۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۳۰ فروردین ماه

متولدين فروردين
توقعات خيلي از متولدين اين ماه از زندگي، از دوستان و آشنايان، توقع منطقي است ولي متاسفانه گاه بدلايلي به اين خواسته ها نميرسند و همين سبب ناراحتي و عصبانيت و افسردگي شان ميشود، در حاليکه نبايد چنين باشد، چرا که بخت بلند آنها هميشه ياورشان خواهد بود.
متولدين ارديبهشت
در زمينه مسائل احساسي و عاطفي خيلي از خانمهای متولد اين ماه دچار يک گره کور در زندگي خود را طوری تنظيم کنند که اين گره های کور بر آن اثری نگذارد. درضمن بعضي مجردها و چه آنها که در گذشته وصلت و طلاقي داشته اند، شرايط تازه ای برای تشکيل زندگي دلخواه خود قرار ميگيرند.
متولدين خرداد
به پدر و مادرهای متولد اين ماه توصيه ميشود در روابط خود با فرزندان خود رعايت احتياط را کرده و اصولا" از خشونت و يا بي اعتنايي و بي تفاوتي دست بردارند، چرا که اين بچه ها با محبت و عشق و دوستي زودتر همراه و همگام ميشوند.
متولدين تير
دخترهای متولد اين ماه اغلب با خواستگاران متعدد روبرو هستند، برخي اصولا" دير هنگام تن به وصلت ميدهند، بعضي ها بدون عشق ازدواج ميکنند که به آنها توصيه ميشود که در تصميمات خودشان تجديد نظر کنند.
متولدين مرداد
در يک محل و با گفتگوی دوستانه ای، مچ دو سه نفر باز ميشود، خصوصا" آن گروه که سعي دارند با غيبت و بدگوئي و سخن و حرف از اين به آن بردن سبب دشمني ها شوند و مسلما" با شناسائي اين آدمها طردشان ضروری است.
متولدين شهريور
در زمينه مسائل عاطفي و احساسي، خيلي از خانمها و دختر خانمها خود را بدشانس ميشناسند و عقيده دارند حق شان با توجه به امتيازاتشان بيش از اينهاست در حاليکه اين گروه نبايد به امروز خود نظر اندازند، چرا که فرداهای روشني در پيش است. زندگي زناشوئي زوج های جوان اغلب توام با سعادت است ولي معدودی از پا به بن بست گذاشته و ميانسالان بدلايلي طوفاني در زندگي خود پديد آورده و بکلي شيرازه زندگي خود را بهم ريخته اند.
متولدين مهر
برای اغلب پدر و مادرهای متولد اين ماه شانس تازه ای برای يافتن مسير پر از آرامش و سعادت پيش ميايد که بايد از اين فرصت بهره بگيرند، آن دسته از اين گروه که در صدد يک نقل و انتقال بزرگ هستند، بايد هر چه زودتر اين تصميم را عملي سازند و بي جهت خود را سرگردان و بلاتکليف نگذارند.
متولدين آبان
انتظاراتي که خيلي از متولدين اين ماه از دوستان و اطرافيان خود دارند منطقي است ولي در واقع بايد صبر کنند تا عده ای امکان جوابگوئي و تلافي داشته باشند و باصطلاح بازگشت خوبيها و کمکها در راه است.
متولدين آذر
مسئله وسوسه اعتياد بسياری از متولدين جوان اين ماه را دچار تزلزل ساخته و به همين جهت توصيه ميشود شديدا" مراقب باشند و تله های خطرناک را زير پای خود ببينند.
متولدين دي
عشق در زندگي متولدين اين ماه هميشه نقش حساس و مهمي دارد ولي اگر پيوند محکم آن به دليلي دچار از هم گسيختگي شود، معمولا" بدست آوردن شانس دوم تا حد زيادی مشکل و ناممکن ميگردد.
متولدين بهمن
ضمن اينکه نظم و ترتيب در کار و زندگي خيلي از متولدين اين ماه موج ميزند، گروهي نيز بدلايل مختلف اخيرا" دچار آشفتگي شده اند، اين عده اگر به موقع وضعيت کاری و زندگي خود را تنظيم نکنند همه چيزشان بهم ميريزد.
متولدين اسفند
خانمهای متولد اين ماه به عشق و روابط احساسي اهميت بسيار ميدهند و حتي بعضي با وجود غوطه خوردن در ثروت خود را تنها و بدون هدف مي بينند. در کنار اين عده، کساني هستند که زندگي را به دلخواه خود ميسازند، حتي در درون سختي ها و مشکلات نيز دريچه اي ميگشايند و همه چيز را مثبت ميسازند.