۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه 27 خرداد ماه

فال روزانه ۲۷ خرداد ماه

متولدین فروردین : عشق در این روز برای شما مانند آبیست که در دریا ماهیان را احاطه کرده است. شما سزاوار بیش از آنچه تاکنون به دست آورده اید هستید و آنچه را که بخواهید به دست می آورید. عشق امروز به سراغ شما خواهد آمد تنها کافیست در را به روی آن باز بگذارید.

متولدین اردیبهشت : نسبت به بیشتر مسائل زندگی احساس شادی و خوبی دارید اما کمی عمیقتر به مسائل نگاه کنید. احتمالاً‌ در مورد یک نفر اشتباه کرده اید و طوری که شما فکر می کردید نیست. مطالعه دقیق هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. متولدین خرداد : سعی کنید به عقاید دیگران احترام بگذارید هر کس حق دارد نظر خود را ابراز نماید شما باید گذشت داشته باشید. از نظر عاطفی روز پرشوری در پیش دارید.

متولدین تیر : اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت، اگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید روی شما تاثیر خواهد داشت.

متولدین مرداد : در بین دوستانتان کسی از شما دلخور است، سعی کنید این سوءتفاهم را برطرف کنید. در حالیکه طلاق در جمع تولدین این ماه درجه پائینی دارد ولی گروهی بهر حال ناچارند تن به جدائی حتی موقت بدهند.

متولدین شهریور : شما امروز حس خوبی دارید و این حس کمکتان می‌کند تا از هر چیز ارزشمند به درستی استفاده کنید. شما می‌توانید به توانایی مثبت خود -یعنی دیدن پتانسیل‌های مثبت در هر موقعیتی و انگیزه دادن به دیگران برای پیش رفتن در جهت هدفتان- کاملا آگاهی داشته باشید. اما بیش از اندازه ایده خود را بزرگ جلوه ندهید، زیرا اگر مشخص شود که نمی‌توانید به تمام قول‌هایی که می‌دهید عمل کنید خیلی سریع حمایت دیگران را از دست خواهید داد!

متولدین مهر : خیلی از جوان های متولد این ماه در بدست آوردن هدفها بسیار عجول هستند بطوریکه گاه در مسیر این تعجیل دچار دوباره کاری و یا تکرار و یا کندی حرکت میشوند، در هر حال این گروه باید عاقلانه و صبورانه پیش بروند، عشق برای بعضی از مجردها توام با خوشبختی و برای عده ای دردسرساز و پرهیاهوست .

متولدین آبان : در زمینه موسیقی از توانایی های ویژه ای برخوردار هستید. پس چه خوب است که از این استعداد و توانایی خود به نحو مطلوبی استفاده کنید.نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

متولدین آذر : سعی کنید به عقاید دیگران احترام بگذارید هر کس حق دارد نظر خود را ابراز نماید شما باید گذشت داشته باشید. از نظر عاطفی روز پرشوری در پیش دارید.

متولدین دی : سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغییر داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.

متولدین بهمن : در این روزها زمانی که متوجه می شوید همسر یا عزیزتان مخفیانه در مسایل مالی شما دخالت کرده حیرت می کنید و گرچه چیزی برای پنهان کردن ندارید ولی مایل نیستید حتی عزیزترین فرد زندگی تان از اعتماد شما سوءاستفاده کند.

متولدین اسفند : در این روزها زمانی که متوجه می شوید همسر یا عزیزتان مخفیانه در مسایل مالی شما دخالت کرده حیرت می کنید و گرچه چیزی برای پنهان کردن ندارید ولی مایل نیستید حتی عزیزترین فرد زندگی تان از اعتماد شما سوءاستفاده کند.

فال روزانه ۲۷ خرداد ماه