۱۳۸۹ شهریور ۲۲, دوشنبه

فال روزانه 18 شهریور ماه

فال روزانه ۱۸ فروردین ماه
متولدین فروردین:كارهای قانونی كه مدتی معلق مانده بودند اكنون به مرحله ای بحرانی می رسند. اگر در اداره چاپ یا رسانه های گروهی كار می كنید مخالفت هایی پیش می آیند. و بیش تر از همه این ها اگر ازدواج كرده اید با خانواده همسرتان مشكلاتی پیدا می كنید. به نظر می رسد پشت سر هم بد می آورید. این طور نیست؟.
متولدین اردیبهشت:امروز کار کردن و تفریح کردن با دیگران برایتان معضلی شده است، برای اینکه فکرمی‌کنید آنها غرور شما را جریحه دار کرده اند. تنها چیزی که شما می‌خواهید کمی‌دلگرمی ‌است، ولی درعوض شما برای اینکه چرا ایده‌هایتان جواب نداده‌اند دلیل تراشی می‌کنید. به جای اینکه دیگران را مانعی برای موفقیت و پیشرفت خود ببینید، فکر کنید آنها منتظر موفقیت‌های بیشتر شما هستند. شاید در ابتدا نتوانید این حس را در خودتان پرورش دهید، اما توجه کردن به کمک‌هایی که از طرف دیگران دریافت می‌کنید می‌تواند تفکرات شما را عوض کند.
متولدین خرداد:شمشما با شخصی ملاقات می‌كنید كه به شما علاقه نشان داده و تحسینتان می‌كند. اگر این فرد احساس كند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است كه اعتراف كردن به دوست داشتن یك نفر كاری بسیار لذت بخش خواهد بود
متولدین تیر :اهمیت دادن به احساسات افراد دیگر می‌تواند درهای صمیمت را بروی‌تان باز كند. خوشبختانه شما اكنون كنترل خود را از دست نمی‌دهید، چرا كه حتی مواقعی كه ناراحتی‌های ناخواسته در روابطتان به وجود می‌آید، قادر هستید تعادل احساسی خود را حفظ كنید.
متولدین مرداد :تمرینهای جدید و شدید خود را تمام کنید. اما مقابله شدید خورشید با اورنوس یعنی سیاره بخت شما، می‌تواند کل زندگی‌تان، به خصوص در حیطه دوستی‌ها و رابطه‌های صمیمی، را زیر و رو کند. شما باید جایگاه خود را حفظ کنید، اما در عین حال به حرفهای دیگران هم گوش بدهید.
متولدین شهریور:احساس می كنید كه انرژی آن شما را مجبور می كند كه كاری جدید شروع كنید. تصمیم دارید تا مشكلاتتان را حل كنید، اما اگر تصمیم بگیرید كه تصویر جدیدی را كامل كنید بیش از حد خوشحال می شوید
متولدین مهر :سیارات دوباره شما را ترغیب می کنند که یک حرکت جسورانه انجام دهید.مادامیکه چند تایی از شما در گوشه ای با مقاومت روبرو شدید . حقیقتاً شما مدت زیادی به اندازه کافی با حوصله بوده اید دقیقاً شما می دانید اگر لازم باشد مخالفت تان را چگونه از پای در آورید. بنابراین عقب نمانده اید خیلی نزدیک هستید.
متولدین آبان :یک رابطه قطعاً به پایان رسیده است . زمانی که این مساله اتفاق می افتد با علامت خویش زمان خود را تلف نکنید .امروز فقط عامل پیوند است
متولدین آذر :احتمالا با حجم سنگینی از کار روبرو خواهید شد. این حجم کار فقط در زمینه های شغلی نیست و میتواند در رابطه با احتیاجات زندگی روزمره نیز باشد. امکان وقوع حادثه در اینماه دیده می شود اما با پرهیز از عجله و شتاب زدگی میتوانید از آن جلوگیری کنید
متولدین دی :امروز هیچ تصمیم مالی مهمی نگیرید، برای اینكه شما همه حقایق را نمی‌دانید. قضاوتهای كاربردی شما ممكن است درگیر اعتقادات معنویتان باشد، اما وقتی كه به مسائل مالی دقت می‌كنید، زمانی كه باید این كار را بكنید، باور این موضوع كه همه چیز عالی پیش خواهد رفت كار خیلی سختی خواهد بود.
متولدین بهمن: امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته‌اید. فهمیدن اینكه شما عوض شده اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اكنون ظاهر شما تغییر كرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی ‌كه چیزهایی كه قابل تغییر نیستند را قبول می‌كنید، می‌توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت كنید.
متولدین اسفند:شما قادر هستید در مورد مشكلی كه در محل كار اتفاق افتاده هر دو جنبه موضوع را ببینید، ولی نمی خواهید خودتان را ملزم به یكی از آن دو بكنید. خوشبختانه شما می توانید با بی طرف ماندن خودتان را این مقوله بیرون بكشید، اما گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد كه مجبور می شوید فوری عكس العمل نشان دهید. از نیازهای خود آگاهی داشته باشید، مطلع بودن بهتان كمك می كند از شكست های غیر منتظره دور بمانید.
فال روزانه ۱۸ فروردین ماه