۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۱۳ فروردین ماه

متولدين فروردين
پس از رفتارهای ناپخته ای که از شما بعید بوده، روزیست که باید به ندای منطقی و عاطفی خانواده، پاسخ مثبت دهید. در محیط کار، از خوش رفتاری و خاکی بودن شما سوءاستفاده میشود. در این راستا اتفاق ناگواری به معنای یک توطئه پنهان برای مسئل مالی در انجام کارها در حال شکل گیریست که باید بیشتر مراقب جریان های مالی خود در محیط کار باشید.

متولدين ارديبهشت
در انتخاب یک فرصت شغلی تازه، دچار تردید شدید، اما اوضاع و احوال و شرایط موجود در طالع امروز شما، از کامیابی در راه تازه حکایت میکند. ضمن بررسی پیشنهاد دریافتی قبول آن به نفع شما خواهد بود.

متولدين خرداد
ابرهای تیره در آسمان احساس و عاطفه مشترک، با اضافه شدن یک فرزند دور خواهد شد. استحکام و استواری مشخصه ممتاز روحی شما را تشکیل میدهد بدون تردید نباید از اراده و تصمیم قاطع خود آنهم بخاطر مشکلات ناخواسته، در راستای اجرای نقشه های کاری خود، دست بردارید. امروز روز تصمیم گیری شماست.

متولدين تير
چند پست مهم دست به دست میشود و شما نیز از در این دست به دست شدن تغییرات زیادی در رابطه با کار خود خواهید داشت. که این تغییرات تاثیری مثبت در روند زندگی شما خواهد داشت. شانس به زندگی شما رو کرده است. آنرا از آن خود کنید.

متولدين مرداد
عشق در ذات خود، میتواند با امنیت و آرامش روح همراه باشد و این به این معناست که در صورت نیاز به سویش دست دراز کنیم و به تبع آن، تنهایی را به دست فراموشی بسپاریم. از طرف دیگر شما متولد مرداد به طور بالقوه به جهت عکس حرکت میکنید و متاسفانه این باعث میشود که احساس دلپذیر و گرم برآمده از عشق را نزد طرف مقابل، از میان بردارد!

متولدين شهريور
اتفاقی در رابطه عاطفی شما در حال شکل گیریست و از آنجا که طرف مقابل شما از روی دوم شما آگاهی ندارد، اگر این رابطه به همین شکل ادامه یابد، پیش از شروع زندگی مشترک، از هم خواهد پاشید و یا در خود زندگی دچار مشکل اساسی خواهید شد. این روز بهتر است کمی بیشتر بر روی تقویت روحی خود کار کنید.

متولدين مهر
غرور نابود کننده را دور بریزید. باور کنید اگر از ته دل در پی یک دوست باشید آنرا خواهید یافت. اما اگر صحنه سازی را وارد زندگی امروز خود کنید، بدانید همیشه پرونده ی یافتن همراه مناسب را از دست خواهید داد.

متولدين آبان
در ارتباط با کار و به عنوان یک رییس، بی تابی ذاتی دارید. از پس مشکلات و درگیریهای اداری به خوبی میتوانید برآیید اما باید آرامش خود را حفظ کنید. این دست است که باد نمیتواند یکجا ثابت بماند اما برای روزهای شلوغ در پیش رو نیاز به صبوری دارید.

متولدين آذر
اگر ازدواج نکرده اید، امروز امکان یافتن او را خواهید داشت. فردی که مناسب درکنار شما قرار گرفتن است. افسردگی را پشت در بگذارید، به خنده ها اجازه ی ظهور دهید تا آرامش بار دیگر به شما لبخند بزند. این احساس زیبا هم اکنون کنار پنجره است تنها باید در آن را باز کنید.

متولدين دي
بدون ترس و اطمینان گام بردارید. پل ترک خورده رابطه، در حال جوش خوردن است. بار اول نیست که پول به عنوان یک وجه اصلی، زندگی شما را به بن بست رسانده است، اما تجربه نشان میدهد که با رفتار قاطع و تصمیمات شجاعانه، گره های کور زندگیتان باز میشود.

متولدين بهمن
منتظر خبرهای خوش باشید و بدانید اشکهایی که در تنهایی میریزید، نه از سطح که از اعماق رودخانه ای شفاف و پر خروش ایمان و بور شما سرچشمه گرفته است بدانید تمام ناملایمات از میان خواهد رفت و امروز سرآغاز روزهای خوشیست که در انتظار شماست.

متولدين اسفند
زیبایی ظاهری در ذات شما، نعمت دل آویز خداوند است، اما تکیه زیاد بر آن به عنوان یک مزیت اصلی، شما را از دستیابی به توافق با همسر مورد علاقه تان دور میکند. برای او تواناییها و داشته های معنوی و اخلاقی شما اهمیت به سزایی دارد.