۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۶ فروردین ماه

متولدين فروردين
ازداواج عجولانه ای که اينروزها برای معدودی پيش آمده بايد به مسير عاقلانه تری رهنمون خواهد گردید به آن دسته از اين افراد که ندانسته به مسير بدگويي و غيبت و دشمن تراشي کشيده ميشوند توصيه ميگردد زودتر مسير خود را تغيير بدهند وگرنه به دردسرهايي دچار خواهند شد .

متولدين ارديبهشت
امروز تحولات تازه اي در زندگيتان پيش مياد که خود بخود آنها را به آينده و رويدادهای خوش آن ميکشاند.

متولدين خرداد
خبر کسالت عزيزی نگرانتان خواهد نمود. در روابط عشقي و زناشوئي آسايش بيشتری پيدا خواهيد نمود. امروز روزی پر از فراز و نشیب برای شما خواهد بود.

متولدين تير
هرگونه اشتباهي گريبانگیر زندگي همه اطرافيان ميشود. پيشنهادات جالبي در زمينه شغلي پيش مياد که بکلي زندگي متولدين اين ماه را دچار تحول ميسازد.

متولدين مرداد
آن عده از متولدین این ماه که به انديشه و تفکر بموقع جلوی طلاق را گرفته بايد بر خود ببالند چرا که اين اقدام سبب گشايشي بزرگ در زندگي همه خانواده شده است .

متولدين شهريور
اگر نتوانيد در انتخاب مصمم باشيد، نه تنها برای خود بلکه برای ديگران نيز ناراحتي ايجاد خواهيد نمود. متاهلين نگراني نداشته و بيشتر تمرکزشان روی کار و فعاليت و مسائل مالي خواهد گشت. بيشتر به ورزشهای سبک بپردازيد .

متولدين مهر
امروز روزیه که باید بیشتر به روابط احساسی خود فکر کنید خصوصا دخترخانمهای متولد اين ماه، شاید دلایلی برای رد نامزدی یا روابط احساسی باشد که امروز بیشتر از قبل دیده شود پس با چشم بازتر و انديشه های جديد، راه واقعي زندگيتان را دنبال کنید و بموقع نيز تصمیم درست بگیرید .

متولدين آبان
دختر خانم هايي که عاشق هستند بايد در عين حال منطقي نيز به مسائل نگاه کنند تا خدای نکرده به بن بستي نرسند . امروز عشق نقش مهمي در زندگي خانمهای اين ماه ايفا ميکند.

متولدين آذر
برای جوانان ، امکان تحصيل بدست آوردن تخصص اينروزها زياد است ولي اگر شانش را از دست بدهند ديگر کمتر چنین موقعیتی را بدست خواهند آورد. ثروت در زندگي بیشتر متولدين اين ماه نقش مهمي دارد و در مجموع مسائل مادی گاه نقش حياتي ايفا ميکند.

متولدين دي
خيليها که به بن بستهايي رسيده در مراحل جدائي بودند، راههايي برای آشتي و تفاهم پيدا ميکنند و باصطلاح به آرامش ميرسند. امروز روز امید است و شادی برای شما.

متولدين بهمن
دلتنگي و افسردگي بعضي پدر و مادرها سبب شده فضای خانواده دلگير جلوه کند، اين گروه بايد با تلقين و اميد به آينده روشني که برخلاف نظرشان در پيش است را به خانه بياورند .

متولدين اسفند
آن دسته از متولدين اين ماه که عزيزی را از دست داده اند بايد صبورانه برخورد کنند چرا که عکس العمل های شديد و غم انگيز آنها، به کوچکترها و اطرافيان لطمه ميزند و حتي تاثيرات منفي اش ماهها خواهد ماند. توصيه ميشود جوانترها برای تصميم گيریهای تازه خود، حتما مشورت و تحقيق را فراموش نکنند .