۱۳۸۹ شهریور ۱۱, پنجشنبه

فال روزانه 10 تیر ماه

فال روزانه ۱۰ تیر ماه

متولدین فروردین : اگر در محل کارتان با موضوعی روبرو شدید که شما را عصبانی کرد و کنترل خود را از دست دادید. سعی کنید عقب بایستید و خودتان را از هر اتفاقی که می افتد دور نگه دارید. در این زمان کار بیش از حد فکر خوبی نیست و می تواند فرصت های موفقیت تان را به خطر بیندازد.اگر امشب بیرون می روید کاری را انجام دهید که موجب آرامشتان می شود.

متولدین اردیبهشت : نسبت به افرادی که دوست دارید احساساتی و هم دل هستید. مراقب باشید این طرز فکر شما را ناامید نکند،زیرا در نهایت آنها نیز بشر هستند. شما باید بتوانید همانطور که انتظار دارید از اشتباهاتتان چشم پوشی شود از اشتباهات دیگران نیز چشم پوشی کنید.

متولدین خرداد : فنا شدن توسط احساس ایده آل شماست و شانس دیدار در تمام عمر یک بار می تواند پیش بیاد . اگر شما ریسک کنید متاسف نخواهید بود اما اگر ریسک نکنید یک عمر پشیمان می شوید . با این احوال که همیشه موفقیت ورای ریسک کردن است با مشورت و با احتیاط عمل کنید.

متولدین تیر : امروز ممكن است بهتر باشد كه قدمی به عقب بردارید و از جنگ و دعوا خود را دور كنید. شما گاهی اوقات دست به عملی می زنید یا حرفی می زنید كه نسنجیده است. البته همیشه یك جوری از زیرش در می روید، ولی اگر احیاناً در مورد یك شخص یا برنامه ای كه آلوده اش هستید گیج شده اید، ممكن است حرفی از دهانتان بیرون بپرد و كسی را عصبانی یا خجالت زده كنید.

متولدین مرداد : در خودتان به دنبال تغییر باشید. اكنون كه مسائل كاریتان به راحتی پیش می روند، درست نیست كه به نیازهای خود رسیدگی نكنید. دوست دارید برای دیگران برنامه ریزی كنید.ولی از احوال خود غافل مانده اید.

متولدین شهریور : از آنجایی كه شما در پنهان كردن احساساتتان مهارت دارید، دیگران قادر به تشخیص حساسیت های شما نیستند. این طور به نظر می آیدكه یك یاگروهی از دوستانتان شما را اخیراً ناراحت كرده باشند، ممن است بد نباشد كه با آنها برخورد كنید، ولی قبل از انجام هر كاری خوب فكر كنید.آیا واقعاً نیازی هست كه آن قدر به این موضوع اهمیت دهید یا این كه شما بیش از حد موضوع را جدی گرفته اید؟ به خاطر داشته باشید كه در چنین زمانی شما فوق العاده حساس هستید.

متولدین مهر : اگر كار هنری انجام می دهید حتماً كارتان عالی می باشد. افرادی كه ملاقات می كنید دائماً به شما كمك می كنند. شاید هم كار با مسائل رمانتیك تركیب شود. با کمی پشتکار و علاقه ای که شما دارید در زمینه های هنری موفق خواهید بود.

متولدین آبان : افرادی که امروز با آنها روبرو می شوید بیش از حد مثبت اندیش هستند. اما با ذکاوت نیستند. باید به حرف هایشان گوش کنید. اما هر وقت فرصتی بدست آوردید موضوع را عوض کنید. در غیر این صورت تحت تاثیر نظرات گمراه کننده آن ها قرار می گیرید و خطا می کنید.

متولدین آذر : احساسات شما بسیار صحیح و منطقی عمل می کند و شما دقیقاً می دانید که چه چیزی را می خواهید.هم چنین از این که عاقلانه رفتار می کنید بسیار احساس غرور خواهید کرد و راضی بوده و جای هیچ خطری و ریسکی وجود ندارد.بحث با کسی که مورد تحسین شماست مطلب جدیدی،برای فکر کردن می دهد و یکبار دیگر متوجه می شوید که این شخص تا چه اندازه دارای عقل سلیم می باشد.

متولدین دی : امروز فوق العاده دوست دارید به خرید بروید یا روحیه تان عوض کنید یا هر دو!اگر مجبور شوید مدام در جایی بمانید زود بی حوصله و خسته می شوید و در این زمان احتیاج به تنوع دارید.سفرهای کوتاه و خرید البته اگر همراهی داشته باشید لذت بخش می باشد. شما را سرگرم می کنند البته شما را تشویق به پول خرج کردن هم بکنند که البته این خوب نیست.

متولدین بهمن : به طور طبیعی شما دارای اعتماد به نفس هستید، شیر زنده ای كه از بودن در وسط صحنه لذت می برد: اما امروز شما به سادگی توسط برخی مردم اطرافتان ،‌خالی از انرژی می شوید و به زودی شروع به احساس دلسوزی برای خود می كنید. قبل از این كه احساس قربانی بودن كنید، به خود یادآوری كنید كه این افراد از نحوه رفتار خود مطلع نیستند و این كار را تعمداً انجام نمی دهند. آن عده از شما كه اخیراً در فكر به وجود آوردن تغییراتی در خانه بوده اید، اكنون می توانید به آن بپردازید.

متولدین اسفند : امروز خلاقیت شما افزایش پیدا می کند تصمیم می گیرید تا سرگرمی جدیدی برای خود پیدا کنید.اگر این سرگرمی ثبت نام در یک کلاس باشد که چه بهتر.چیزی که در حال حاضر به آن احتیاج دارید دیدن افراد جدید است.شاید در کلاس از یک نفر خوشتان بیاید،شاید هم خود معلم باشد.

فال روزانه ۱۰ تیر ماه