۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

فال روزانه 8 تیر ماه

فال روزانه ۸ تیر ماه

فروردین: شما امروز راحت‌تر هستید کارهایی را انجام دهید که برایتان بیشترین اهمیت را دارند. به جای تلاش کردن برای تعیین کردن دقیق نیازهای دیگران، شما می‌توانید این کار را برتصویر انجام دهید. اما خودخواه بودن باعث می‌شود که به هدفتان نزدیک نشوید. به خاطر منتظر بودن برای وارد شدن موج جدیدی از انرژی از انجام دادن کارهایی که توانایی آنها را دارید نهراسید.

اردیبهشت: حتی اگر جدیداً شما تمایل دارید که احساساتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سکوت کردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی که دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی که گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممکن است که هنوز برای آنچه که بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر اینکه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یک دوست صادق در میان بگذارید.

خرداد: با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

تیر: شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید.

مرداد: اکنون که ستاره مریخ در نشانه شما قرار گرفته است شما انرژی بسیار بالایی دارید، اما ممکن است در مسیری که شما را به هدفهایتان می‌رساند حرکت نکنید. یک علامت خطر قرمز برای خودتان فرض کنید و با دقت به نشانه‌های اطرافتان نگاه کنید. پیامهای مهمی در راه هستند؛ اما آنها با یک زبان آشنا نوشته نشده‌اند. در عوض جهان خارج در حال برقراری ارتباطی سمبلیک با شما می‌باشد و در این موقع شما می‌توانید از پیامهایی که برای شما می‌گذارد سر در بیاورید.

شهریور: اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید، ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.

مهر: بحران و تنش در حال رشد کردن است، اما شما هنوز آماده دست و پنجه نرم کردن با مسأله‌ای غامض و غیرقابل حل نیستید. درعوض ممکن است دوست داشته باشید با ورزش کردن، با یک دسته کارت و یا فقط با دوستانتان خودتان را سرگرم کنید. وقت گذراندن با دوستان شبیه به خود موضوع مثبتی در زندگی شماست، مگر اینکه برای فرار کردن از وظایف به این کار پرداخته باشید.

آبان: ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می‌ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه‌های آن پی‌ریزی شود طبقه‌های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می‌رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید.

آذر: امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

دی: ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.

بهمن: اگر شما امروز با فرد جدیدی آشنا بشوید، حجاب و پرده بین دنیای شما ممکن است چنان نازک شود که شما همه چیز را در مورد زندگی گذشته یا برخی از جنبه‌های دیگر زندگی آن فرد متوجه بشوید. حتی اگر این موضوع را باور ندارید، تجربه برخورد کردن با فردی را در نظر داشته باشید که این شخص آنقدر به نظرتان آشنا می‌آید که احساس می‌کنید قبلاً با هم دوست بوده‌اید.

اسفند: زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

فال روزانه ۸ تیر ماه