۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۲۴ فروردین ماه

متولدين فروردين
در زمينه مسائل احساسي و عاطفي يک نوع يکدندگي و لجاجت در ميان متولدین این ماه موج ميزند و با اين عادت گاه کدورت و دشمني موقت اطرافيان را هم برمي انگيزد ولي در پايان به نقطه روشن و مثبت ميرسند.

متولدين ارديبهشت
روحيه در خانه نشستن و يا انزواطلبي و در زندگي ساده و آرام غرق شدن با روحيه متولدین اردیبهشت آنها هماهنگ نيست. بزودی با رسيدن يک گروه تازه، تحولات جديدی در زندگي و کار متولدين ارديبهشت رخ ميدهد. خبر خوشحال کننده ای به شما ميرسد.

متولدين خرداد
زمان برای آغاز يک کار مستقل پيش آمده است. مجرد های اين ماه بايد به فکر آينده خود باشند. گروهي که بدلايلي سرگرم مسائل نه چندان مهم هستند، موقع آن رسیده که با دید بهتری به زندگی نگاه کنن.

متولدين تير
شما در واقع از سالهای خوب و خوش خود بهره کافي برده اید و هنوز فرصت استفاده از لحظات خوش خود را دارید. تصميم به يک نقل و انتقال بزرگ گرفته اید اما باید با احتیاط قدم بردارید. روز خوبي در پيش است .

متولدين مرداد
خانمهای متولدين اين ماه اغلب اسرار خود را با آدمهائي در ميان ميگذارند که چون حربه عليه شان بکار ميرود. تصمیم خوبی برای يک مسافرت کوتاه خواهيد رفت .

متولدين شهريور
در محيط کار ميان متولدين اين ماه و همکاران اختلاف نظرهايي پيش ميآيد که بايد با حوصله حل شود، چرا که محبوبيت آنها بايد پايدار بماند. امروز برای همه ی متولدین این روز سرآغاز تمام خوبیهاست.

متولدين مهر
بگومگو و بحث و جدل در بعضي از خانواده های متولد اين ماه بروز کرده که بايد باسياست و گذشت در رفع آن کوشش شود چرا که ادامه آن سبب ميشود خيلي از پيوندهای ديرين ازهم بپاشند. در اين ضمن معدودی در زندگي زناشوئي خود به بن بست کامل رسيده اند که بهتر است حداقل مدتي از هم دور بمانند.

متولدين آبان
گروهي از متولدين اين ماه که مرتب قر ميزنند و از همه چيز و همه کس ايراد ميگيرند بايد در رفتار و کردار خود تجديد نظر سريع بعمل آورند چرا که تقريبا" همه دوستان و آشنايان از دوروبرشان کنار ميروند .در مورد مسائل عاطفی نیز اینگونه است.

متولدين آذر
خيلي از مجردها بعد از اختلاف نظر با خانواده تصميم به زندگي مستقل گرفته اند که بايد اين اقدام با حسابگری و دور اندايشي عمل شود چرا که ممکن است از هر دو طرف باناکامي و شکست روبرو بشوند . ازدواج های مصلحتي و تحت فشار سبب رويدادهائي شده که متولدين اين ماه را امروز پکر ساخته است .

متولدين دي
خانمهای متولد اين ماه که بسيار احساساتي، وفادار و در عين حال تودار هستند، همه عمر را بااحساس زندگي ميکنند و اصولا" نفس را با ياد عشق و عاطفه ميکشند. همين روحيه سبب شده ، اغلب شان تا پايان عمر در هاله ای از عشق قرار داشته باشند.

متولدين بهمن
متولد اين ماه بايد تا قدرت دارند شادی و اميد را به زندگي خود راه بدهند و اجازه ندهند یاس و افسردگي و نااميدی از در و ديوارها خود را به درون زندگي آنها بکشند. آن دسته از متولدين اين ماه که دچار لغزشي شده اند بايد با پذيرش آن زندگي خود را به پيش ببرند .

متولدين اسفند
برای متولدين اين ماه پيام، تلفن و يا نامه ای در راه است که در تحول زندگيشان نقش بسيار مهمي خواهد داشت. به اکثر متولدين اين ماه توصيه ميشود برای هماهنگي سلامت جسم و روح خود حتما" به پزشک مراجعه کنند .