۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

فال روزانه 31 شهریور ماه

فال روزانه ۳۱ شهریور ماه

متولدین فروردین:سخت است که امروز گام استواری در محل کار بردارید و سپس آن راه را ادامه دهید. در عوض ممکن است اول کارهای زیادی انجام دهیدولی در آن زمان بدون اینکه پیشرفتی حاصل کنید درجا می زنید. اگر این چرخه متناوب در تمام روزادامه داشت ریتم خودش را بدست خواهد آورد. به جای تلاش برای تغییر این روند فقط زمانی را که دارید برای تفکر درباره تلاش های پی در پی هدر می دهید کاهش دهید.

متولدین اردیبهشت:امروز اگر دوستان یا همكارانتان خواستند بهتان كمك كنند حواس خود را جمع كنید، چراكه شاید درحدی كه شما فكر می كنید قابل اعتماد نباشند. البته این سخن بدین معنی نیست كه آنها قصد منحرف كردن شما را دارند، بلكه به خاطر اینكه می خواهند حسن نیت خود را بهتان نشان دهند، قول هایی می دهند كه نمی توانند بهشان عمل كنند. اگر از روی لطف و محبت بهتان پیشنهاد حمایت و پشتیبانی داده شد قبول كنید، ولی توقع خود را زیاد بالا نبرید وگرنه ناامید خواهید شد.

متولدین خرداد:امروز دوستانتان خیلی به شما توجه خواهند كرد، بنابراین قبل از اینكه ازآنها درخواست كمك كنید خوب فكرهایتان را بكنید. شما دوست ندارید خودتان را در موقعیت های حساس قرار دهید، ولی اگر موجب شود با فری كه دوستش داری دهمكاری كنید برایتان مفید خواهد بود. باوجود اینكه این كار در نهایت شما را به آرامش می رساند، ولی الان می توانید با اطمینان خاطر و بدون فكر كردن به نتیجه كار به نصیحت خوب دوست و یا نامزدتان اطمینان كنید.

متولدین تیر :شما فكر می كنید كه می دانید چه چیزی برای افراد دیگر بهترین است و البته شاید واقعاً اینگونه باشد. شما می توانید مثل كوه های جبل الطارق پشت كسانی كه شرایط سختی را می گذارنند بایستید. اما این قدرت شما مشكلات خاص خودش را نیز دارد، چرا كه راهی آسان به اطرافیان تان یاد می دهید كه هر موقع به مشكلی برخوردند فقط روی حمایت شما حساب كنند. ولی تا موقعی كه خودتان توی مخمصه نیفتاده اید پشتیبانی كردن از دیگران اشكالی ندارد.

متولدین مرداد :امروز برای شما روز پركار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همكارانتان به شما كمك نكنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید كه اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینكه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت كنید، به آنچه كه در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شكل تازه ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست كه شما نیاز دارید كه به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلكه به معنی این است كه شما باید به خاطر نعمت هایی كه دارید شكرگزار باشید.

متولدین شهریور:با حسن نیتتان می توانید به راحتی خطاها و لغزشهای اجتماعی تان را بپوشانید. بخشی از مشكلات شما دلیلش فقط این است كه صبرتان كم شده و نمی توانید با شكیبایی به حرفهای دیگران هم گوش دهید. حتی اگر صبور هم باشید باز هم به عكس العمل بعدی خود فكر می كنید كه این كار اصلا لازم نیست. پس حتی اگر درحال تفریح كردن هم هستید آرام تر رفتار كرده و به فكر خودتان باشید.

متولدین مهر :الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه تان جلوتر بیندازد.

متولدین آبان :امروز شما با حس استقلال طلبی و آزادی خود منبع الگوی دوستانتان شده اید، این حالت وقتی كه شما تمام تصمیمات خود را با ایده های عالی و حقایق فیلسوفانه هدایت می كنید، اتفاق می افتد. ولی آنطوری كه دیگران فكر می كنند شما نمی توانید بین عقل و احساس خود تعادل ایجاد كنید. از درمیان گذاشتن مشكلات خود با دوستانتان هراس نداشته باشید، اگر این كار بكنید در نظر آنها مهربان تر و دوست داشتنی تر از قبل به نظر می رسید.

متولدین آذر :شما امروز فواید داشتن دوستانی كه شما و شغلتان را حمایت می كنند را درك خواهید كرد. امروز وقتی یكی از همكاران بدون هیچ چشم داشتی كار خودش را رها می كند تا به شما كمك كند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینكه تظاهر كنید خودتان می توانید همه كارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب كمك او را قبول كنید.

متولدین دی :شما امروز با احساس خوبی نسبت به خود از خواب بیدار می شوید. شاید دلیل این حس خوب این باشد كه دیشب خواب خوب و راحتی داشته اید. اما دلیل ان هرچه كه باشد شما امروز احساس می كنید كه رویداد خیلی خاصی برایتان اتفاق می افتد. هرچقدر كه بیشتر در این رویا سیر می كنید، بهتر می توانید فرصتها را تشخیص دهید.

متولدین بهمن: شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ كنید، چراكه فكر می كنید به آخر خط رسیده اید. شما فكر می كنید كه به اندازه كافی صبر كرده اید. كاملاً واضح و مبرهن است كه شما می دانید برای اینكه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه كارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد كرده اند. حتی اگر می خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است كه چند روز دیگر هم صبر كنید.

متولدین اسفند:شاید شما متوجه نشده باشید كه دور و برتان چه اتفاقی افتاده است، چرا كه به دلیل فشارهای كاری در وادی دیگری سیر می كنید. تصور اینكه كائنات برای شما حامل پیام هایی هستند شاید فكر احمقانه ای به نظر برسد، اما حتی اگر كاملاً آن را باور ندارید باز هم بهش فكر كنید. هم اكنون بهتر است به جایی اینكه خود را به نتیجه ای خاص محدود كنید تمان امكانات و راه ها را بررسی كنید.

فال روزانه ۳۱ شهریور ماه