۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

فال روزانه 24 شهریور ماه

فال روزانه ۲۴ فروردین ماه

متولدین فروردین:امروز كارهای زیادی دارید كه باید در تنهایی به دقت به آن ها فكر كنید. البته، اگر جایی آرام برای تنهایی خود پیدا كنید! اگر احساس می كنید یكی از دوستانتان از حد خود تجاوز كرده است اكنون بهترین زمان برای قطع رابطه می باشد. اما واقعاَ می خواهید با عصبانیت همه چیز را تمام كنید؟ از این كه صلح و دوستی را خراب می كنید به خودتان مغرور نشوید.

متولدین اردیبهشت:درست از زمانیکه شما احساس می‌کنید دیگر توانی ندارید و به قول معروف کشتی تان به گل نشسته است پنجره ای از فرصت‌ها به روی تان باز می‌شود. ممکن است اعتقاد داشته باشید که قادر به انجام هر کار هستید اما اکنون حتینمی‌توانید به روشنی درباره آینده خود بیندیشید و تصمیم بگیرید. حتی یک تفسیر و تعبیر بی ضرر و بی غرض ممکن است نادرست باشد و شما را به اشتباه بیندازد. بنابراین قبل از اینکه حرفی بزنید راجع به آن خوب فکر کنید وخودتان را در دردسر نیندازید. سکوت بهترین کار ممکن است

متولدین خرداد:شما امروز اعتقاد دارید كه خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی كه الان می‌زنید ممكن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام ول كنید، كه این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف كردن كارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی كه بین شما و دیگران وجود دارد را كاهش دهد.

متولدین تیر :شما روز پر مشغله ای پیش رو دارید، اما ممكن است انقدر دور خور بچرخید كه اصلاً به هیچ یك از كارهایتان نرسید! روش عاقلانه ای كه بهتان توصیه می‌كنیم این است كه نسبت به اتفاقات غیر منتظره ای كه پیرامونتان رخ می‌دهد واكنش شدید نشان ندهید. اگر شما به این توصیه عمل نكنید قبل از اینكه بفهمید چه اتفاقی افتاده، وقت و انرژی خود را تلف خواهید كرد.

متولدین مرداد :امروز شما مملو از احساسات قوی هستید كه حتی فكر می‌كنید خیلی پیش از این به موفقیت رسیده‌اید، اما یك چیز خاطرات مربوط به گذشته شما را دوباره زنده كرده است. اگر شما شرایط جدید خود را با گذشته خود پیوند دهید، برایتان مشكل درست می‌شود. شما فقط باید به واكنش‌ها و عكس العمل‌های خود در گذشته توجه كنید، برای اینكه اگر خواهان پیشرفت كردن هستید باید از آنها درس گرفته تا بتوانید فراتر از عادت‌های قدیمی ‌خود رفتار كنید.

متولدین شهریور:شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراكه نمی‌توانید در برابر تغییراتی كه به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌كنند دلیل اینكه باید انسان كامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فكر تفریح كردن هستید! ماه تاریك برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان كمك می‌كند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

متولدین مهر : امروز كمی ‌دودل شده‌اید، حتی اگر دیگران به نفع شما كار كنند باز هم فرقی نمی‌كند. آنها شما را تشویق می‌كنند رویاهای بزرگ داشته باشید، تا بتوانند پروژه‌ای كه قبلاً هم بهش سری زده بودید را مطرح كنند. ولی شما در مسیر خود بمانید و فقط به خاطر اینكه دیگران ازتان می‌خواهند كار دیگری انجام ندهید. شما خودتان بهتر می‌دانید كه چه موقعی باید چه كاری بكنید.

متولدین آبان :اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی كامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری كاملاً متفاوت می‌كشاند. شما فهمیده‌اید كه حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا كه به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول كنید كه نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید كه چگونه نوع تازه‌ای از دوست داشتن را تجربه كنند.

متولدین آذر : شما نمی‌دانید كه در اقدام بعدی تان چه راهی را انتخاب كنید، چرا كه نمی‌توانید نیازهای طبیعی‌تان مثل ارتباط برقرار كردن با استقلال و آزادی خود را رفع كنید. این مقوله برایتان ناآشناست، چراكه شما فقط مواقعی كه دوستی و روابطت‌تان از سر دلسوزی باشند احساس امنیت و آسایش خاطر می‌كنید. حتی اگر اعصابتان به هم ریخت امروز احساسات خود را ابراز نكنید.

متولدین دی :شما امروز می‌توانید با كمك حس ششم خود فراتر از محدودیت‌های احساسی همیشگی خود را نیز ببینید، اما این موضوع می‌تواند باعث بهم ریختن اعصاب دیگران شود. متاسفانه تا موقعی كه نتوانید انتخاب‌های خود را با منطق و دلیل برایشان شرح دهید آنها طبق برنامه‌هایتان كار نخواهند كرد. اگر شما نسبت به عدم حمایت دوستانتان از خود بیش از حد حساسیت نشان می‌دهید، پس شاید به خودتان شك دارید. به یاد داشته باشید ناتوانی شما در ابراز كردن نظریات‌تان نتیجه نادرستی و اشتباه بودن نگرش‌تان است.

متولدین بهمن: شما امروز به خصوص اگر همكارانتان را دوست داشته باشید برای رفتن به سر كار اشتیاق دارید. اما هنوز بخشی از وجود شما هنوز دوست دارد در خانه بماند. تعادل ایجاد كردن بین روابط خانوادگی و فعالیتهای حرفه‌ای‌تان از آن چیزی كه به نظر می‌رسد راحت تر است. بدون اینكه بیشتر درگیر یكی از این آنها بشوید به هر دو بخش زندگی تان توجه كافی داشته باشید.

متولدین اسفند:شما امروز به هویت خود و احساسات‌تان اطمینان و ایمان كامل دارید، اما گفتن این موضوع به دیگران اصلاً كار راحتی نیست. شما اصلا دوست ندارید نقاط ضعف خود را آشكار كنید. ولی به خصوص وقت‌هایی كه در جمع دوستانتان هستید كمتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید توانایی دفاع كردن از خود را دارید. لزومی‌ ندارد كه درجمع زیاد حرف بزنید، اما دیوارهای غیر لازمی ‌كه دور خود كشیده اید و شما را از دوستانتان دور كرده است را فرو بریزید.

فال روزانه ۲۴ فروردین ماه