۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۱۳ اردیبهشت ماه

متولدین فروردین : آن دسته از متولدین میانساله این ماه که همه وجودشان به گذشته ها پیوند دارد ضمن حفظ این پیوند باید به آینده نیز جدی توجه کنند چرا که بهر حال آینده به آنها نیز تعلق دارد. خلاقیت ها و قوانین شان امروز براحتی بکار خواهد آمد.

متولدین اردیبهشت : بسیاری از متولدین این ماه برای آینده خود برنامه وسیع و گسترده ای تدارک دیده و برای به ثمر رساندن این برنامه ها از هیچ کوششی دریغ ندارند و موفق هم خواهند شد. عشق در نمایی تازه وارد زندگی متولدین این ماه میشود و آنها را به تفکر و تصمیم گیری تازه ای وامیدارد.

متولدین خرداد : اگر متولدین این ماه روحیه ملایم و پر از عاطفه خود را بدست حوادث و فراز و نشیب های زندگی بسپارند و سعی کنند به بی تفاوتی ها نزدیک شوند مسلما" دیگر آن محبوبیت گذشته را نخواهند داشت و در مسیری سرد و بدون عشق پا می گذارند.

متولدین تیر : درگیریهای قانونی سبب شده در بعضی از فامیل و دوستان نغمه های جدائی سر داده شود و حتی همین رویدادها عده ای را به جدائی کشانده است. معدودی از خانم های متولد این ماه رازی را در دل دارند که باید با توجه به عکس العمل های پدید آمده در افشای آن اقدام کنند وگرنه همان بهتر که در دل بگذارند.

متولدین مرداد : مجردهای مرداد ماه در مسیر پولدار شدن و توفیق در کارهای اجتماعی و تخصصی هستند. توجه عمیق به سلامت جسمی و روحی باید سرلوحه زندگی متولدین این ماه قرار گیرد، خصوصا" آنها که در سنین بالای پنجاه قرار دارند باید با ورزش و تغذیه مناسب این مراقبت را دقیق تر سازند حتی اگر ممکن است پیاده روی را پیشه کنند. متولدین شهریور : اخیرا حوادثی در میان

متولدین شهریور و دوستان و آشنایانشان بوجود آمده که بعضی مثبت و سازنده و بعضی نیز دردسرساز است، چون خیلی ها به نتیجه و عکس العمل این حوادث چشم دوخته اند متولدین این ماه باید با ظرافت خاص این مسائل را دنبال کنند. در زمینه مسائل احساسی و عاطفی متولدین شهریور باید همچنان محتاط و دوراندیش باشند. متولدین مهر : بنظر میاید حساس ترین دوره زندگی متولدین مهر ماه فرا رسیده است، در این مرحله اکثریت می توانند مشاغل آینده، همسر و حتی محل زندگی خود را انتخاب کنند. خیلی ها می توانند از کلی دردسرهای قبلی خود دور شوند و به مسیری آرام گام نهند و بعضی مجردها زمان این را پیدا می کنند به تخصص های بسیار ارزشمندی دست یابند.

متولدین آبان : نگذارید کارها و مسئولیتهای عقب افتاده تان مرتب اضافه شود و همین برایتان کلی دردسر و مشکل و در عین حال نا امیدی ببار آورد. متولدین این ماه اصولا" آدمهای یک دنده ای هستند ولی بایستی این را بدانند که نمی شود در همه مسائل به یگ گونه عمل کرد. البته جای شکر دارد که نود درصد از متولدین این ماه آدمهای محکم و استواری هستند و خود را براحتی نمی بازند. متولدین آذر : همانطور که معمول بوده اگر متولدین این ماه به خواسته ها و نظرات اطرافیان و عزیزان خود توجه داشته باشند و به آنها امکان بدهند تا خود را در زمینه های مختلف نشان بدهند.

متولدین دی : بلا تصمیمی در زمینه های خانوادگی و عشق و احساس همیشه پایان خوشی ندارد بهمین جهت به آن دسته از متولدین این ماه که در چنین مواردی دیر تصمیم میگیرند و یا مرتب دودل هستند باید توصیه کرد تغییر روش بدهند.

متولدین بهمن : در میان خانواده های متولد این ماه همیشه موجی از شادی و هیجان و در ضمن قهر و آتشی و اختلافات کوچک وجود دارد که در پایان به این گروه رنگی از حرکت و جنبش میزند. در زمینه های سرمایه و پول و ثروت متولدین این ماه دارای بخت بلندی هستند اگر خوب کارنامه شان را ورق بزنیم متوجه میشویم که معمولا در کسب و کار و خرید و فروش کمتر دچار ضرر و زیان میشوند.

متولدین اسفند : مشغله فراوان و مسئولیت های زندگی و کار سبب شده میان پنجاه درصد از متولدین این ماه با فرزندانشان فاصله عمیقی بیافتد. این عده باید تا حد ممکن به این مسئله جدی بنگرند و در مواقع مناسب در رفع این بکوشند چرا که ادامه این وضع آنها را به دردسر خواهد انداخت. درصدی بالا از متولدین این ماه در تفاهم کامل و خوشی بسر می برند.