دور به شما خواهد رسید.

متولدین تیر : شما تا به حال بسیار مراقب بودید تا کاری را انجام دهید که از شما انتظار می‌رفت. اما اکنون زمان تفریح و گردش در زندگی شما فرا رسیده، حتی اگر وظایفی دارید که باید برای اینکه لذت خود را بدست بیاورید آنها را انجام دهید. امروز اگر توجه و تمرکز کافی بر روی کاری که انجام می‌دهید داشته باشید می‌توانید بسیار مفید واقع شوید و اگر بتوانید کارهایتان را امروز زودانجام دهید بعداز ظهر زمان کافی برای تفریح و خوشی خواهیدداشت.

متولدین مرداد : دریافت خبرها و پیامهای تازه ای زندگی اکثر متولدین این ماه را دچار تحول و تغییر میکند، در این ضمن بعضیها بدلیل نقل و انتقالات تازه در کار و زندگی شان، ابتدا کمی دلواپس میشوند ولی بمرور خود را بازیافته و به مسائل مثبت پیش آمد پی میبرند.

متولدین شهریور : تحت تاثیر افکار و خیالات خود قرارگرفتن شاید در ظاهر مثل تفریح و سرگرمی‌بی ضرری باشد، اما نتیجه کار از تصورات شما درسرسازتر خواهد بود. الان شما قادر هستید آسمان آبی را هم به دیگران بفروشید! حتی اگر اصلا قابل دسترس نباشد. متاسفانه حتی کار سخت و زیاد و هم برای درست کردن تصویر قشنگی که شما از واقعیات زندگی برای خود ترسیم کرده اید کافی نیست. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید.

متولدین مهر : مردان این ماه در دوراهی گیر کرده اند که توصیه میشود با تفکر و مشاورت، راه درست را انتخاب کنند. به زودی خبر خوشی را دریافت خواهید کرد که زندگیتان را دگرگون خواهد کرد . متولدین آبان : از تعارض و بگو مگو با دیگران خسته شده و مایل به ادامه آن نیستید. شما به شرایط مسالمت آمیز و محیط آرامی نیاز دارید تا آرامش فکری خود را به دست آورده و تجدید قوا کنید.

متولدین آذر : حساسیت بیش از حد شما، راه رسیدن به هدفهایتان را برایتان دشوار میکند. ار توقعتان بکاهید و با صبر و درایت مسائل را بررسی و حل کنید. یک نامه بسیار مهم از راه دور به شما خواهد رسید .

متولدین دی : شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.

متولدین بهمن : تجربیات جدید خوب هستند به شرط آن که با احتیاط آنها را امتحان نمایید. در این زمان ممکن است از ارتباطی روشنفکرانه رابطه ای عاطفی به وجود آید ولی اگر تلاشی مشترک و هماهنگ برای کمک به پیشرفت آن صورت ندهید آتش آن خیلی زود خاموش می شود.

متولدین اسفند : شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

فال روزانه ۲۸ خرداد ماه