۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

فال روزانه 5 تیر ماه

فال روزانه ۵ تیر ماه

متولدین فروردین:حقیقت گویی و گریز از مصالحه گویی یکی از خصوصیات بارز شماست اما این بار قرار است رگ و ریشه کار و زندگی شما، یکسره از میان بردارد، به صلاح شماست در این امر رفتاری معقول و منطبق با منطق داشته باشید. کارهای دردسر ساز قدیمی، اگر با منطق نگاه کنید به زودی برطرف خواهد شد و شادی را ارمغان دل شما خواهد ساخت

متولدین اردیبهشت:امروز یکی از آن روزهایی است که هر چیز ممکن است اتفاق بیافتد که البته در آنها کامیاب می شوید. همچنین ممکن است توجه طولانی مدت به موضوعی برایتان مشکل باشد و چیزهایی که معمولاً مجذوب آنها می شدید را کنار گذاشته و یکباره نسبت به آن سرد شوید . به هر حال رفتن عطارد به طرف اردیبهشت که قسمت خانه و چارت شما مربوط می شود و ممکن است در کنار هر موضوع دیگری مسائل خانوداگی نیز به همراه داشته باشد.

متولدین خرداد:از اظهار نظرهای خود هراسی نداشته باشید و آنچه را که می پندارید درست است، بی پرده با دوست نزدیکتان در میان بگذارید او به شما کمک خواهد کرد. به یک میهمانی بزرگ دعوت خواهید شد.متولدین تیر :احتمال دارد اولین بخش از روزتان را صرف کوشش کردن برای کنار آمدن با شرایط اخیر کنید، مخصوصا زمانیکه پیچیدگی و بحران شدیدتر می‌شود. اما شما آرزوی سادگی را ندارید؛ شما به آن توجه نمی‌کنید تا زمانیکه اتفاقات زیادی بیفتد،‌ سعی کنید آن کارهایی را که باید انجام دهید مشخص کنید. خوشبختانه، همچنانکه روز پیش می‌رود راه شما آشکار خواهد شد و ناگهان شما می‌فهمید که کجا باید بروید، پس زمان را هدر ندهید.

متولدین مرداد :خیلی از زوجهای متولد این ماه را میبینید که سالها در کنار همراه زندگی خود، در آسایش و آرامش بسر میبرند. در کارهای اجتماعی بسیار موفق هستند و اصولا" دچار سد و مانعی نمیشوند. خبر خوبی بدست شما میرسد که حاوی پیشنهادی میباشد ، قبل از هر تصمیمی به تمام زوایای قضیه فکر کنید و بعد جواب بدهید .

متولدین شهریور:شما امروز می‌توانید هرکسی را قانع کنید که دیدگاه‌های مثبتی دارید و بر روی آنها پافشاری می‌کنید. اما شور و هیجان شما اصلا نمی‌تواند جایگزین کاملی برای کارهای دشواری که شما را به اهدافتان می‌رساند باشد. اگر خیلی بلند پروازی نکنید، می‌توانید برتمام موانع چیره شده و به موفقیت‌ها دست پیدا کنید، اما نباید فوری منتظر دیدن نتیجه باشید. این نتیاج بیشتر از آنچه شما انتظار دارید زمان و انرژی می‌طلبد.

متولدین مهر :جوان های شاغل و یا در حال تحصیل این ماه ، مرتب به مسیر بسیار روشن و پرامیدی افتاده و آینده خوبی را دنبال میکنند . امروز زندگی اجتماعی و احساسی شما غنی است. چه بخواهید چه نخواهید، باید بدانید كه عاشق شده‌اید. قدر حرمت‌ها را بدانید و دوستان خود را از خود دور نكنید. او شما را دوست دارد

متولدین آبان :همیشه تابع نظرات جمع هستید و این رفتار موجب می شود که اکثرا در میهمانی های دوستانه یا جمعهای خانوادگی حضور داشته باشید. با اینکه این موضوع شما را درگیر بسیاری از مسائل عاطفی میکند اما همیشه در محور خواهید بود

متولدین آذر :اگر جواب خیلی از فداکاریها و محبت ها به متولدین این ماه برنگشته است ولی فضائی از خوش نامی و محبوبیت و یادآوری های دلنشین می تواند آینده ای زیبا برای این گروه ترسیم کند. در حالیکه بعضی متولدین این ماه سعی دارند از عشق و دردسرهایش فرار کنند و خود را در زندگی معمولی و آدم های نرمال غرق نمایند.

متولدین دی :شما امروز در رابطه با زندگی وسیع تر و عاقلانه تر فکر می‌کنید حتی اگر دلیلش را هم ندانید. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می‌کنند،‌ به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می‌دهد که باعث می‌شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می‌توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می‌کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید برای دیگران خوب و موثر واقع شوید.

متولدین بهمن: آشنایی با افرادی که نقطه نظرات و عقایدی مشابه شما دارند، امکان ترقی در آینده را در اختیارتان قرار می دهد. ممکن است برای اثبات خودتان، لازم باشد که تلاش بیشتری به خرج دهید.

متولدین اسفند:زود باوری خیلی از متولدین این ماه سبب شده، خیلی از سالهای زندگی خود را ببازید. خوشبختانه در شرایطی قرار دارید که هنوز فرصت جبران دارید ولی توصیه میشود کمی با احتیاط و سختگیری و تحقیق به مسائل و آدمها بپردازید و تحت تاثیر احساسات آنی زودگذر دیگران نشوید.

فال روزانه ۵ تیر ماه