۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۲۲ فروردین ماه

متولدين فروردين
امروز مثبت بین هستید. احساس گرم و خوبی دارید. اگر اخیراً مشکلی داشته اید اکنون بر آن غلبه میکنید و دیگران شما را تحسین میکنند. هر نوع مسافرتی لذت بخش است. اگر متوجه شدید که دیگر رقابتی در کار نیست به دنبال موضوع تازه ای می گردید تا مجدداً در رقابت ها شرکت کنید و تغییر چیزی است که در تمام زندگی با آن سرو کار دارید.

متولدين ارديبهشت
در حال حاضراوضاع مالی تان چگونه است؟ اگر احساس خوبی راجع به آن ندارید، امروز روزی عالی ست که می توانید اضافه تر کارکرده و کمی پول پس اندازکنید. به دلایلی ممکن است شما نتوانید ناگهان روی دنده پول در آوردن بیافتید ولی حداقل می دانید کاری سازنده کرده اید تا وضعیت مالی تان را بهبود بخشد و این خودش به تنهایی خوب است.

متولدين خرداد
اگر در گیر یک رابطه احساسی هستید یک نفر را می بینید که آرزو می کنید که ای کاش مجرد بودید. اما اگر مجرد هستید از این فرصت استفاده کنید. تصمیم دارید روابطی سازنده در روابط تان ایجاد کنید. بهتر است نیازها و تمایلات خود را برای سایرین بیان کنید هر چقدر این کار را بیشتر انجام دهید رابطه بهتری بین هر دوی شما برقرار می شود.

متولدين تير
امروز همه به شما علاقه مند می شوند. و به نظر می رسید که تمام خجالت های خود را برای یک بار هم که شده کنار می گذارید. حتی شاید این توجهات شما را با خود ببرند زیرا این پدیده ای کاملاً‌ غیر معمول است. کمی به خاطر حساب های مالی که قرار بوده است در طولانی مدت نتیجه بدهد نگران هستید. دوست دارید کارها را مرتب کنید اما اکنون زمان مناسبی نیست زیرا اطلاعات اشتباهی به دست می آورید.

متولدين مرداد
انرژی تان فوق العاده بالا رفته است باید از افرادی که سعی دارند شما را از دنبال کردن غرایزتان باز دارند، دوری کنید، زیرا شما حق انتخاب دارید و باید به حرف دلتان گوش کنید شما به دلایلی می دانید در حال حاضر چه کار می کنید، چه طور می خواهید آن را انجام دهید، چرا و کی، اما دیگران به سختی این مسئله را باور می کنند.

متولدين شهريور
امروز نگاهی به اطراف خانه بیندازید و ببینید که جایی برای تعمیر و اصلاح پیدا می کنید؟ هر کاری را که تصمیم می گیرید انجام دهید زمانی که انجام شد و آن را بررسی کردید واقعاً‌ احساس رضایت خاطر پیدا میکنید. همچنین شاید لازم باشد با یکی از خویشاوندان اختلافی را بر طرف کنید. در این کار نیز به همان اندازه موفق میشوید.

متولدين مهر
یک عشق جدید یک احتمال واقعی است بعضی از شما این را آشفتگی احساس می کنید. حس میکنید در شعله ناشی از هنرنمایی و خلاقیت هستید اگر خیالبافی را برهانید در حقیقت شما میتوانید هر دو باشید. اگر سیاست اخیر شما سودمند بوده است، اکنون زمان آن است که کمی به ارزش های تان اهمیت دهید. به خاطر داشته باشید که همسرتان از جمله کسانی است که با ارزش است، بنابراین به آن توجه کنید، مخصوصاً اگر اخیراً سرتان شلوغ بوده و او رافراموش کرده اید.

متولدين آبان
در مورد موضوعی هر چقدر فکر کرده اید به جایی نرسیده اید اما اکنون که دیگران به شما کمک میکنند، راحت تر آن موضوع را حل میکنید. در پول خرج کردن استاد باشید، پس مواظب باشید چرا که امروز روز شانس است. شما طبیعتاً سخاوتمند هستید، اما مراقب باشید تا مجبور به پول دادن به کسانی که حقیقتاً لیاقت آن را ندارند، نشوید.

متولدين آذر
سعی کرده اید دچار استرس و نگرانی نشوید بنابراین لیاقت تمام اتفاقات خوب چند هفته آینده را خواهید داشت. مطمئن باشید آرامشی را که میخواهید به دست میآورید. روز خوبی برای معاشرت با دیگران است و از مصاحبت با آنها سود میبرید. با وجود اینکه شخص بخشنده و با گذشت هستید اما اگر کسی زیاد از خودش تعریف کند شما را خسته میکند. اما درمورد بعضی دیگر از بودن و مصاحبت با آنها خسته نمی شوید.

متولدين دي
بهتر است احتیاط کنید. اگر گوش کنید، با دیگران ایده ای را در میان می گذارید. اطرافیان پیشنهاد میکند که از فرصتهایی که به دست می آورید نهایت استفاده را ببرید. در مورد نتایج همه چیز فکر کنید و خودتان تصمیم بگیرید. آسمان شما را محدود میکند و یا حداقل این گونه به نظر شما میرسد. شما از تمامی آن چه که در اطرافتان رخ میدهد، آگاهید و میخواهید تا آنجایی که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید تا همه چیز را بفهمید.این احساس بسیار عالی و پرهیجان است ولی نمی توانید با یک دست دو هندوانه بردارید و همه این کارها را در یک روز انجام دهید. اکنون کمی حد تعادل لازم است، گر چه این نصیحتی نیست که اکنون مایل به شنیدن آن باشید.

متولدين بهمن
یک همکار یا یک دوست صمیمی به توجه بیش از حد شما نیاز دارد. اگر امروز خیلی کار دارید، پیشنهاد بدهید یک روز دیگر برای ناهار و یا نوشیدنی بروید بیرون. شاید از صبح خیلی کار کرده اید اما شب لذت بخشی را در خانه خواهید داشت و روابط دوستی مستحکم تر خواهد شد. هیچ روزی به اندازه امروز برای تان موفقیت آمیز نیست. این ایده که می توانید همه کاری انجام دهید سبب بروز موفقیت برای شما می شود.

متولدين اسفند
امروز شما از سخاوت و بخشش پول و وقت دیگران، در رابطه با خودتان لذت خواهید برد. آنها می خواهند که شما را شاد کرده از هر راهی که می توانند از شما مراقبت کنند. ممکن است بحثی بسیار پربار با شخصی داشته باشید که تجارب و اطلاعات او را قبول دارید و ممکن است نصایحی عالی به شما بکند که عاقلانه ترین کار، پیروی از ایشان است.