۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۱۵ فروردین ماه

متولدين فروردين
روابط خانوادگی شما دچار بحران شده و اگر به سرعت به خود نیایید، به زودی، اعضای خانواده با وجود همه امکانات مالی که در اختیارشان هست، ممکنست شما را ترک گویند، هنوز اندکی برای تغییر اوضاع فرصت هست.

متولدين ارديبهشت
گاهی فراموش میکنید که جاه طلبی های خود را پنهان کنید. در واقع تا هنگام یکه در راس کار قرار نگرفته اید، از برنامه ها و آرزوهایتان نزد اطرافیان سخن نگویید. بدانید همه ی آنهایی که مدام دورتان میچرخند، آدمهای خوش نیتی نیستند.

متولدين خرداد
خبر خوش و تعیین کننده ای به شما میرسد و در این فاصله باید خیلی مراقب رفتار و حرفهای خود باشید چرا که خبرچین بیکار زیاد است. یک پیشنهاد ازدواج خواهید داشت اما مراقب باشید از هول حلیم توی دیگ نیافتید.

متولدين تير
با توجه به این که گاه دچار رودربایسی میشوید، پس مراقب باشید در درگیری عاطفی پیش رو، تا حدی خویشتن داری کنید! و از همان آغاز و بدون مطالعه، بحث ازدواج را به میان نیاورید. نامه ای دریافت میکنید که شرایط کنونی شما را از نظر اجتماعی، تحت تاثیر قرار میدهد.

متولدين مرداد
امکان سفر پیش آمده است، قبول کیند چه بسا فرصتی است که تمام مشکلات شما در انجام همین سفر با یک ملاقات حل شود. در بازسازی روابط عاطفی و عاشقانه این شما هستید که باید در رفتارتان تجدید نظر کنید.

متولدين شهريور
نوعی دور افتادگی فیزیکی پیش آمده است که شما این فاصله را بیشتر حس میکنید اما امروز خبر امکان یک سفر را خواهید یافت تا دیدارها تازه شود. این سفر غیر منتظره و طولانی خواهد بود. امروز روزیست که توپ در زمین شما قرار دارد. مشاهده فال ديگر»

متولدين مهر
بیشتر اوقات گفته میشود که متولدین مهر ماه، سرشار از عشق و لطافت هستند اما همیشه اینگونه نیست، با وجود ترازوی طلایی شما، شما در حال از دست دادن تعادل عاطفی خود هستید. هدف نهایی ترازو رسیدن به تعادل است. اما برای برابر شدن دوکفه آن، باید اتفاق مهمی رخ بدهد تا بجای بالا و پایین رفتن و از این شاخه به آن شاخه پریدن، امکان ایجاد تعادل عاطفی و عشقی فراهم شود.

متولدين آبان
نامه یا خبری را دریافت میکنید که به انتظار طولانی شما در ارتباط با مشکلات مالی پایان خواهد داد. داشتن آرزوهای دنیوی اگر شما را از اصلتان دور نکند، نه تنها مخرب نیست بلکه بلکه لازمه ی یک زندگی مناسب و آسوده است در این رابطه خود را سرزنش نکنید.

متولدين آذر
با پنهان شدن در نقاب معنویت اغراق گونه خود، به فرصت سوزی روی آورده اید. آیا فکر نمیکنید که دارید به شانس خود پشت پا میزنید؟ خود را از مزایای زیبای زندگی محروم نسازید.

متولدين دي
از نظر مسائل کاری و اوضاع نامرتب مالی وجودتان گرفته است. اما همچنان امیدوار هستید و این همان عصای جادویی شما خواهد بود که با گردش موافق ستارگان، در طالع شما به ودیعه گذاشته شده است.

متولدين بهمن
درگیر نوعی رقابت حرفه ای شده اید و در این رهگذر امروز برای شما روز سرنوشت سازیست. انرژی های زاینده و مثبت به سود شما وارد معرکه خواهد شد.

متولدين اسفند
احساس همدردی و اشتیاق به کمک به درمانگان در شما موج میزند. پس از بی تفاوتی به نوعی لج بازی و تلافی کردن دست بردارید. یکی از نزدیکان که به درست یا غلط از شما دلگیر است به یاری شما نیاز دارد از او این همیاری را دریغ نکنید.