۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۱۴ فروردین ماه

متولدين فروردين
یک دیدار در انتظار شماست، بگذارید همه چیز روال عادی خود را سپری کند. مجرد یا متاهل که باشید به هر حال برای یک فروردین ماهی نمره ی رابطه ی احساسی شما در این روزها 20 ارزیابی شده است.

متولدين ارديبهشت
اطرافيان متولد اين ماه را دو گروه متفاوت تشکيل ميدهند، آدم هايي که قدرشناس و رفيق و همراه هستند و آدم هايي که فقط به جنبه های مادی و برداشت شخصي خود اهميت ميدهند و در اصل اين گروه دارای خصوصيات يک همراه، شريک و همکار خوب نيستند و بايد تنها به همکاری موقت با آنها انديشيد. درصدی از متولدين اين ماه در زندگي زناشوئي باشانس بلندی همراهند و برخي نيز در سالهای پيری با نامرادی و شکست عاطفي روبرو ميشوند. امروز خبر سفری که به زودی برای شما به وقوع خواهد پیوست را میشونید.

متولدين خرداد
آمده است عشق هایی بر آمده از احساسات نمایان، قل و قرارهای اشک آور، نه تنها مرد متولد خردادماه را تحت تاثیر قرار نمیدهد، بلکه باعث وحشت و گریز او نیز میشود، اما انگار شما یک استثناء هستید چرا که رویدادها و رفت و آمدهای امروز میتواند دست و پای شما را درست و حسابی بند کند، البته کمی هم نگران کننده خواهد بود.

متولدين تير
خيلي از متولدين اين ماه بدليل کسالت و تکرار، بايد از شغل خود و يا حداقل در فضای آن تغييرات تازه ای پديد آورند و باصطلاح با اين کار تغيير روحيه بدهند. دختر خانمهايي که عاشق هستند بايد در عين حال منطقي نيز به مسائل نگاه کنند تا خدای نکرده به بن بست نرسند.

متولدين مرداد
میگویند اگر گونه های یک متولد مرداد به رنگ گل سرخ درآید و بدرخشد، به این خاطر است که عشق زندگی اش لحظه قبل از کنار او گذر کرده است. پنهان کاری فایده ای ندارد، اگر شما از جمله مردادی هایی هستید که دوست دارید سرخی صورتتان را پنهان کنید، بدانید که قرار است دستتان رو شود. چرا که در یک جشن خانوادگی، با کسی روبرو میشوید که به یک باره تمام خاطرات عاشقانه شما برایتان زنده خواهد شد.

متولدين شهريور
امروز، به نوعی پایتان به بیمارستان کشیده میشود که در این رهگذر، امکان دارد خود شما بستری شوید، بسیار اندک است. ضمن این که بیمار میتواند یکی از نزدیکان باشد که به زودی سلامت خود را باز خواهد یافت.

متولدين مهر
شرایط کنونی شما از نظر حرفه ای و خانوادگی به گونه ایست که برای رسیدن به تعادل با مشکل روبرو هستید. در این رهگذر، نسبت به برخی تصمیمها، روابط و دگرگونی های رفتاری خود در محیط کار و درون خانواده، در امروز و روزهای آتی نیاز به دقت و بردباری بیشتری دارد که باید به خرج دهید.

متولدين آبان
با پيش آمدن بعضي حوادث، عده ای از متولدين اين ماه دچار پشيماني شده و خود را در ايجاد اين حوادث مقصر ميدانند. در حاليکه در اصل چنين نيست و بايد اين را بپذيرند که اين مسائل در هر حال پيش ميايد. هديه ايي را از اقوام نزديکتان دريافت خواهيد کرد که بسيار خوشحالتان خواهد نمود.

متولدين آذر
چرا میخواهید خود را از نعمت بزرگ شادابی که بسیار هم گرانقدر است محروم سازید؟ منظور همان شادابی خدادایست، باور کنید تمام مردم دنیا برای رسیدن به این نشاط شبانه روز تلاش میکنند. حیف است در چنین روزی خود را از آن بی بهره بگذارید. با نشاط خود میتوانید در محیط کاری خود جو دلنشینی به وجود آورید.

متولدين دي
در رویارویی با فردی که میتواند در کنارتان قرار گیرد، هرگز قادر نخواهید بود، احساس درونی و تمایل عاطفی خود و هیجانات ناشی از آن را نادیده بگیرید. ادامه تلاش شما، سرانجام عشق را از قلبتان دور میکند. بگذارید که رها باشد. یک پیشنهاد عالی و تعیین کننده از نظر کاری به شما خواهد شد.

متولدين بهمن
توقع عزيزان و دوستان و آشنايان از متولدين اين ماه هميشه زياد است، البته چنين روحيه ای تنها بدليل امکانات و فداکاريهای متولدين اين ماه بوجود آمده است، بسياری از پدر و مادرها که فرزندی متولد اين ماه دارند خوشبخت هستند و درضمن فرزنداني هم که پداراني متولد اين ماه دارند در صف خوشبخت ها قرار دارند.

متولدين اسفند
شما تمام راه ها را بسته میبینید، در این زمان از سوی اعضای خانواده دوباره مورد لطف و بخشش قرار خواهید گرفت و این فرصت خوبیست که کلید درهای بسته را بدست بگیرید. صلاح بر اینست که چشمان خود را خوب بگشایید و از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید. برخی از لحظه ها تکرار نشدنیست.