۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

فال روزانه 7 مهر ماه

فال روزانه ۷ مهر ماه

فروردين
موفقيت شما در اين راه حتمي است. تنها اندكي تلاش و كوشش تو را به مقصد مي‌رساند. در اين روزها بايد هر طور شده شادي را به خانه و خانواده خود آوريد. در سفر زندگي آمد و شد كار ماست. كساني كه زنده انديشند به زيبايي‌ها به حد كفايت لبخند خواهند زد. هيچ‌گاه نگذاريد زندگي‌تان در دام تكرار گرفتار آيد.
از مخفي‌كاري دوري كنيد و شفافيت را در همه احوالات زندگي خود مدنظر داشته باشيد. افراط و تفريط در هيچ‌كاري خوب نيست. افراط در دوستي هم، حتي موجب پديدآمدن دلخوري و كدورت مي‌شود. اگر خط قرمزها را نديده بگيريد، گرفتاري‌هاي متعدد برايتان پيش خواهد آمد.

ارديبهشت
گرچه به نظر مي‌رسد كه اين كار سخت و دشوار است اما شما قدرت و توان انجام آن را داريد پس سعي كنيد تا نيروهاي خود را به يك نقطه متمركز كنيد تا موفق شويد. شهرت و ثروت در اختيار شماست مشروط به اينكه اعتماد به نفس كافي از خود نشان دهيد. در روابط اجتماعي به گونه‌اي بايد رفتار كرد كه هر روز به تعداد دوستان افزوده و از تعداد دشمنان كم شود. يك خبر بسيار عالي به دستتان مي‌رسد كه اوضاع روحي‌تان را به كل دگرگون مي‌كند. از كار و تلاش، گريزان نباشيد و سستي را شعار خود قرار ندهيد.

خرداد
شما برخورد آرام و متيني با ديگران داريد و اين بهترين ويژگي شماست. فقط بايد مراقب باشيد كه بعضي‌ها از اين موضوع سوءاستفاده نكنند. در اين صورت بايد آنها را با قاطعيت سرجاي خودشان نشاند. لطف خداوند همواره يار و ياور شماست. گرفتار زرق و برق زندگي نشويد. چون آدم بسيار عميقي هستيد. عمر روزهاي ابري زندگي به زودي به سر مي‌آيد و خورشيد سعادت شما هم درخشان خواهد شد. يك توصيه: مواظب باشيد دچار غرور نشويد. چرا كه غرور به خصوص از نوع كاذب آن شما را دچار سقوط خواهد كرد.


تير
فصلي گذشت و فصل تازه‌اي مي‌رسد، حيف است كه شما بي‌توجه به تغييرات زيباي طبيعت و زمين و آسمان، غرق غمها و اندوه خود باشيد.به فكر چيزهايي كه نداري نباش و سعي كن از آنچه كه داري نهايت استفاده را ببري. اين مهم نيست كه ديگران چه فكري مي‌كنند. در مورد پيشنهادي كه به شما مي‌شود، خوب فكر كنيد و راجع به آن با خانواده مشورت كنيد. كاري كه شروع كرده‌ايد را به پايان برسانيد. كارهاي نيمه‌كاره دور و برتان را خلوت كنيد و بعد كارهاي جديد را شروع كنيد. انشاءا... بيماري يكي از دوستانتان به زودي خوب خواهد شد. بهتر است قبل از بهبودي‌اش به عيادتش برويد.


مرداد
براي آينده بايد با واقع‌نگري و عقل و منطق برنامه‌ريزي كرد. احساسات براي گرم كردن كانون زندگي و روابط، بسيار مفيد است اما متاسفانه با آن نمي‌توان واقعيت‌هاي خشك را تغيير داد.اگر به فكر به دست آوردن گوي سبقت از ديگران هستيد تا به طرح‌ها و فكرهاي خلاقانه برسيد و آنها را عملي كنيد، عجولانه عمل نكنيد. فردي منتظر شنيدن جوابي از جانب شماست. جواب او را بدهيد و از چشم انتظاري بيرون بياوريدش. بسته‌اي از طرف يكي از دوستان قديمي به دستتان خواهد رسيد. اگر در وهله اول از ديدن آن خيلي خوشحال نشديد، عجله نكنيد... به زودي خبرهاي خوشي از آن دوست قديمي دريافت خواهيد كرد كه اثرات مثبتي در زندگي‌تان خواهد داشت.

شهريور
اينك مي‌توانيد پس از سوءتفاهمي كه ايجاد شده بود با يك پيشنهاد تازه، دوباره دوستان قديم را دور هم جمع كنيد و روابط گذشته را دوباره احيا كنيد. از بعضي از اختلافات جزيي بايد چشم‌پوشي كرد.اعتماد به‌نفس خود را تقويت كنيد. سفري پربركت پيش رو خواهيد داشت كه روحيه‌تان را تغيير مي‌دهد و شادابي و طراوت را به شما برمي‌گرداند.در مورد مسئله‌اي صبر بسياري كرده‌ايد. انشاءا... به زودي نتيجه صبر خود را خواهيد گرفت و خوشحال خواهيد شد. شما در سالهاي دور دل كسي را به درد آورديد كه همين امر باعث شده او، آن رفتار شما را فراموش نكند، اما شما را بخشيده، با او تماسي بگيريد و از دلش دربياوريد.

مهر
به زودي پاداش خوبي دريافت خواهيد كرد. تلاش‌هاي اخيرتان به زودي نتيجه مي‌دهد پس ديگر نگران نباشيد و با درس گرفتن از گذشته به فكر ساختن فردايي بهتر باشيد. در مورد تصميماتي كه در سر داريد، شك و ترديد را كنار بگذاريد و تا زمان از دست نرفته، تصميم نهايي را بگيريد. سعي كنيد به آنچه دور و برتان مي‌گذرد، هوشمندانه‌تر نگاه كنيد و از تقدير و سرنوشت درس بگيريد. هميشه هم خوش‌بيني، خوب نيست. هر چيزي اگر از حد اعتدالش خارج شود، نتيجه عكس خواهد داشت. خوش‌بيني تا جايي مي‌تواند به آسان شدن كارهاي شما كمك كند كه موجب ناديده گرفته شدن واقعيت‌هاي مسلم اطرافتان نگردد!

آبان
بايد از ولخرجي‌هاي زائد، جدا خودداري كنيد. مشكلات براي شما تعجب‌آور و كنجكاوكننده شده است. در حل مشكلات بر سر دوراهي مانده‌ايد. بايد تصميم مهمي بگيريد كه اخذ آن فقط با مشورت از طريق افراد مورد اطمينان و نزديكتان ميسر مي‌شود. از پراكنده كاري جدا خودداري كنيد و يادتان باشد كه اگر با يك دست، بيش از يك هندوانه برداريد احتمال افتادن و شكستن يكي از هندوانه‌ها زياد است!براي عشق، حرمت قائل شويد و در ابراز آن دست و دلبازي بيشتري به خرج بدهيد، به زودي خبرهاي خوشي كه مدت‌ها منتظر شنيدنش بوديد، را خواهيد شنيد و خوشحال خواهيد شد.

آذر
از حمايت و پشتيباني اطرافيانتان ناراحت نشويد. كسي قصد دخالت در زندگي شما را ندارد و اگر حرفي زده مي‌شود و طرفداري يا موضع‌گيري خاصي اعمال مي‌شود، همه براي اين است كه اطرافيانتان شما را دوست دارند و برايشان مهم هستيد. قدر آنها را بدانيد و با فكر و خيال بيهوده، زندگي را به كام خود آنها تلخ نسازيد.يك مهماني در پيش خواهيد داشت. خودتان را آماده كنيد كه به زودي هيجان زده خواهيد شد و حرف‌ها و اتفاقات جالب و هيجان‌انگيزي را تجربه خواهيد كرد.از قديم‌ گفته‌اند: «بخشش از بزرگان است». لطفا دست رد به سينه كسي كه پس از مدت‌ها براي عذرخواهي نزدتان آمده، نزنيد!

دي
هميشه در زندگي و كارها بايد به دنبال بهترين راه حل بود. به جاي انديشيدن به آسان‌ترين راه‌حل‌ها كه عمدتا گمراه‌كننده هستند بايد به راه‌حلي انديشيد كه به رغم سختي‌هايش شما را به مقصد برساند.دلتنگي‌هاي خود را كنار بگذاريد و به جاي نشستن و غصه‌خوردن، به روزها و خاطرات شيرين زندگي فكر كنيد. شما بايد باور داشته باشيد كه :«اين نيز بگذرد» يك پيشنهاد بسيار ايده‌آل براي كار يا معامله‌اي به شما مي‌‌شود. با مشورت ديگران و سبك و سنگين‌كردن شرايط و البته توكل به خداوند، پيشنهاد را جدي‌تر بگيريد.يكي از بستگان نزديكتان به زودي از سفر بازخواهد گشت و شما را از چشم انتظاري، درخواهد آورد.

بهمن
كسي هست كه مي‌كوشد تا سوءنيت خود را نسبت به شما پنهان كند تا در موقع مناسب بتواند از آن استفاده كند. در برابر اين جور افراد، از خودتان عصبانيت و رفتار عجولانه به خرج ندهيد.كمي صبر، توكل به خداوند و در نهايت يك اشاره غيرمستقيم به شخص مورد نظر، موثرتر خواهد بود.يكنواختي در محيط اطرافتان باعث كسالت شما شده است. سعي كنيد تغييراتي در پيرامونتان به وجود بياوريد تا روحيه‌تان هم تغيير كند. خوشحال باشيد كه به زودي پول مرده‌تان زنده مي‌شود و با خيال راحت مي‌توانيد نقشه‌هايي كه براي خرج كردن آن كشيده بوديد، را عملي كنيد.

اسفند
شانس مثل هميشه با شما يار خواهد بود تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه از موقعيت‌‌ها نهايت استفاده را ببريد و قدر لحظه‌ها را بدانيد.شما بايد در اجتماع بدرخشيد. فراموش نكنيد اگر گرفته و تودار باشيد از همه‌چيز عقب خواهيد ماند. روزهايي كه پيش رو داريد، فرصت بسيار خوبي براي صميمي‌شدن با دوستان و همكاران جديد شماست. اگر مجرد هستيد، اكنون زمان مساعدي براي انتخاب همسر دلخواهتان رسيده است. به پيشنهادهايي كه در مدت اخير داشتيد، بيشتر و جدي‌تر نگاه كنيد و روزهاي آتي، فرصت مناسبي براي سفر است. نقشه‌هايتان را اجرا كنيد و با اميدواري و ديد مثبت در مورد عملي شدن آنها بينديشيد.