۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه 26 خرداد ماه

فال روزانه ۲۶ خرداد ماه

متولدین فروردین:شانس دوباره در خانه ی شما را زده است. دوستانتان به یاری تان می آیند. شما همیشه دوستان خود را دارید. تغییرات اخیر در زندگی شما بسیار مثبت و هیجان انگیز میباشند. از پول خرج کردن نترسید. پول سرجایش می آید.

متولدین اردیبهشت:ایده های خاصی دارید تا زندگی تان را جالب تر كنید. اگر در روابط دوستیتان تغییری ایجاد شود، هیجان زده می شوید. زمانی كه احساس دیگران را خوب درك می كنید به آن ها بگویید.

متولدین خرداد: برای پیشبرد اهدافتان بدون تردید به مشورت نیاز دارید. به ویژه اینکه یکی دو مشکل مالی کوچک در مسیر راه شما وجود دارد که بزودی برطرف خواهد شد. خبر خوشی از راه دور به شما میرسد.متولدین تیر :ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد.

متولدین مرداد :آن دسته از متولدین این ماه که بدلیلی از چاقی و یا ناراحتیهای قلبی و غیره هراس دارند باید به ورزش بپردازند، ورزش در حد معقول برای پا به سن گذاشته ها، ورزش در حد حرفه ای و پرتحرک برای جوانترها توصیه میشود، در این میان غذاهای گیاهی و پرهیز از مواد چرب و چاق کننده نیز ضروری است که باید به آن توجه عمیقتری شود.

متولدین شهریور:شما امروز دوست دارید راه میان بری را امتحان کنید و یا بر مشکلی که دیگران نیز چندان توجهی بهش نمی‌کنند سرپوش بگذارید. شما وقتی این کار را بکنید، واقعا خوشحال خواهید شد. البته فقط برای یک مدت کوتاه! و حالا جهان برای شما زیاد بر وفق مراد نمی‌چرخد و نتیجه عملتان به خودتان بازخواهد گذشت! پس قبل از اینکه دست به کار احمقانه ای بزنید، داشتن نگرش منطقی بهتان کمک می‌کند که واقعیت ها را وارد زندگی تان کنید.

متولدین مهر :در زمینه مسائل عاطفی و احساسی ، اکثر متولدین این ماه به سوی ایده هایشان پیش میروند. امروز سعی کنید معامله ای انجام ندهید ، شانس با شما یار نیست .

متولدین آبان : شما مستقل، مطمثئن، هوشیار و در انجام هرکاری که تصمیم به اجرای آن می گیرید، مصمم هستید. آرزویی پنهانی در دل دارید که با توکل به خداوند متعال و سعی و تلاشی که در این راه دارید حتما پیروز خواهید شد.
متولدین آذر :برای پيشبرد اهدافتان بدون ترديد به مشورت نياز داريد. به ويژه اينکه يکي دو مشکل مالي کوچک در مسير راه شما وجود دارد که بزودی برطرف خواهد شد. خبر خوشي از راه دور به شما ميرسد .

متولدین دی :شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهی کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

متولدین بهمن: در آغاز امروز حسن خودجوشی و خود انگیختگی تان باعث می شود که حسابی سرگرم باشید. در این روزها خریدن یک یادگاری گرانقیمت برای فردی که عمیقا" دوستش دارید وسوسه کننده است، ولی اطمینان پیدا کنید که در هنگام خرید دقت زیادی به خرج می دهید تا دقیقا همان چیزی را پیدا نمایید که در جستجوش هستید.

متولدین اسفند:در آغاز امروز حسن خودجوشی و خود انگیختگی تان باعث می شود که حسابی سرگرم باشید. در این روزها خریدن یک یادگاری گرانقیمت برای فردی که عمیقا" دوستش دارید وسوسه کننده است، ولی اطمینان پیدا کنید که در هنگام خرید دقت زیادی به خرج می دهید تا دقیقا همان چیزی را پیدا نمایید که در جستجوش هستید.

فال روزانه ۲۶ خرداد ماه