۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۵ اردیبهشت ماه

متولدین فروردین:امروز لزومی ‌ندارد که وقت زیادی را صرف برنامه‌ریزی کنید، چرا که دوستان‌تان حتی در آخرین لحظه جزئیات لازم را به شما خواهند گفت. هم اکنون شما باید چیزهای مهمی ‌راجع به روابط دوستانه‌تان بفهمید و تنها کاری که باید بکنید این است که بفهمید اطرافیان‌تان چگونه عشقشان را به شما ابراز می‌کنند.

متولدین اردیبهشت:کم کردن کارها به شما آزادی بیشتری می دهد.دوست دارید علاقه تان را افزایش دهید و ثابت کنید که می توانید موفق تر هم باشید. رقابت های جدید تمایل زیادی به رکورد دارند. سیارات با هم متحد میشوند و به شما کمک می کنند تا این دو راهی را حل کنید.

متولدین خرداد: امروز هر نوع اتفاق غیرمنتظره ای ممکن است بیفتد که از علت آن بی خبر هستید. همکاران تان رفتار عجیبی دارند و شما را متحیر می کنند. نمی توانید برای بهبود این شرایط کاری انجام دهید. بنابراین سعی کنید با افرادی که دوستتان دارند مشورت کنید.

متولدین تیر : باید به اندازه کافی انتظار کشید و صبر کرد تا این میوه برسد و آنگاه آن را چید کسی که با شتاب زدگی میوه ای کال را می چیند جز پشیمانی و ندامت حاصلی بدست نخواهد آورد.

متولدین مرداد : در زمينه موسيقي از توانايي هاي ويژه اي برخوردار هستيد. پس چه خوب است که از اين استعداد و توانايي خود به نحو مطلوبي استفاده کنيد. براي انجام هر کاري علاقه شرط اول است. البته به شرط آنکه صبور و بردبار باشيد. در طالع اين ماه شما سود مالي مختصري به چشم مي خورد.

متولدین شهریور: امروز یک فرد پرهیجان و پرشور و نشاط می‌تواند در زندگیتان نقش خیلی مهمی‌ داشته باشد، شاید شما در ابتدا سعی کیند که از او دور شوید، اما نیازی به فاصله گرفتن نیست. مطمئناً شما قصد دارید از روابط ساده دوستانه لذت ببرید، اما الان خودتان هم می‌دانید که فرصتی نصیبتان شده که به یک رابطه دوستانه جدید شکل دهید، این رابطه می‌تواند ذهنتان را باز کرده و بهتان درس بدهد. از وارد شدن به تجربه‌های خاص و جدید اجتناب نکنید.

متولدین مهر : هاین چند روز روابط دوستانه شما نسبتاً به زندگی‌تان شکل بخشیده‌اند، اما شما تصمیم گرفته‌اید به آرامی‌و با ملایمت رفتار کنید. امرزو شما قادر هستید براساس آگاهی و دانشتان تصمیمات خوبی بگیرید، چراکه ماه به نشانه شما بازگشته است و در نتیجه به خلاقیتتان اضافه می‌شود. فقط حواستان باشد خیلی تنبلی نکنید، وگرنه فرصت و موقعیت خیلی خوبی را از دست خواهید داد.


متولدین آبان : هم اکنون که شما احساس خیلی خوبی دارید، حتی اگر حرکتی رو به جلو نداشته باشید، باز هم قادر نخواهید بود دست از کار کردن بردارید. تلاش‌های شما برای اینکه دیگران را سر جای خود نگه دارید دیگر مثمرثمر واقع نخواهد شد. درنهایت همه انسانها می‌خواهند چیزهای جدید را تجربه کنند، پس مانع پیشرفت خود و دیگران نشوید.

متولدین آذر : کمی خستگی در محل کار بر سلامتی شما اثر می گذارد.به نظر می رسد یکی از همکاران تان نیروی فیزیکی شما را نادیده می گیرید.شاید به این خاطر که شما با آنها موافق نیستید. بهتر است عصبانیت خود را کنترل کنید و طوری رفتار کنید که انگار این شخص وجود ندارد.

متولدین دی : از تفریحات وسرگرمی ها و مسائل احساسی اخیر نشاط زیادی به دست آورده اید و بهتر است به این شادابی ادامه دهید.

متولدین بهمن: در مورد مسائل کاری امروز شرایط متغییر است. بنابراین لازم است تا جایی که امکان دارد انعطاف پذیر باشید.از کار زیاد فرار نکنید اما برای انجام آن هم داوطلب نشوید.اگر قرار است در مورد موضوع مهمی صحبت کنید سعی کنید حتی دروغ مصلحتی هم نگویید زیرا به ضررتان تمام می شود.شاید بخواهید قرار امشب را کنسل کنید زیرا انرژی برایتان نمانده است و این کار منطقی است.

متولدین اسفند:اگر به مهمانی دعوت شدید حتماّ‌ بروید و خوش باشید. علاوه بر آنکه مسائل احساسی نیز از اهمیت بسیاری برخوردارند.اگر متاهل هستید امروز را تبدیل به روزی به یادماندنی کنید