۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۱۹ اردیبهشت ماه

فال روزانه 19 اردیبهشت ماه

متولدین فروردین:دوستان و آشنایان تان تمایل به کمک دارند سعی کنید برای قبول آن دست از لجبازی بردارید بعداً هم می توانید این کمک آنها را جبران کنید.متولدین اردیبهشت:یک مسئله کوچک در زندگی زناشوئی بعضی متولدین این ماه سبب میشود ناگهان دامنه اختلاف و در گیری وسعت گرفته و کارشان را به بن بست هایی بکشد در حالیکه در اصل همه این مسائل براحتی قابل حل و رجوع است و پیوندهای محکم و استوار اکثر متولدین این ماه نباید با چنین رویدادهائی دچار خدشه شود.

متولدین خرداد:با هر چه برخورد میکنید، پیش خود بگویید میتوانم انجام دهم. امروز یک دیدگاه مناسب نسبت به چیزهایی که شما را برانگیخته میکنند، خواهید داشت و احساس میکنید نیاز به تغییر در زندگی دارید. امروز روزیست که شما میتوانید همه را خوشحال کنید.

متولدین تیر :مراقب سلامتی خود باش تن تو شریف ترین و مهم ترین امانتی است که به دست تو سپرده شده است هرگز نباید اجازه داد که بیماری یا میکروب های مضر و خطرناک وارد این حیطه شود. ورزش را فراموش نکن.

متولدین مرداد : بايد با دور انديشي تصميم بگيرید و به عواقب و عوارض آن فکر کنید. گروهي در کار خود دچار نوعي بلاتکليفي شده اند يعني هم پيشنهاد جالبي برايشان رسيده و هم در آن امتيازاتي دارند بهر حال بايد سريعا" تصميم گیری نمایید و مطمئنا قبول این پیشنهاد به نفع شما خواهد بود.

متولدین شهریور: اصولا متولدین این ماه آدمهای بسیار خوش قلب و فداکاری هستند ولی گاه بدلیل بعضی لجبازیها خود را به دردسر می اندازند. در زمینه کاری و مشکلات محیط کار، باید با سیاست عمل کرد. باید هماهنگی ایجاد کرد. در زمینه بعضی اختلاف نظرها و یا زمزمه جدایی ها در میان برخی از متاهلین باید توصیه نمود عاقل باشید و محتاط .

متولدین مهر :به آندسته از خانمها که رازی در دل دارند توصیه میشود در بازگویی آن به شخص مورد اطمینان خود نیز بااندیشه و احتیاط عمل کنند. به متاهلین بویژه آقایان توصیه میشود اینروزها با یک شاخه گل، یک هدیه کوچک، حتی یک کارت زیبا سبب شوند فضای خانوداگی شان رنگ و روح تازه ای بگیرد . متولدین مرداد : مشکلات مالیتان ممکن است زیاد مهم نباشد ولی باعث ایجاد اختلاف با همسر خواهند گشت. سعی کنید در این مورد به شریک زندیگیتان اعتماد بیشتری داشته باشید. مشکل بخصوصی از نظر سلامتی نخواهید داشت. امکان سفر بسیار مهم و در رابطه با رشته فعالیت برایتان وجود دارد.

متولدین آبان :در محل کارتون بدون توجه به سابقه و تخصص به یکی دو نفر میدان داده میشود، که شایستگی شما را ندارند. پس به هوش باشید که در پی خالی کردن زیرپایتان هستند. در امور زندگی امروزتان باید بیشتر دقت نظر داشته باشید، روز شاد را خودتان باید بسازید.

متولدین آذر :چرا همچون گذشته سعی میکنید بر خلاف جریان آب شنا کنید این سرسختی شما بعضی مواقع دردسر آفرین میشود و به شما آسیب میرساند. بهتر است که در همه کارها ابتدا عقل خود را در نظر بگیرید.

متولدین دی :اگر امروز دیگران از شما انتظار داشته باشند كه موقعیتی را اداره كنید و آن را سرو سامان دهید كه بسیار دشوار و غیرعملی است، ‌شما از كوره در خواهید رفت و بدنبال آن احساس ناخوشایندی خواهید داشت. این ریسك بزرگی برای شماست كه در جواب آنها نه بگویید، بنابراین ممكن است كه مجبور شوید اعتماد بنفس خود را تقویت كرده و این مسئولیت را قبول كنید. با این وجود،‌ مهم است كه بدانید این معامله "همه یا هیچ" نیست، شما با قدرتی كه دارید براحتی و در اندك زمانی می‌توانید از عهده این كار برآیید.

متولدین بهمن: امروز یکی از دوستان تان به کمک شما نیاز دارد،بنابراین سعی کنید زمانی را برای آنها قرار دهید.آن ها برای شما ارزش قائل اند.اما احتیاجی هم به هم دلی ندارند.امروز می توانید برای آینده برنامه ریزی کنید.مخصوصاً اگر برنامه ریزی برای سفر یا تحصیل باشد. وضعیت زائل تو در حال بهبودی است این عارضه ی بیماری به زودی از بین خواهد رفت كمی مراقبت و تحمل تو را برای همیشه بیمه خواهد كرد روحیه ی خود را تقویت كن.

متولدین اسفند:الهام وحس ششم شما بسیار قوی است، همینطور هم قدرت شما در عمیق فکر کردن. بنابراین الان بهترین موقع برای پیدا کردن یک هم فکر است. و صحبت کردن درباره چیزهایی که هر دو دوست دارید. شما قادرید که همه را با جذابیت و خوشبینی خود خلع سلاح کنید و شما دقیقاً می دانید که چگونه مسایل را بنفع خود استفاده کنید