۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۹ اردیبهشت ماه

فروردین :امروز كم طاقت، عجول و خستگي ناپذير هستيد. اگر مشكلاتتان را با همكاران، رئيس و همسرتان برطرف نكرده ايد، انتظار موانعي را بر سر راهتان داشته باشيد.

اردیبهشت:سعی کنید به هنگام رانندگی مراقب خودتان باشید و اگر نه برای خودتان دردسر درست می کنید . اکنون بهترین زمان برای انجام کارهای نیمه تمام و نقشه کشیدن برای آینده است.

خرداد :اگر نارضايتي درمحل كار يا خانه وجود دارد، زياد طول نمي كشد وبايد تلاش كنيد تا همه چيز درست شود تاثيرات مثبت ستارگان به شما فرصتي مي دهند تا مسائلي كه شما را در عقب نگه مي دارد و از پيشرفت شما جلوگيري مي كند را فراموش كنيد. شما خودتان مي دانيد چه كاري را بايد انجام دهيد البته قبتان مي داند و تنها بايد عقلتان را قانع كنيد.

تیر:مهمانی غیرمنتظره به خانه تان می آید که شما را خوشحال می کند.شما به یک نفر از اعضای خانواده نزدیک می شوید زیرا مدت هاست که او را ندیده اید.چرا به او زنگ نمی زنید تا قرار بگذارید هم دیگر را ببینید؟اگر بتوانید امروز او را ببینید چه بهتر!

مرداد:در حال حاضر شما سراسر شور و اشتياق براي پرداختن به هر نوع كاري هستيد كه فكرش به سرتان رسوخ كند. حتي ممكن است طنابي هم به دور يك دوست ببنديد كه شما را همراهي كند. شايد هم دوستانتان پيشنهاد خوبي برايتان داشته باشند. در هر حال به شما خوش مي گذرد.

شهریور :امروز جالب است زیرا نمی دانید چه اتفاقی برایتان می افتد.با افراد جالبی هم صحبت می شوید و موضوعات جالبی برای فکر کردن پیدا می کنید.همه رفتاری عجیب دارند و برای این که با آن ها باشید باید با خودتان درگیر شوید و خودتان را اذیت کنید.شاید هم بیش از حد احساساتی باشند.

مهر:امروز از تحرک لذت می برید چرا که از گوشه نشینی و یا انجام یک کار زود خسته می شوید.امروز روزی عالی برای شماست که بیرون رفته و کاری کاملاً متفاوت را در جهت تغییر انجام دهید و مطمئن باشید که تنها سود خواهید برد بلکه این کار باعث تفریح شما نیز می شود.شرکت در یک کلوپ یا مجموعه ای شما را با افرادی آشنا می کند که می توانند برای ساعت ها شما را سرگرم کنند و با افرادی که راجع به مطالبی با شما صحبت کنند که شما را کاملاً مجذوب کند.

آبان:چیزی که امروز به آن نیاز دارید این است که روی خودتان حساب کنید مخصوصاً اگر مذاکره ای دارید که روی آینده شما موثر است.شما این قدرت را دارید که با آرامش و ملایمت از خودتان دفاع کنید و دیگران از اینکه شما تا چه اندازه می توانید خودتان و موقعیت را کنترل کنید تعجب می کنند.

آذر :بينش و حس ششم شما قدرت عجيبي براي حل مسايلي كه در اطرافتان مي گذرد، به شما مي دهد. در ضمن، صداقت شما قادرتان مي سازد كه حقايقي را به كسي بگوييد و آن شخص هم براي بي شيله و پيله و صادق بودن شما خيلي بهتان احترام مي گذارد. شما از خود خيلي مايه خواهيد گذاشت كه به شخصي كه به حمايت شما نياز دارد كمك كنيد.

دی (مهرگان)هم چنان بين زمين و آسمان هستيد؟ در هر صورت اگر اين موضوع تمام نشده است حداقل گونه هايتان را قرمز كرده است. و برقي را به چشمانتان آورده است. شما معمولاً زياد احساساتي نيستيد و تحت تاثير آن قرار نمي گيريد اما هر كسي احتياج دارد كه گاهي اين اجازه را به خودش بدهد.قبول داريد؟

بهمن:از جمله روزهایی است که دائماً از خودتان می پرسید که چه کار باید بکنید و آیا اکنون زمان آن رسیده که برخی از مطالب بی اهمیت و بی استفاده را کنار بگذارید ؟ اگر به این نتیجه رسیده اید که از متقاعد کردن و عذر خواستن از دیگران خسته شده اید اکنون زمان آن رسیده است که به آنها حقیقت را بگویید.

اسفند:امروز سراسیمه در کار انداختن خودتان مثبت ترین استفاده از انرژی است اگر در اطراف گفتگوهای دیروز برای شکافتن موضوع نشسته اید ممکن است پی ببرید که شما در یک وضعیت روحی تحریک پذیر هستید.