۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

فال روزانه 29 شهریور ماه

فال روزانه ۲۹ شهریور ماه

متولدین فروردین:
امروز مسئولیت‌های مالی تان می‌توانند در مسیر یک رابطه خوب قرار بگیرند.شاید شما مجبور باشید که کسی باشید که مقتدرانه مسئولیتی را پایان می‌دهید. سخت است که فعالیت‌هایتان را محدود کنید؛ شاید نگران وضعیت مالی خود باشید با این حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه ای نیست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خیال بگذرانید در غیر این صورت فردا بارانی از کسری پول بر سرتان می‌ریزد.

متولدین اردیبهشت:
شما امروز نسبت به وضع مالی خود و یا دست كم نسبت به امكاناتی كه دارید خیلی خوش بین هستید. حالا انرژی زیادی در خود حس می‌كنید كه شما را قادر می‌سازد بیشتر از همیشه كار كنید. اما این انرژی زیاد می‌تواند خشم و عصبانیت شما را نیز آشكار كند، پس راهی پیدا كنید كه بدان وسیله احساسات غیر منتظره‌تان را خاموش كنید، وگرنه درگیر مسائل می‌شوید كه اصلا به نفعتان نیستند.

متولدین خرداد:
امروز شما می‌توانید بیش از اندازه قوی باشید تا جایی كه كاملاً بر جاه طلبی و آرزوهای خود اصرار می‌كنید. اما شاید شما تا موقعی كه سرتان به سنگ نخورد متوجه نشوید كه رویاها و آروزهای شما به كارهای افراد دیگر هم بستگی دارد!! سعی نكنید با قدرتمند كردن آنها بر این موانع غلبه كنید. در عوض به چیزهایی كه باید بیاموزید فكر كنید و بعد ببینید كه موانع چگونه از سر راهتان كنار می‌روند.

متولدین تیر :
حتی اگر در زندگی تان مشكلی به وجود آمده باشد، شما همیشه می‌توانید به مطالعات معنوی خود اتكا كنید. ولی متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافیزیك غرق شده‌اید كه می‌كوشید شرایط سخت را به موقعیتی خیلی عالی تبدیل كنید. شاید این كار بعضی وقت‌ها خوب باشد، ولی اكنون بهتر است به جای سیر كردن در آسمان‌ها كمی ‌واقع بین تر باشید.

متولدین مرداد :
انرژی بین شما و دیگران در محل كار كم كم بیشتر می‌شود و خیلی عالی به نظر می‌رسد، البته چند روزی طول می‌كشد تا به اوج خودش برسد. هر همكاری و عمل متقابلی را به یك فرصت تبدیل كنید، اما فراموش نكنید كه باید آگاه و روشمند باشید تا بتوانید به نحو مطلوبی از پس مشكلات جدید بر بیایید.

متولدین شهریور:
شما با حس‌هایی كه تا بحال برایتان پوشیده بود آشنا می‌شوید و یا بخشی از وجودتان را كه به فراموشی سپرده بودید دوباره آشكار می‌شود. اگر نتوانید در مورد این حس‌های جدید خود با كسی صحبت كنید اصلاً اهمیتی ندارد. الان چیزی كه مهم است میل و علاقه تان برای رفتن به سفری دور و دراز به تنهایی و فقط مخصوص به خودتان است

متولدین مهر :
امروز كنترل كردن دخل و خرجتان تقریبا غیر ممكن شده است. برای اینكه امروز فقط می‌خواهید خوش بگذرانید و چیزهایی بخرید كه حسابی از خریدنشان لذت ببرید. فكر كردن به راه های لذت بردن و شاد بودن كار خوبی است، اما افراط كردن لزوماً باعث رضایت خاطر نمی‌شود. هرچقدر كه انتخاب‌هایتان پیچیده تر شدند، اگر به چیزهای ساده بیشتر از هر چیز دیگری توجه كنید شادتر خواهید شد.

متولدین آبان :
باوجود اینکه امروز سعی می‌کنید بر اعصاب خود مسلط باشید، ولی وقتی بفهمید کسی که خیلی دوستش دارید احساسات شما را اشتباهی متوجه شده است، نمی‌توانید خونسردی خود را حفظ کنید. نیاز شما برای استقلال و داشتن آزادی بدین معنی نیست که دوست ندارید کسی هم راهیتان کند و یا از صمیمی ‌شدن خوشتان نمی‌آید، ولی با این حال هنوز هم می‌توانید شریک زندگی تان را بترسانید. تمام تلاشتان را بکنید که بین روابط و استقلال طلبی‌تان تعادل ایجاد کنید تا بدین وسیله نگرش‌های منفی که به خاطر ترس از تنها شدن افزایش می‌یابد را از بین ببرید.

متولدین آذر :
امروز یك نفر در محل كارتان از شما بدش می‌آید، اما شما اصلاً نمی‌دانیدكه چه كار بدی انجام داده‌اید! در حقیقت امكان دارد شما خوب رفتار كرده باشید، ولی دیگران علاقه‌ای به كارهای شما نداشته‌اند. باوجود اینكه شما همیشه از شرایط و موقعیتها برای پیشرفت كردن بهره گرفته‌اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید این مشكلات تمام شود!

متولدین دی :
گاهی اوقات وقتی كه شما در كاری موفق می‌شوید برایتان سخت است كه خودتان را كنترل كرده و احساساتتان را ابراز نكنید، با وجود این زمانی كه شما از نظر احساسی ضربه می‌خورید توانایی انجام این كار را دارید. به یاد داشته باشید حالا كه احساسات شما شكننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمی‌توانند به این شكلی كه در حال حاضر هستند مدت زیادی دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفی قضاوت نكنید؛ شما خودتان می‌دانید كه چه موقع احساسات خود را ابراز كنید.

متولدین بهمن:
باوجود اینكه شما امروز در نظر دیگران فردی خونسرد و آرام به نظر می‌آیید، رویاها و خیالات شما هرلحظه شدیدتر می‌شوند. شما انقدر به زندگی معنوی خود خو گرفته اید كه حتی از تعاملات اجتماعی با افراد دیگر نیز كناره گیری می‌كنید و دلیلتان هم این است كه فكر می‌كنید نسبت به آن چه واقعاً حس می‌كنید ساكت تر و آرام تر هستید. ولی فراموش نكنید كه شما می‌توانید در حالی كه از دنیای غنی و پربار رویاهای شخصی خود لذت می‌برید، به راحتی با افراد دیگر هم ارتباط برقرار كنید.

متولدین اسفند:
امروز افراد دیگر قادر نیستند آنچه را كه شما می‌بینید ببینند، بنابراین ممكن است خیلی زود از شما تبعیت كنند. باوجود اینكه این موضوع برای شما اهمیت چندانی ندارد، ولی آنها وقتی كه بعدها فهمیدند شما دقیقاً راه درست را می‌رفتید از شما تقدیر خواهند كرد. لزومی ‌ندارد كه همه چیز را تجزیه و تحلیل كنید، بهترین كار این است كه نگرش‌ها ساده تری داشته باشید.


فال روزانه ۲۹ شهریور ماه