۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه 29 خرداد ماه

فال روزانه ۲۹ خرداد ماه

متولدین فروردین : در در زمانی که نمیخواهید، کارهای زیادی به شما واگذار میشود. اما در عین حال در خانه به شما کمک میشود پس ناامید نباشید. در روزهای آتی برای شما ایده های شادمانه و چشمگیر باعث شادی شما خواهد شد. رفتار امروز شما درست بر خلاف ذات و منشیست که دارید. سعی نکنید همه چیز را به زور عوض کنید تنها امیدوار باشید.

متولدین اردیبهشت : شما پر از امید هستید و همیشه دوست دارید كه به طریقی كانون توجه باشید. و به همین علت بسیار مهم است كه به تفكر عمیق و دقیق، دررابطه با شغل و اهداف بلند مدت خود بپردازید. الان اگر كمی دورنگری كنید نتیجه اش را بعداً خواهید گرفت.

متولدین خرداد : ابرهای تیره به زودی از آسمان زندگی شما بیرون خواهد رفت و دوباره زندگی به شما لبخند خواهد زد. روزی شاد و پر از موفقیت در انتظارتان است. احتمال یک سفر کوتاه دارید.

متولدین تیر : شما احتمالا قادرید که بحرانی که در حال بوجود آمدن است را احساس کنید، حتی اگرآنها در ظاهر خوب و عالی بنظر برسند. با وجود اینکه شما بهترین کاری که می‌توانید را می‌کنید تا از آن پیشگیری کنید، اما این یک آزمایش نهایی است. نیروی غریزی‌تان به شما می‌گوید که عقب نشینی کنید،‌ اما احتمالا شما در یک جواب فعالانه‌ای پیشنهاد را ریشخند می‌کنید. همچنانکه مسئولیت شما می‌تواند راه ناپدید شده زندگی شما را مشخص کند. امروز زیاد به خود مغرور نشوید که ممکن است این اتفاق خوشایند برای‌تان نیفتد. در عوض، به آنها به عنوان بخشی از یک تغییر طولانی مدت در جریانات زندگی تان نگاه کنید.

متولدین مرداد : متولدین این ماه در کار شانس بسیاری دارند گاه با موانع و سنگ اندازی دوستان روبرو شده و در میمانند که چه کنند ولی خوشبختانه صبر و حوصله و در عین حال بموقع جنبیدن آنها سبب میشود همه تیر این دشمن ها به سنگ بخورد .

متولدین شهریور : شما امروز در مورد ابراز وجود کردن تردید دارید، چراکه نمی‌خواهید حقایقی که دیده اید را بد جلوه بدهید. شما دوست ندارید کسی باشید که به دیگران خبرهای بد می‌دهد، اما فریب کسانی که از لباس‌های جدید امپراطور تعریف می‌کنند را نیز نمی‌خورید! بیشتر از اینکه به همه چیز نه بگویید بهتر است که اصلا چیزی نگویید. بحث کردن با کسانی که نمی‌خواهند اتفاقاتی که جلوی چشمشان رخ داده را ببینند فقط انرژی تان را تحلیل می‌برد.

متولدین مهر : خبرهای خوشی برای هشتاد درصد از متولدین این ماه در راه است که اغبل در رابطه با کار است . شما احتیاج به مسافرت ولو کوتاه دارید ، حتما این مسافرت را مهیا سازید ، چرا که فوق العاده در روحیات شما تاثیر خواهد گذاشت.

متولدین آبان : از همدردی دیگران احساس رضایت خاطر می کنید. احساس می کنید بار سنگینی از مشکلات را بر دوش می کشید. با این حال شما از آرمان ها و اهداف خود دست نمی کشید و با انعطاف پذیری و سازگاری کامل بر دشواری ها غلبه خواهید کرد.

متولدین آذر : ابرهای تیره به زودی از آسمان زندگی شما بیرون خواهد رفت و دوباره زندگی به شما لبخند خواهد زد. روزی شاد و پر از موفقیت در انتظارتان است. احتمال یک سفر کوتاه دارید.

متولدین دی : ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.

متولدین بهمن : ممکن است از نظر مادی تا حدی در تنگنا قرار بگیرید ولی آن بدین معنا نیست که نمیتوانید با همسر یا عزیزتان به تفریح و گشت و گذار بروید. رفتن به پیک نیک، پارک یا کوهنوردی همان تفریح و سرگرمی را در اختیارتان می گذارند که نیازمندش هستید.

متولدین اسفند : اگرچه دوست دارید كه زندگی خودتان را آنچنان كه می‌‌خواهید كنترل كنید ولی در دوره‌ای هستید كه احتیاج به تواضع بیشتر دارید. قصد دیگران از راهنمایی و اظهار عقیده در مورد زندگی خصوصی شما علاقه‌مند بودن آنها به شما است. سعی كنید بیشتر با دیگران همكاری كنید. شاید شما دنبال عشق نگردید ولی كمی به اطراف بنگرید، به‌طور حتم آن را می‌‌یابید.

فال روزانه ۲۹ خرداد ماه