۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

فال روزانه ۲۸ فروردین ماه

متولدين فروردين
همسر یا همراه زندگی شما در اين روزها اصلا آمادگي مواجهه با جنبه رياکارانه و منفي شما را ندارد! ممکن است در روزها مهرباني و محبت شما مورد سوء تعبير قرار بگيرد. پس گرمي و محبت تان از روی حقیقت درونتان باشد نه ریا و تزویر.

متولدين ارديبهشت
با سرعت هر چه تمام به پيشروي ادامه دهيد، کاري که وقتي سر حال، پر انرژي و ماجراجو هستيد اصلا برايتان دشوار به حساب نمي آيد. در اين روز انتظار داريد که تمام نيازهايتان برطرف شوند. و اگر همسر يا عزيزتان دنيا را از دريچه چشم نبيند، و به خواست شما عمل نکند، قطعا با او درگير خواهيد شد، پس حسابي مراقب باشيد .

متولدين خرداد
در مورد روابط دوستانه تان نيازمند صرف اوقات بيشتري ميشويد. فقط مراقب باشيد که به غيبت پشت سر کسي نپردازيد. اگر قصد داريد کانون توجهات را به خودتان اختصاص دهيد مراقب باشيد که اطرافيانتان ميدانند که قصد و نيت واقعي شما چيست و دچار سوء تفاهم نشوند .

متولدين تير
اگر بي تاب هستيد در اين روزها همه چيز به نفعتان خواهد بود تا زماني که پاي عشق به ميان مي آيد. برخورد بد بينانه را کنار بگذاريد. به هر حال بايد روزي به آنها بها بدهيد، پس چرا حالا همين کار را نمي کنيد؟

متولدين مرداد
مراقب باشيد که به وابستگي پيش از حد به مادیات نرسید. هر هدفي را جدي نگيريد که خوشبختانه در اين روز ارتباط گيري با احساساتتان برايتان آسان خواهد بود و بدون ترس از کسي هر چه را که در فکرتان مي گذرد به زبان بياوريد.

متولدين شهريور
در این روز به واسطه عشق به رويا مي رويد ولي همسر يا يکي از عزيزانتان باعث ميشود که هشيار شويد. اگر ازدواج کرده ايد لجبازي را کنار بگذاريد تا دچار مشکل نشويد .

متولدين مهر
در حالي که سرشار از انرژي و حوصله هستيد ممکن است همسر يا نامزدتان به شما بي توجه باشد. از شخصي کينه به دل ميگيريد که فراموش کردن آن دشوار خواهد بود.

متولدين آبان
اگر وقت آزاد داشته باشید میتوانید از یک سرگرمی مورد علاقه تان لذت ببرید. شاید یکی از دوستان را مجبور کنید با شما همیاری کند. فردی مشتاق هستید و رفتار خوبی دارید که البته آشکارا این رفتار مشاهده میشود و باعث تحسین دیگران میگردد.

متولدين آذر
با هيچ کس قرار ملاقات نگذاريد و زماني که در خود انرژي هاي مثبت يافتيد برقراري ارتباط با افراد جديد برايتان آسان مي گردد.

متولدين دي
در اين روزها دنيا را از دريچه چشم ديگران نگاه کنيد تا نا اميد نشويد. امر و نهي کردن به صلاحتان نيست و اگر اوضاع مطابق ميلتان نبود ناراحت نشويد چرا که اين دوره گذرا خواهد بود .

متولدين بهمن
بردبار و صبور باشيد و اميدوار به روزهاي خوش که دور از ذهن نمي باشد .سعی کنید از انرژی بی حد و حسابتان گاهی استفاده کنید، وگرنه امشب از شدت خستگی بیمار خواهید شد.

متولدين اسفند
دختران جوان در مورد خواستگارهاي خود و بطور کلي پيشنهادهاي ازدواج خيلي بيشتر از پيش بررسي و مطالعه کنند، بخصوص اگر متولدين دي ماه در ميان اين متقاضيان باشند. ممکن است خانمها از عقب افتادگي موقتي شوهران خود در امور مالي کمي ناراحت شوند، اما پايان شب سيه سپيد است .