۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۴ فروردین ماه

متولدين فروردين
بعد از چند سال تلاش مداوم، اکنون وقت استراحت و لذت بردن از برآوردها را خواهيد داشت. شايد ميخواهيد برای مدتي با خود بوده و به تفريح بپردازيد و برای همين نيز اگر مجرد هستيد، آخرين نگرانيتان در رابطه با عشق خواهد بود. متاهلين نيز سعي کنيد در مقابل ناملايمات روابط زناشوئي صبوری و تحمل بيشتری نشان دهيد. در رابطه با پول تغييرات بسيار مثبتي و رضايت بخشي را تجربه خواهيد نمود.

متولدين ارديبهشت
شرايط فعلي خود را در محيط کار حفظ کنيد. تغيير و تحول در اين مقطع زماني براي شما مفيد نيست. با افراد خانواده بحث و جدل نکنيد چرا که ممکن است باعث دلخوری يکي از آنها شويد. کمي قرار و آرام داشته باشيد و در کارها عجله نکنيد تا به آرامش لازم دست يابيد نسبت به کسي که اشتباهات شما را برايتان بر مي شمارد نه تنها ناراحت نمي شويد بلکه به نتايج جالبي هم دست مي يابيد

متولدين خرداد
تلاش شبانه روزی و خستگي ناپذير بعضي از متولدين اين ماه برای رسيدن به مقام و منزلت ايده آل ، بهر حال قابل تقدير است ولي نبايد به مسير جاه طلبي افراطي برسد، چرا که تلاش برای رسيدن به قله هميشه مفيد و آينده ساز است و در غير اينصورت ويرانگر شخصيت سازنده انسانها. ازداواج عجولانه ای که اينروزها برای معدودی پيش آمده بايد به مسير عاقلانه تری رهنمون گردد.

متولدين تير
مدتي است که خيال کمک به کسي را داريد و سرانجام آن را عملي خواهيد ساخت. انجام يک عمل خير از طرف کسي که انتظار نداشتيد، موجب ميشود نظر شما نسبت به او عوض شود. ممکن است يک پيشنهاد ازدواج شما را غافلگير کند. حتما" در مورد طرف مقابل تحقيق و بررسي کنيد. به وعده ای که به شما داده شده بود، عمل خواهد شد. از لاک خود بيرون بيايد و دنيا را از دريچه ای تازه ببينيد.

متولدين مرداد
در محيط کار و يا تحصيل به شايعات توجه نکنيد و به کار خود مشغول شويد در مورد تصميمي که بايد بگيريد، راه خود را برويد و منافع خود را در نظر بگيريد تا بهترين نتيجه را بدست آوريد. روئسا و بزرگترهاي شما به فعاليتهاي شما با ديد کنجکاوانه ای مينگرند. روند معمول خود را ادامه دهيد چرا که تا کنون نتيجه مطلوبي گرفته ايد. سرمايه گذاری اقتصادی شما به سودآوری خواهد رسيد و بسيار خوشحال خواهيد شد.

متولدين شهريور
حرکات سيارات بگونه ای خواهد بود که احساس توان و قدرت فوق العاده ای در خود پيدا خواهيد نمود و به همين دليل نيز یهتر است به زندگي خصوصي خود سروسامان بخشيد و با جرات مسئوليتهای بزرگ را به عهده بگيريد. در روابط احساسي بيصبری خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها شريک عشقي خود را مقصر به حساب نياوريد. شايد نيز دوره چندان جالبي در اين زمينه در پيش نداريد و بجايش مسائل بسيار مهم خصوصي و اجتماعي است که احتياج به تمرکز و تلاش شما دارند.

متولدين مهر
برای پيشبرد اهدافتان بدون ترديد به مشورت نياز داريد . به ويژه اينکه يکي دو مشکل مالي کوچک در مسير راه شما وجود دارد که بزودی برطرف خواهد شد. امروز خبر خوشي از راه دور به شما ميرسد. وقت کافي برای مشغول شدن در انواع فعاليتهايي که از مدتها قبل در فکرتان بوده اند، خواهيد داشت و خواهيد توانست وقت بيشتری را با دوستان به شب زنده داری بگذرانيد.

متولدين آبان
انجام تعهدات خود را به تعويق نيندازيد و در کارها کوتاهي نکنيد بگذاريد ديگران هم از امکاناتي که در اختيار شما ست بهره ای ببرند. ممکن است برای حل يک مشکل بزرگ خانوادگي به داوری بنشينيد. روز خوبي در راه داريد. نامه های مهم و مثبتي در رابطه با موقعيت مالي دريافت خواهيد نمود. دوستان جديد پيدا خواهيد نمود.

متولدين آذر
امروز خبر خوشي خواهيد شنيد که موجب خوشحالي شما خواهد شد ممکن است به سفری دور و دراز برويد. با احتياط در انجام کارهايتان عمل کنيد تا موفق شويد. روز آرام و دلپذيری خواهيد داشت. از سوالهای کنجکاوانه ای که در مورد ازدواج از شما مي پرسند، يکه نخوريد، بلکه زمينه را براي يک انتخاب مناسب فراهم کنيد.

متولدين دي
امروز روزیست که باید جلوی دخالت دیگران را در زندگی خصوصی خود با جدیت بگیرید. با این کار بار ديگر همراه زندگی خود را از نظر احساسي میتوانید در نهایت زیبایی در کنار خود داشته باشید. اما شغل و رشته فعاليت تعريف چندان زيادی نداشته و احتياج به تمرکز بيشتر خواهد داشت.

متولدين بهمن
اجازه ندهيد برخي مسايل شما را آزار دهد. برخي کارهای شما متوقف شده است ولي در اين ماه بنيه و توان بيشتري برای انجام آنها خواهيد داشت. اين ماه، ميتواند ماه پيشرفت و ترقي برای شما باشد، امّا اين موضوع يک شرط دارد و آن تمرکز شما بر چيزهای مهم است، که در اين صورت بهترين نتيجه را برای شما پي خواهد داشت. سعي کنيد خودتان باشيد و کارهايتان را به خوبي انجام دهيد.

متولدين اسفند
بعضي از متولدين اين ماه بدلايلي روابط شان با اطرافيان تا حدودی کدر و تيره شده است ، البته بايد ريشه اين تيره شدن ها را در بعضي آدمهای دو رو و دو بهم زن دانست، آنهايي که معمولا" آتش بيار معرکه هستند و مرتب از اين برای اون و از اون برای اين خبر مياورند به تحريک و دسيسه مشغولند. خوشبختانه همت پاک و خيرخواه اکثر متولدين اين ماه سبب ميشود مشکلات خيلي ريشه دار نشود.