۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

فال روزانه 2 مهر ماه

فال روزانه ۲ مهر ماه

متولدین فروردین : اگر یکی از نزدیکترین دوستان یا همسرتان از شما تقاضایی داشت که بیش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتی خواهید کرد. شما بیشتر از همیشه مایلید که راجع به افکار تان صحبت کنید با این حال آسان نیست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانید. به یاد داشته باشید امروز تعادل ماهرانه‌ای بین احترام به نیازهای خود و دیگران وجوددارد آن را خراب نکنید!
متولدین اردیبهشت : امروز احتمال موفقیت برای شما بیشتر شده است، چراکه به هیچ درخواستی جواب منفی نمی‌دهید. شما قادر هستید بدون توجه به موانعی که پیش رویتان قرار دارند، همچنان اهداف خود را داشته باشید. دیگران این روزها از سرسختی شما شگفت زده شده‌اند، اما اجازه ندهید عکس العمل‌های آنها شما را از اهدافتان دور کند. توجه خود را روی مقصدتان متمرکز کنید و با ثبات قدم در همین مسیر گام بردارید.
متولدین خرداد : هم اکنون شما می‌دانید که چه می‌خواهید و تا موقعی که کارهایتان شما را به اهدافتان برسانند از خدا می‌خواهید بهتان صبر و شکیبایی بدهد. اما اگر ببینید در بخشی از کارتان با شکست مواجه شده‌اید این عقب گرد باعث ناامیدی‌تان می‌شود. شما باید نصیحت‌های سازنده را گوش کنید. اگر شما بدانید در اینجور مواقع برای پیشرفتتان چه کاری باید انجام دهید می‌توانید بر ناامیدی غلبه کرده و دوباره تلاش کنید.
متولدین تیر : امروز همکاران شما ظاهراً خیلی جدی شده‌اند و شما نمی‌توانید با نظریات آنها موافقت کنید. حتی اگر آنها مصلحت شما را بدانند شما نمی‌توانید از خوش بینی خود دست بردارید. فقط فراموش نکنید که باید هم انسان مفیدی باشید و هم مثبت اندیش و در عین حال در شرح دادن موقعیت و جایگاه خود زیاد مبالغه نکنید.
متولدین مرداد : امروز قبول کردن انتقادها کار راحتی است، چرا که با رفتاری درست و از روی مهربانی ابراز می‌شوند. اگر دیگران نظرات سازنده خور را ابراز می‌کنند؛ فقط می‌خواهند به شما بگویند برای موفق شدن چه کارهایی باید انجام دهید و قصدشان این نیست که به اشتباهات شما اشاره کرده و آنها را به رختان بکشند. پس به حرف‌های کسانی که دوستتان دارند گوش بدهید، چرا که فرصت نابی بهتان رو کرده که می‌توانید با شنیدن واقعیت زندگی خود را بهتر کنید.
متولدین شهریور : اگرچه امروز رویاهای شما کاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید از آنها دست بکشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فکر می‌کنید که رویاهایتان کاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی که دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت که با طرفداران خود صحبت می‌کنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.
متولدین مهر : شما امروز کارهای زیادی دارید که نیاز به دقت و توجه کافی دارند، اما باید تا آخر روز نکات مبهم را برای خودتان روشن کنید، وگرنه خیلی دیر می‌شود. متاسفانه سیاره عطارد در حال بازگشت است و بنابراین بسیار احتمال دارد که فریب افکار زشت و کارهای پست جهان مادی را بخورید، پس اصلا فکر امتحان کردن راه‌های میان بر را به ذهنتان راه ندهید. در عوض روشی منظم و قانونمند را برای خود برگزینید؛ به جای اینکه برگردید و کارهایی را که قبلاً انجام داده بودید را دوباره شروع کرده و به اتمام برسانید، بهتر است که آنها را نیمه کاره رها کنید.
متولدین آبان : شما می‌خواهید در برنامه‌های همیشگی و روزانه تان مثل رژیم غذایی، تمرینات ورزشی و خواب ثبات و پایداری بیشتری داشته باشید. اما این روزها با اینکه بیشتر از گذشته به خودتان سخت گرفته‌اید باز هم خیلی به مشکل برخورده‌اید. اگر به جای سخت گیری و چسبیدن به واقعیت کمی ‌راحت تر و خونسرد باشید مطمئناً اوضاع بهتر خواهد شد. یادتان باشد فردا هم روز خداست.
متولدین آذر : شما احساس می‌کنید که رشد و پیشرفت یکنواخت برایتان مانع ایجاد می‌کند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریعتر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اکنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال که بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌کنید، حمایتی که بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت کنید.
متولدین دی : مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات و پایداری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز شما خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی تان داشته‌اید شکرگزار باشید.
متولدین بهمن : وسعت و دامنه فهم و دانش شما بیشتر شده است. به خاطر اینکه ظاهراً قادر هستید فراتر از هدف خود را هم ببینید، دیگران به منظور بهره گرفتن از نصیحت‌هایتان پیش شما می‌آیند. حواستان جمع باشد؛ شما برسر دوراهی قرار می‌گیرید و به محض اینکه یکی از آنها را برگزینید، کسانی که از مسیر اول سودی عایدشان می‌شود برایتان مشکل درست می‌کنند. تا جایی که امکان دارد هیچ کدام را انتخاب نکنید و میانه رو باشید تا موقعی که راه سومی ‌هم نمودار شود
متولدین اسفند : اگر شما تازگی‌ها فکرتان را در مورد حساسیت‌های بیش از حد در محل کار تغییر داده‌اید، ولی اشتباه نکرده و فکر نکنید که جواب نهایی را پیدا کرده‌اید. عطارد در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی مسیرش را تغییر داده است و این می‌تواند زمینه ساز مشکلات دیگری باشد. به جای اینکه تظاهر کنید می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، به دیگران اطلاع بدهید که هنوز درحال توسعه دادن برنامه‌های خود هستید.

فال روزانه ۲ مهر ماه