۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۱۱ اردیبهشت ماه

فروردین ماه : تصمیم گرفته اید که تمام انرژیتان را صرف بهبودی محیط زندگیتان، بخصوص خانه تان بنمائید . به نیازهای افراد خانواده رسیدگی نموده و برخوردهای تصادفی با دیگران تبدیل بدوستی های بسیار عمیق و دایمی خواهد گشت. موقعیت مالی تحرک زیادی نخواهد داشت .
اردیبهشت ماه : عشق نقش مهمی در این دوره بازی خواهد نمود. اگر رابطه بهم خورده ای دارید مجبور خواهید شد که بخاطر بازگرداندن محبوب با او تماس گرفته و سوئ تفاهمات گذشته را بنوعی حل کنید. اگر شریکی دارید بهتر است دوستانه برای جدائی اقدام کنید .
خرداد ماه : به روابط احساسیتان توجه بیشتری کنید . اگر آلوده در رابطه ای هستید که خوشحالتان نمیکند بهتر است بجای عذاب وجدان برای ناراحت نمودن طرف از طریق مسالمت آمیزی به آن پایان دهید. از نظر مالی دوره بسیار موفقیت آمیزی در پیش دارید .

تیر ماه : دوره کار و فعالیت بوده و بیشتری انرژیتان را در محیط کار صرف خواهید نمود. با همکاران گرفتاریهائی خواهید داشت و برای جلب رضایت صاحب کار و رئیس باید حداکثر تلاشتان را بکنید. دیدارهای بسیار شاد و هم با دوستان دیرینه خواهید داشت.
مرداد ماه : نسبت به جفت عشقی خود احساس بسیار عمیق جنسی پیدا نموده و نیاز بسیار زیادی برای بودن و همنشینی با او را دارید. خانمهای متاهل حاملگی بسرشان خواهد زد و حامله ها بچه های بسیار خوش یمنی خواهند داشت. در موقعیت مالی پستی و بلندیهائی را تجربه خواهید نمود بدون اینکه نگران کننده باشند .
شهریور ماه : آلوده مشکلات خانوادگی و اختلافات و درگیریهای بین آنها خواهید بود. سعی کنید طرف هیچ کس نبوده و منصفانه در موردشان قضاوت نمائید.
مهر ماه : با کسی که برایتان مهم است اختلاف عقیده و سلیقه پیدا نموده و بهمین دلیل نیز باید مواظب باشید که با تعصب کوکورانه او را از خود نرنجانید. در دوره ای هستید که تمرین مراحل مختلف تفکر و یوگا میتواند نه تنها در تصمیم گیریهای صحیح بسیار مثبت واقع شود بلکه برای حفظ سلامتیتان نیز مهم خواهد بود .
آبان ماه : گذشته ها و آنچه که در آن اتفاق افتاده است بار دیگر در زندگی حاضرتان ظاهر میشوند. سعی کنید به این مسائل اجازه ندهید که جلو پیشرفتهایتان را بگیرد.
آذر ماه : موضوع کنترل نمودن هدف اصلی این دوره خواهد بود. با همسرتان برقابت خواهید نشست از اینکه چه کسی باید بر روابط زناشوئی تسلط داشته باشد. یادتان نرود که خشمتان را در خود نگاه ندارید ولی میتوانید آنرا با روشهای خلاقانه خالی سازید .
دی ماه : مشکلات مالیتان ممکن است زیاد مهم نباشد ولی باعث ایجاد اختلاف با همسر خواهند گشت. سعی کنید در این مورد به شریک زندیگیتان اعتماد بیشتری داشته باشید. مشکل بخصوصی از نظر سلامتی نخواهید داشت. امکان سفر بسیار مهم و در رابطه با رشته فعالیت برایتان وجود دارد .
بهمن ماه : همیشه توانسته اید به راهنمائی ها و نصایح دیگران گوش ه و آخر سر آنچه را که برای خود شما مهم است انجام دهید ولی اکنون وقتش رسیده این که در این روش تغییری دهید. در روابط احساسی دوران بسیار شادی خواهید داشت . موقعیت مالی نگران کننده نخواهد بود .
اسفند ماه : احساس میکنید که بار دیگر در یکی از خوش شانس ترین دوره ها قرار دارید. اگر بتوانید موقعیت مالیتان را با عقل تنظیم نمائید نه با قلب خواهید توانست جلو نگرانیهای بیهوده را برای همیشه بگیرید. دیدارهای مهم و مفیدی با افراد متشخص خواهید داشت .