۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۱۰ اردیبهشت ماه

فروردین :اگر مي خواهيد در مورد كارهاي مالي و شخصي تان ريسك كنيد اكنون بهترين زمان است. زيرا امروز بسيار باهوش و خلاق هستيد. بنابراين به حرف هاي ديگران گوش نمي كنيد و كار خودتان را انجام مي دهيد.

اردیبهشت :افراد نزدیک به شما خستگی ناپذیر هستند و ایده های زیادی دارند . سوال این است که آیا شما آمادگی گوش کردن به آن ها را دارید ؟ اگر این طور است بنابراین آن ها به شما کمک می کنند تا تفاوت بین موفقیت و شکست را در یابید و تاثیر زیادی بر شما خواهد داشت.

خرداد :هيچ زماني براي تصميم گيري بهتر از الان نيست. و اكنون عطارد درحركت مستقيم قرار دارد. توجه زيادي از طرف جنس مخالف به شما مي شود اگرچه براي مدت زيادي براي شخص خاصي نمي مانيد زيرا شما بسيار سبكسر هستيد، كه البته خودتان هم قبول داريد كه هر از گاهي داراي اين خصوصيت مي شويد.

تیر:در نهایت عطارد تصمیم گرفت به حرکت عادی اش برگردد.ناگهان پروژه هایی که متوقف بودند،اجرا می شوند.خبرهای خوبی از طریق تلفن دریافت می کنید.و مسافرت ها راحت می شود.همه چیز آرامش بخش و مرتب می شود.

مرداد :بالاخره پس از زماني طولاني، دوباره عطارد شروع به جلو رفتن مي كند، پس مي توانيد با تمام موانعي كه اخيراً بر سر راه سفر، با آنها مواجه مي شده ايد خداحافظي كنيد. اگر مشغول همكاري با ديگران براي رسيدن به يك هدف مشترك هستيد، زمان جشن گرفتن فرا رسيده است، هم چنين از اين كه قادريد عقيده هايتان را در بين دوستانتان عنوان كنيد و اين كه بدانيد همگي شما در يك طول موج و آگاهي به سر مي بريد، لذت خواهيد برد.

شهریور :خبر خوب این است که عطارد بالاخره،مسیر مستقیم را در پیش گرفته است.بنابراین حالا می توانید هر نوع مشکلی را که در روابط دوستانه و مسائل کاری پیش اومده بود ،برطرف کنید.

مهر:بالاخره مری کوری بعد از آفریدن آشفتگی در قسمت اعظم ماه آوریل مجدداً وارد مستقیم می شود.اگر در طول این مدت با کسی جروبحث کرده و یا دلخوری دارید،از این فرصت استفاده کرده و اوضاع را بهبود بخشید چرا که هر چه زودتر این کار را بکنید،نتیجه بهتری خواهد داشت.هم چنین ممکن است در این لحظه شما نتیجه مهمی را راجع به شخصی در زندگی تان بگیرید تصمیمی که وقتی بعدها به خاطر می آورید شما را تکان ندهد و شگفت زده سازد.

آبان:عطارد به حرکت عادی خود برمی گردد و شما نیز می توانید یک نفس راحت بکشید و همه چیز به وضع عادی خود بر می گردد.اگر به دنبال فرصت مناسب می گردید تا موضوعی را با شخصی در میان بگذارید.اکنون دست به کار شوید.امروز هم چنین روز خوبی برای خرید است.خصوصاً اگر به دنبال وسیله ای برقی می گردید.

آذر :امروز مركوري مستقيم حركت مي كند و به شما ظرفيت و قدرت حركت دادن كوهها را به شما مي دهد. سركار، شما مي توانيد پيشرفت قابل ملاحظه اي بكنيد و افرادي را كه مي خواهيد تحت تاثير خود در آوريد را به ستايش واداريد. ولي مواظب باشيد ايده هاي خود را به ديگران تحميل نكنيد. اين به اين معنا نيستكه شور و شوق خود را خفه كنيد ولي آنرا كنترل كنيد و بگذاريد ديگران خود به نتايجي كه مي خواهند برسند.

دی (مهرگان)عطارد بالاخره حركت معمول خود را در پيش گرفته است. بنابراين هر پروژه و طرحي كه تاكنون عقب افتاده بود از اكنون مجدداً‌ راهش را مي پيمايد. مخصوصاً اگر منتظر خبر خوبي هستيد و يا در منزل كار مي كنيد، اين موضوع خوشحال كننده است. به نظر مي رسد كه در آخر توافق در بين همه حكم فرما شده است.

بهمن:عطارد امروز حرکت مستقیم دارد که برای شما که شروع به کاری کرده اید . خبر خوبی است . تفکر مثبت فراوانی دارد. بنابراین تا حد امکان روشن فکر و دور اندیش باشید. این طرز فکر برای شما نتایج خوبی را در پی دارد . و شما را با شخصی آشنا می کند که موقعیت بسیار خوبی برای شما می باشد. اگر احساس بی قراری می کنید به خودتان قول بدهید که در فعالیت ها و رقابت هایی که همیشه به آنها علاقه داشته اید بیشتر از قبل شرکت خواهید کرد.

اسفند :خوب عطارد بالاخره تصمیم می گیرد که حس را ملاقات کند. و شریک زندگی تان حقیقتاً می خواهد روی کشمکش اخیر را بپوشاند . تیر همچنان خوشحال است که هفته را تمام می کند و ماه روی همکاری و نکات دوست داشتنی ایستاده است .