۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۱۵ خرداد ماه

فال روزانه 15 خرداد ماه

متولدین فروردین:سعی کنید روی حرف خودتان پافشاری نکنید زیرا کمی یکدنده و لجباز هستید و خود نیز به این موضوع اذعان دارید. اگر سعی کنید دست از این لجبازی بردارید و به حرف دیگران نیز گوش دهید به زودی مشکلات شما حل خواهد شد.
متولدین اردیبهشت:از انتقاد و سرزنش دست بکشید و فضای خانوادگی و حرفه‌ای خود را به فضایی دوستانه مبدل سازید. برای هماهنگی سلامت جسم و روح تلاش کنید. بدانید که زندگی وسعت‌پذیر است و یک لحظه‌اش را نباید تباه کرد تا آنکه به هدف‌ها دست یابید.
متولدین خرداد:به فردی که جز صداقت و خوبی چیزی نداشته باشد باید اعتماد کرد زیرا که اعتماد، اعتماد را به همراه خواهد داشت و در یک رابطه متقابل قدرت و استحکام میگیرد و در طوفان حوادث نیرومندتر میشود.

متولدین تیر :اگر جزو مجردین هستید، عشق بطور غیرمنتظره ای وارد زندگیتان گشته و بهمین سرعت نیز بار دیگر تنهایتان خواهد گذاشت. موقعیت مالیتان نیز با شروع یک منبع جدید درآمد، اگر چه جزئی میتواند بشما اجازه نفس کشیدن را بدهد .
متولدین مرداد : امروز نگرانیتان در رابطه با عشق و ازدواج بیشتر از گذشته خواهد شد. در قبول پیشنهادهای شراکتی دقت بیشتری بکار گیرید ، گاهی طمع انسان را به تباهی می کشاند قبل از فکر کردن به موفقیت های هر کار به شکست و تحمل شکست فکر کن
متولدین شهریور:درست است که همه منتظر تصمیم تو هستند و با بی صبری می خواهند ببینند تو دست به چه کاری می زنی. با این حال هنوز باید صبر کرد تا بتوان با درایت و هوشیاری لازم تصمیم گرفت. عجله نکن.
متولدین مهر :امروز خبر بهبودی و سلامت برای بیمار شما یا یکی از اطرافیان شما و مسافرت و مشاجره ، مسائل عشقی و عاطفی، مشارکت و شانس یا اقبال ، پول و نامه احتمالا از راه دور و مسائل خانوادگی در طالع شما دیده میشود.
متولدین آبان :آزاد گذاشتن خود برای احساس کردن قدرت عشق می‌تواند برای شما نگران کننده باشد، برای اینکه شما دوست ندارید کنترل خود را از دست بدهید. احساسات شما می‌توانند بیش از اندازه شدت پیدا کنند. حتی اگر شما اعتقاد دارید که تحت سلایق فرد دیگری کار می‌کنید، با او بحث نکنید. قبل از هر چیز خونسردی خود را حفظ کنید.
متولدین آذر :درارتباط با دیگران صداقت بیشتری دارید. آماده هستید تا افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید مهربانی هم در کنارش باشد. شما می دانید که افراد زیادی هستند که احساساتی بودن خود را نشان نمی دهند اما شما هم می دانید که این کار آنها تنها برای این است که ضربه روحی نخورند.
متولدین دی : به پیشروی ادامه دهید و پذیرای تغییر و تحولات آینده باشید .پس هر آنچه را در دل دارید به زبان آورید و از ادا و اصول در برابر خانواده جدا" خودداری کنید. تغییر و تحولی ناگهانی در شما ایجاد خواهد شد که لازم است در آن صورت با دقت به ندای دلتان گوش فرا دهید .
متولدین بهمن: خیلی ها در شرایط موجود در صدد نقل و انتقالاتی بر آمده اند، اینروزها هرگونه اقدامی در این زمینه باید با احتیاط و حساب شده انجام گیرد و باصطلاح به عوارض و عواقب آن نظر انداخته شود.
متولدین اسفند:اطرافیان متولد این ماه را دو گروه متفاوت تشکیل میدهند، آدم هایی که قدرشناس و رفیق و همراه هستند و آدم هایی که فقط به جنبه های مادی و برداشت شخصی خود اهمیت میدهند و در اصل این گروه دارای خصوصیات یک همراه، شریک و همکار خوب نیستند و باید تنها به همکاری موقت با آنها اندیشید

فال روزانه 15 خرداد ماه