۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه ۱۷ خرداد ماه

فال روزانه 17 خرداد ماه

متولدین فروردین:امروز صبر و طاقت شما را یکی از اعضای خانواده امتحان میکند. مدام نظرشان عوض میشود و خستگی ناپذیر و خیلی هم نامرتب هستند. چیزی که شما را واقعا عصبانی میکند شلختگی است. اما صبر پیشه کنید تا به مشکل بر نخورید.

متولدین اردیبهشت:از جمله كسانی هستید كه مرتب در حال جدل و پس زدن رقبائید و به اصطلاح می‌كوشید تا به حق خود برسید. در زمینه مسائل احساسی و عاطفی، یك نوع یك دندگی و لجاجت دیده میشود كه تا حدی باعث كدورت شده ولی امروز روزیست که در پایان به نقطه روشن و مثبت خواهید رسید.

متولدین خرداد:این قسمت از چارت شما به جنبه های کاری مربوط میشود. بعضی از پروژه های شما اکنون در حال اتمام است. ممکنست ناراحتی هایی کوچک پیش آید اما شما نباید به خاطر مسائل کم ارزش، لحظه های خودتان را با ناراحتی بگذرانید

متولدین تیر :عشق نقش بسیار مهمی برای امروز شما بازی خواهد نمود. حتی اگر جزو مجردین ماجراجو نیز باشید، احساس خواهید نمود که احتیاج به یک رابطه ثابت و همنشین احساسی واقعی دارید. شاید به همین دلیل متاهلین نیز سعی خواهند نمود تا بجای سربسر هم گذاشتن، از وجود همدیگر لذت ببرند.

متولدین مرداد :بهتر است انرژیتان را صرف خانه و بودن با عزیزان بکنید و بر درآمدتان اضافه گشته و جبران همه عقب افتادگی های مالی گذشته خواهد گشت. در رابطه با پول تغییرات بسیار مثبتی و رضایت بخشی را تجربه خواهید نمود.
متولدین شهریور:پاسخ دوستان تو را قانع خواهد کرد. کمک و پشتیبانی آنها به تو دلگرمی و امید خواهد بخشید. با همکاری آنان می توان از این مرحله عبور کرد و خود را به فرداهای روشن تری رساند.

متولدین مهر :اگر روزهای گذشته فعالیتهائی کرده اید در امروز و آینده ی نزدیک پاداش زحمات خود را یکی پس از دیگری خواهید گرفت. سیاره ونوس نیز در قسمت اعظم هفته مهمان شما خواهد بود و شرایطی ایجاد خواهد کرد که طی آن به موفقیتهای چشمگیر نایل گردید .

متولدین آبان : با وجود اینكه شما به طور طبیعی با احساسات غیراستدلالی راحت برخورد می‌كنید، اما نمی‌توانید با آنچه احساس می‌كیند ارتباط برقرار كنید. خصوصاً امروز چگونگی رفتار شما مهمتر از صحبتهایتان عمل خواهد كرد. به جای صحبت كردن و در حین صحبت از یك شاخه به شاخه دیگری پریدن فقط باید با یك رفتار صریح بدون اینكه ابداً نیاز به صحبت كردن داشته باشید شخصیت خودتان را نشان دهید.

متولدین آذر :هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر میدارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود. در مذاکرات موفق می شوید. سعی کنید مدت زیادی در گوش کسی بلند صحبت نکنید. اکنون زمان شکیبائی، توجه و احتیاط است. اگر بتوانی روحیه و خصوصیات همكاران خود را بهتر بشناسی در كارها موفق‌تر خواهی بود شناخت متقابل به تفاهم و همكاری جدیتر و فعال منجر خواهد شد.

متولدین دی : دوره مثبتی برای گرفتن وام و قرض نمیباشد. سعی کنید مشکلات و سوءتفاهماتی را که بین شما و همسر و یا محبوبتان وجود داشته است، بکلی رفع نمائید و بهمین دلیل نیز احتیاج دارید که وقت بیشتری را با او صرف نمائید.
متولدین بهمن: خیلی از متولدین این ماه بدلیل کسالت و تکرار، باید از شغل خود و یا حداقل در فضای آن تغییرات تازه ای پدید آورند و باصطلاح با این کار تغییر روحیه بدهند.

متولدین اسفند:با پیش آمدن بعضی حرفها و مسائل در جمع خانوادگی متولدین این ماه، کدورتهایی پیش آمده که اگر بموقع در رفع آن اقدام نشود احتمالا" بصورت یک مشکل درخواهد آمد. همبستگی های فامیلی و خانوادگی در میان این گروه بسیار محکم و قوی است و نباید بدلایلی از هم بپاشد.

فال روزانه 17 خرداد ماه