۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

فال روزانه 27 شهریور ماه

فال روزانه ۲۷ شهریور ماه

متولدین فروردین : راه دستیابی شما به مشاغل عادی الهام بخش است به نظر می آیید که انگار یک عصای جادویی را روی مدارک اداری تکان می دهید تا ناپدید شود. اما خیلی از خود راضی نباشید . شما یک جزء کوچک ولی خیلی مهم را در شتابتان نادیده گرفته اید.

متولدین اردیبهشت :گرچه شما سهم خود را در کار دارید اما برای تان خیلی سخت است که کارتان سروقت انجام دهید. امروز اگر آنهایی که درگیر کار هستند بخوانند به موسیقی گوش دهند داستان پردازی کنند در موقعیت مناسب تری از کار هستید در غیر این صورت مجبورید که از قوه تخیل تان کمک بگیرید. نوشتن یک راهنمای فنی یا انجام دادن یک کار تکراری خسته کننده خیلی سخت ودشوار است. اما اگر بدرستی ذهن تان را متمرکز کنید شما میتوانید هرکاری را که لازم است را انجام دهید.

متولدین خرداد : شما دلتان نمیخواهد كه در خانه بمانید، ولی امكان اینكه تمام روز بیرون از خانه بمانید وجود ندارد، چرا كه اكنون كارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید. شما اكنون در دورهای از زندگی خود هستید كه حرفهای شما میتوانند تعیین كننده شكست و یا موفقیتتان باشند، پس به خاطركارهایی كه باید انجام بدهید شكایت نكنید و غر نزنید! در عوض تا جایی كه میتوانید با نگرش و دید مثبت كارهای خود را در داخل خانه انجام دهید و بعد به سر كار بروید.

متولدین تیر : امروز جدا كردن رشتههای متنوع واقعیت از یكدیگر تقریباً غیر ممكن است، برای اینكه آنها در بخش كاملاً پیچیدهای به هم گره خوردهاند. شاید شما قادر باشید یك یا دو رشته اصلی را ببینید، اما همین كه آنها را بكشید رشتههای دیگر به همه پیچیده میشوند. به جای تجزیه و تحلیل كردن كارهایی كه میخواهید بعداً انجام دهید، فقط از غریزه و حس ششم خود پیروی كنید. گوش كردن به صدای درونتان خیلی بیشتر از افكار منطقی بهتان كمك میكند.

متولدین مرداد : امروز زمانی كه ایدههای خود را برای دیگران آشكار میكنید، نظرات عالی شما در مورد عشق در بوته آزمایش قرار میگیرد. شما میدانید كه افكارتان با روش معمول و مرسوم نگاه گردن به اشیاء، با یكدیگر هماهنگ و سازگار نمیشوند. از متفاوت بودن نترسید، حتی شاید از این كار لذت هم ببرید. فقط آنقدر انعطاف ناپذیر نباشید كه دیگران ازتان دوری كنند، چراكه شما معمولاً آدم سرسخت و لجوجی هستید.

متولدین شهریور : امروز تمایل شما به لذت بردن از رویا پردازی تجربیات جادویی و به یاد ماندنیای را برایتان به یادگار گذاشته است، اما وقتی كه روی اهداف خود تمركز میكنید اصرار و پافشاری تان برای رویا پردازی بیشتر میشود. اما امروز این اصرار به خاطر خوشی و شادیهای مهار ناشدنی است. شما احساس میكنید افراد زیادی كنترلتان میكنند و شما باید كارهایی انجام دهید كه موافق میل آنها باشد. بنابراین خودتان را از سخت گیریهای خود آزاد كنید.

متولدین مهر : امروز توجه كردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، كه البته كاری غیر معمول و خارج از كارهای روزانه تان نیست. البته فعالیتهای روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراكه شما دنبال راههای جدیدی هستید كه خستگی ناشی از یكنواختی را از تنتان بیرون كنید. از تغییر دادن زندگ خود نترسید، چراكه احساس شادابی كه بعد از آن حاصل میكنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

متولدین آبان :شما امروز دوست دارید در خانه و كنار اعضای خانواره بمانید، ولی خیلی علاقه ندارید همان كارهای قدیمی و تكراری را انجام دهید. شما دوست دارید فعالیتهای تازه پیدا كرده و در آنها سهیم شوید و یا شاید هم دوست دارید یك پروژه خیلی مهم را قبول كنید. ولی خیلی سریع تصمیم گیری نكنید، برای اینكه تصمیماتی كه از روی هوسهای آنی گرفته شوند دوام نخواهند داشت؛ امروز فقط از بودن با كسانی كه دوستشان دارید لذت ببرید.

متولدین آذر : امروز ممکن است یک نفر با رفتارهای غیر قابل پیش بینیاش شگفت زده تان کند، اما برای شما بیشتر مهم است که بتوانید در هر قدمی که به جلو برمیدارید این رفتار را قبول کنید. استقامت و مقاوت شما تحلیل رفته است، اما در نهایت ترس و هراستان از تغییر کردن بیشتر از هر تغییری بهتان آسیب میزند. با وجوداینکه در عدم استقامت و پایداری زیاده روی کردهاید، ولی کمی صبر و انعطاف پذیری زندگیتان را آرام تر خواهد کرد.

متولدین دی : امروز شیرینی و حلاوت احساساتتان، حال چه دوستی جدیدی را تجربه كرده باشید چه نكرده باشید، شما را مست و سرخوش میكند! شما میتوانید دوباره عاشق فردی آشنا بشوید و یا اینكه با فردی غریبه طرح دوستی بریزید. دوستی شما از هر نوعی كه باشد فرقی نمیكند، تا موقعی كه اجازه ندهید ترس و تردید به عشقتان راه پیدا كنید این شور و هیجان شما به دیگران هم منتقل میشود.

متولدین بهمن : شما از یك طرف میدانید كه باید مسئولیت پذیر باشید و كارهای عاقلانه انجام بدهید، اما از طرف طرف امروز تنتان میخارد برای هیجان و خطر كردن!! باوجود اینكه هم اكنون هیچ خطری شما را تهدید نمیكند، ولی لازم است كه قبل از اینكه كاری بكنید كه باعث پشیمانی تان شود جوانب و جزئیات هر كاری را خوب بررسی كنید.

متولدین اسفند :امروز به خصوص اگر نگران مسئال مالی باشید، ممكن است یك دفعه حالت عصبانیت و ناراحتی مختصری بهتان دست بدهد. خوشبختانه این ناراحتی جدی نیست، برای اینكه بهرام با ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما روبرو میشود و قبل از اینكه اتفاق بدی بیفتد شما راه حل رضایت بخشی برای مشكلات مالی و عشقی خود پیدا
خواهید كرد.


فال روزانه ۲۷ شهریور ماه