۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۹ خرداد ماه

فال روزانه 9 خرداد ماه

متولدین فروردین:اینروزها ریسک برای متولدین این ماه با نتایج خوب همراه است، البته این ریسک در زمینه های خرید و فروش و اقداماتی برای تغییر و تحول در کسب و کار با پیش بینی های منطقی حتما" توام با موفقیت است. جاه طلبی بعضی از اطرافیان برای درصدی از متولدین این ماه دردسر و مشکل ایجاد نموده است و بهتر اینکه تا حد ممکن جلوی این گروه را بگیرند .متولدین

اردیبهشت:آن دسته از آقایان که در تدارک جدائی هستند باید بدانند که اینگونه یکطرفه اقدام کردن پشیمانی ببار میآورد. اشتباه و سهل انگاری بعضی از اطرافیان سبب ضرر و زیان و دردسر برای متولدین این ماه شده ولی خوشبختانه این مسائل قابل حل میباشد .
متولدین خرداد:همیشه برای یاری دادن به محتاجان و اطرافیان آماده هستید، در این میان بدلیل اشتباه و یا سوء تعبیر عده ای تصمیم گرفته اند دیگر دست یاری به سوی کسی دراز نکنند که مسلما" صحیح نیست. روز پر مشغله ایی خواهد داشت .

متولدین تیر :اغلب دختر خانمهای متولد این ماه به عشق پر شوری دست می یابند و یا سریع به سوی ازدواج میروند . عشق برای متولدین این ماه دارای جلوه هاو اهمیت خاصی است و به همین علت نیز این گروه معولا" زندگی را بدون عشق، مردن تدریجی میدانند.

متولدین مرداد : متولد این ماه اغلب مورد تقلید اطرافیان هستند و درضمن حرفها و نظراتشان برای بعضیها حکم سند را دارد. کسی در خانواده تان از دست شما دلگیر است، سعی کنید دل او را بدست بیاورید. حق گرفتی ست نه دادنی ! پس حقتان را با چنگ و دندان بگیرید .

متولدین شهریور:اغلب مجردهای این ماه در آستانه تصمیم گیری برای ادامه تحصیل، گذراندن دوره تخصصی و یا آغاز زندگی زناشوئی هستند، در میان آنها بعضی نیز گرفتار عشق پرشور ولی هنوز نامعلومی شده اند که اگر بموقع در سروسامان دادن به آن همت نکنند مسلما" با بن بست ها و دردسرهائی روبرو میشوند .

متولدین مهر :زن و شوهرهای این ماه اغلب زندگی آرام و خوشبختی دارند و بعضی ها نیز بدلیل مسائل کوچک خود را درگیر بگو مگو و بحثهای بی پایه و اساس کرده اند که باید به آنها پایان دهند. بزودی عشق نقش مهمی در زندگی خانمهای این ماه ایفا میکند. آامروز خبر خوشحال کننده ای خواهید شنید .

متولدین آبان :توصیه میشود جوانترها برای تصمیم گیریهای تازه خود، حتما مشورت و تحقیق را فراموش نکنند. عشق مصنوعی گریبان معدودی از متولدین این ماه را گرفته که باید هر چه زودتر آنرا سر و سامان بدهند و از اینکه عده ای این مسئله را حربه ای برای کوبیدن و رسوایی بپا کردن، جلوگیری کنند .

متولدین آذر :خیلی از دختر خانمهای متولد این ماه بدلیلی نامزدی و یا روابط احساسی خود را بهم میزنند چون با چشم بازتر و اندیشه های جدید، راه واقعی زندگیشان را دنبال میکنند و بموقع نیز عمل کرده اند .دلتنگی و افسردگی بعضی پدر و مادرها سبب شده فضای خانواده دلگیر جلوه کند، این گروه باید با تلقین و امید به آینده روشنی که برخلاف نظرشان در پیش است را به خانه بیاورند .

متولدین دی : خیلی ها در شرایط موجود در صدد نقل و انتقالاتی بر آمده اند، اینروزها هر گونه اقدامی در این زمینه باید با احتیاط و حساب شده انجام گیرد و باصطلاح به عوارض و عواقب آن نظر انداخته شود. چرا که هرگونه اشتباهی گریبانگر زندگی همه اطرافیان میشود.

متولدین بهمن: دیدارتان با یک دوست قدیمی تازه خواهد شد. بعضیها دست به خشونت زده و گروهی روحا" دچار ضربه گشته و از همه چیز سیر شده اند، در حالیکه اگر با ظرافت و سیاست دوباره شروع به نزدیک شدن به خانواده و دوستی و صمیمیت با آنها و همچنین فهمیدن و درکشان با توجه به موقعیت زمانی بکنند مسلما" به راه حل های معجزه آسائی میرسند.

متولدین اسفند:بعضی خانمهای متولد این ماه در زمینه مدیرت، موفقیت و کار و کسب بسیار توانا و خوش شانس هستند ولی معمولا" قدرشان را کمتر میدانند. حضور بعضی پدر و مادرهای عاقل و دور اندیش در جمع متولدین این ماه سبب شده خیلی از اختلافات و جداییها در نطقه اول متوقف شده و باید قدر این انسانها را بدانند .

فال روزانه ۹ خرداد ماه