۱۳۸۹ شهریور ۱۰, چهارشنبه

فال روزانه 16 اردیبهشت ماه

متولدین فروردین: اگر تاكنون يك نفر پيشنهادتان را رد كرده است. مايوس نشويد. اكنون مي توانيد اعتبارتان را زياد كنيد. پشتکار و امید حتما شما را به موفقیت خواهد رساندمتولدین اردیبهشت:متولدين اين ماه بايد بکوشند روابط خود را با دوستان تازه گسترش دهند، چرا که بهر حال در شرايط امروز نياز به ارتباطات گسترده دارند. بسياري از دختر خانم هاي متولدين اين ماه در شرايط بسيار حساس از زندگي خود قرار دارند.

متولدین خرداد:امروز قدرت شما بدون حدو مرز است و شما پذيرنده سلسله افكار متفاوتي خواهيد بود هم چنين امروز داراي مهارت خاص براي ايجاد ارتباط با مردم اطراف خود مي باشيد، پس در حال حاضر ميدانيد كه آنها به چه فكر ميكنند حتي اگر به شما راجع به آن چيزي نگويند ارتباطات بدون كلام از اين قبيل ميزان روابط وتفاهم بين شما را افزايش خواهند داد.

متولدین تیر :باید بیشتر به خانواده توجه کرد و از تلف کردن وقت های خود در بیرون پرهیز نمود. جایی سود چشمگیر و منعفت خیره کننده ای به نظر می رسد اما دسترسی به آن آسان نخواهد بود.

متولدین مرداد : شايد اکنون احساس نموده باشيد که داريد به بن بست ميرسيد و نميتوانيد روی هيچکس حساب نمائيد، بنابراين بهترين دوره را داريد که تمام قيد و بندهای بيهوده را از دور خود جدا نموده و با تمرکز نمودن روی آنچه که واقعا ميتوانيد خوشحالتان سازد، هدف و روش جديد زندگي را پيش گيريد.

متولدین شهریور: روحیه در خانه نشستن و یا انزواطلبی و در زندگی ساده و آرام غرق شدن با روحیه متولدین این ماه هماهنگ نیست. بزودی با رسیدن یک گروه تازه، تحولات جدیدی در زندگی و کار شما رخ میدهد. خبر خوشحال کننده ای به شما میرسد

متولدین مهر :کوشش شما براي رسيدن به اهدافتان بي ثمر نخواهد ماند. گرچه وضعيت موجود خيلي خوشحال کننده نيست ولي اطمينان داشته باشيد. اوضاع خيلي خوب خواهد شد. امروز به عدد چهار خيلي توجه کنيد.

متولدین آبان :به آساني تحت تاثير محيط پيرامون خود قرار گرفته و به راحتي از عواطف ديگران متاثر مي شويد. احساسات پاک و بي آلايش شما قابل تحسين است. اما بايد مواظب سواستفاده افراد سودجو باشيد. از طرف يک دوست يا همکار مورد انتقاد قرار خواهيد گرفت. از عکس العمل سريع و بدون تفکر بپرهيزيد که به نفع تان نيست.

متولدین آذر :نمیخواهید به بعضی از این اعتراضها و ایرادها توجه کنید چون افکار و اندیشه های شما اگر بر مبنای درستی و به حق باشد دیگر هیچ باکی نیست و کسی نمیتواند در آن خللی ایجاد کند.

متولدین دی :کوشش شما براي رسيدن به اهدافتان بي ثمر نخواهد ماند. گرچه وضعيت موجود خيلي خوشحال کننده نيست ولي اطمينان داشته باشيد. اوضاع خيلي خوب خواهد شد. امروز به عدد چهار خيلي توجه کنيد

متولدین بهمن: مسائل مالی امروز دارای اهمیت زیادی است. اما خودتان را درگیر جزئیات نكنید. مراقب باش كه بعضی بی باكی ها و جسارتهای كودكانه میتواند تو را آسیب پذیر كند سعی كن از این مسائل فاصله گرفته و در پرتو یك برنامه ریزی درست موفقیت را برای خود تضمین كنی. تنها با زور نمیتوان این مشكل را حل و فصل كرد سرو صدا و آشوب یا آشفتگی هم كار ساز نمیتواند بود تنها فكری روشن و تدبیری كار آمد می خواهد كه به وسیله ی آن بتوان این مشكل را از سر راه برداشت.

متولدین اسفند: زمان خوبی برای تمام کردن کارهای نیمه تمام است و می توانید برای روزهای آینده برنامه ریزی کنید. می توانید اهداف جدیدی را برای خودتان پیدا کنید. هیچ کاری غیر ممکن نیست